Annoncering

Collapse
No announcement yet.

Falk

Collapse
X
 
  • Filter
  • Tid
  • Show
Clear All
new posts

    Oprindeligt indsendt af obforever Se indlæg
    OB fedter...og lægger pres på Falk!

    http://www.ob.dk/artikel/ob-haaber-p...smus-falk.aspx
    Fedter hvordan?

    "Vi har strakt os så langt, vi kan, indenfor de økonomiske rammer, vi nu en gang har, og det er kun Rasmus, der ved, om det er nok."

    Syntes OB har gjort hvad de kunne (hvis ovenstående er korrekt) og så må Falk melde til eller fra, så klubben kan handle ud fra hvad han vil.

    OB kan ikke vente til 30.06.16 med at skulle lede efter et alternativ og ønsker han ikke at forlænge så må man se på om han ikke skal afskibes i næste måned så der kan komme lidt kroner at hente en erstatning for.

    Fair nok at han har fået en deadline men om den skal komme igennem en artikel på hjemmesiden er vel ikke passende ..
    "Fejlen ved verden er, at de dumme er så skråsikre på alting, og de begavede så fulde af tvivl."

    "Der findes ingen kendsgerninger, kun fortolkninger."

    Venter man for længe, får man ingenting ...

    Comment


      Oprindeligt indsendt af Plum Se indlæg
      Fedter hvordan?

      "Vi har strakt os så langt, vi kan, indenfor de økonomiske rammer, vi nu en gang har, og det er kun Rasmus, der ved, om det er nok."

      Syntes OB har gjort hvad de kunne (hvis ovenstående er korrekt) og så må Falk melde til eller fra, så klubben kan handle ud fra hvad han vil.

      OB kan ikke vente til 30.06.16 med at skulle lede efter et alternativ og ønsker han ikke at forlænge så må man se på om han ikke skal afskibes i næste måned så der kan komme lidt kroner at hente en erstatning for.

      Fair nok at han har fået en deadline men om den skal komme igennem en artikel på hjemmesiden er vel ikke passende ..
      Jeg tror stadig ikke det er økonomien som afholder Falk fra at forlænge med OB , der er måske nok fremlagt et tilbud om en rigtig fin løn , men tror også Falk kigger på perspektiver ift at få OB op og spille om de sjove pladser . I næste sæson bliver der desværre et slutspil og her tror jeg ikke Falk er helvedes pissetrængende efter at spille nedrykningsspil . Jeg tror Falk er umådelig træt af at spille om solide midterplaceringer eller om at undgå nedrykning .
      Om lidt kan Falk frit snakke med andre klubber og jeg syntes det er logisk for en spiller af hans kvalitet at afvente og se på hvilke spændende tilbud der ligger lige om hjørnet , han har OB i baghånden og vil til enhver tid kunne forlænge hvis der meget imod forventning ikke skulle dukke noget mere attraktivt op .
      Tror heller ikke det havde hjulpet at OB havde været på banen med forlængelsen længe før august måned , for Falk har længe meldt ud han savner ambitioner og spil om sjovere pladser .
      817 ⚪️
      Y.N.W.A ❤️

      Comment


        Oprindeligt indsendt af QuesT Se indlæg
        Det kan man vel også godt forstå. Han er som sådan jo heller ikke presset af noget som helst.

        Henter OB f.eks. en god forsvarer mere og en god midtbane mand d. 31-01-2016 vil han jo blive ked af at have skrevet med en anden klub pr. 30-06-2016, hvis han så lige pludselig tror på OB-projektet.

        Men glæder mig til at se hvad der sker.
        Han er her jo max til sommer og meget stor sandsynlighed kortere tid.
        Tror gerne på at det er nemt, har bare aldrig tjekket det ...

        Jeg er ikke fan.
        Men kan finde på at informere om træning og opdatere på ungdomsfronten ... hvorfor, fordi bold er sjovt og Ådalen er tæt på :).

        Comment


          Oprindeligt indsendt af Plum Se indlæg
          Fedter hvordan?

          "Vi har strakt os så langt, vi kan, indenfor de økonomiske rammer, vi nu en gang har, og det er kun Rasmus, der ved, om det er nok."

          Syntes OB har gjort hvad de kunne (hvis ovenstående er korrekt) og så må Falk melde til eller fra, så klubben kan handle ud fra hvad han vil.

          OB kan ikke vente til 30.06.16 med at skulle lede efter et alternativ og ønsker han ikke at forlænge så må man se på om han ikke skal afskibes i næste måned så der kan komme lidt kroner at hente en erstatning for.

          Fair nok at han har fået en deadline men om den skal komme igennem en artikel på hjemmesiden er vel ikke passende
          ..
          Og hvis OB ikke skriver noget, så bliver historien hos nogle fans i løbet af 5 minutter, at JH ikke har gjort nok; at JH igen har bevist, at han er kandidat til fodboldhistoriens dårligste sportschef; at OB 'sover i timen' og en 100-200 indlæg i samme dur. "Hvorfor giver I ham bare ikke nogle flere penge?" eller lign.
          Fucked if you do, fucked if you don't - det er altså svært at være sportslig ledelse i OB.

          Faktum er jo, at Falk overvejer sin fremtid, og den fremtid ligger efter alt at dømme ikke i OB. Det er jo ikke en stor overraskelse: han er simpelthen blevet for god til dansk fodbold, og jeg håber da, hans fremtid ligger i en større liga - og hvem ved, hvad det kan blive til derfra?
          Vi skal bare være stolte over, at vi har kunnet opleve en exceptionel boldbegavelse folde sig ud i striber.

          Comment


            Oprindeligt indsendt af nixcha Se indlæg
            Og hvis OB ikke skriver noget, så bliver historien hos nogle fans i løbet af 5 minutter, at JH ikke har gjort nok; at JH igen har bevist, at han er kandidat til fodboldhistoriens dårligste sportschef; at OB 'sover i timen' og en 100-200 indlæg i samme dur. "Hvorfor giver I ham bare ikke nogle flere penge?" eller lign.
            Fucked if you do, fucked if you don't - det er altså svært at være sportslig ledelse i OB.

            Faktum er jo, at Falk overvejer sin fremtid, og den fremtid ligger efter alt at dømme ikke i OB. Det er jo ikke en stor overraskelse: han er simpelthen blevet for god til dansk fodbold, og jeg håber da, hans fremtid ligger i en større liga - og hvem ved, hvad det kan blive til derfra?
            Vi skal bare være stolte over, at vi har kunnet opleve en exceptionel boldbegavelse folde sig ud i striber.
            Og det har helt klart også været en fornøjelse.
            Og mon ikke Holland eller Tyskland kommer til at nyde Falk's boldbegavelse de kommende mange år.

            Comment


              Glimrende udtalelse fra JH, han har min fulde opbakning her... Det her kan ikke blive ved med at gå i ring, klubben skal også videre på et tidspunkt...
              Til-afgange under Alm: 96 - still counting

              Comment


                Oprindeligt indsendt af Kaspernon Se indlæg
                Glimrende udtalelse fra JH, han har min fulde opbakning her... Det her kan ikke blive ved med at gå i ring, klubben skal også videre på et tidspunkt...
                Som tingenes tilstand er så har JH pt gjort hvad han kunne økonomisk for at opfylde Falk's krav og bolden ligger hos Falk .
                817 ⚪️
                Y.N.W.A ❤️

                Comment


                  Oprindeligt indsendt af nixcha Se indlæg
                  Og hvis OB ikke skriver noget, så bliver historien hos nogle fans i løbet af 5 minutter, at JH ikke har gjort nok; at JH igen har bevist, at han er kandidat til fodboldhistoriens dårligste sportschef; at OB 'sover i timen' og en 100-200 indlæg i samme dur. "Hvorfor giver I ham bare ikke nogle flere penge?" eller lign.
                  Fucked if you do, fucked if you don't - det er altså svært at være sportslig ledelse i OB.

                  Faktum er jo, at Falk overvejer sin fremtid, og den fremtid ligger efter alt at dømme ikke i OB. Det er jo ikke en stor overraskelse: han er simpelthen blevet for god til dansk fodbold, og jeg håber da, hans fremtid ligger i en større liga - og hvem ved, hvad det kan blive til derfra?
                  Vi skal bare være stolte over, at vi har kunnet opleve en exceptionel boldbegavelse folde sig ud i striber.
                  Jeg synes, det er absolut glimrende, at man fra OB's side melder lidt ud - alle er jo interesserede i Falk...om han bliver, om han flyver videre.
                  Det er blot en anden stil, end vi har set tidligere (ud fra min hukommelse, i hvert fald).
                  Jeg er slet ikke i tvivl om, at OB strækker sig ALT hvad de kan for at holde på Falk, indenfor de rammer der nu er i OB...og måske endda lidt ud over de rammer.
                  Forlængelse eller ej - den beslutning lander på Falk.
                  Jeg forstår godt, hvis han vil ud at prøve sig af et andet sted i Europa. Talentet er til det, og han har vel aldrig haft et bedre år end her i 2015.
                  Mvh Kent

                  Fotografering: https://www.facebook.com/kentrasmussenfotografi

                  Comment


                    Forstår godt JH giver denne udtalelse. Han er nok også en smule irriteret over Falk holder os hen. Han har jo et transferbudget som skal gå op, og har han spillere i kiggerten her i januarvinduet, vi kun har råd til, hvis Falk ikke forlænger, så er det jo frustrerende at sidde i venteposition mens vinduet er åbent. Synes det er flot over for os fans, at vi lige får en påmindelse om hvor vi er i forhandlingerne

                    Comment


                      http://www.bold.dk/fodbold/nyheder/f...-overvejelser/

                      Og Falk vil ikke lade sig presse. Det er jo også helt OK; han sidder med alle kortene nu og skal da tænke sig om. Jeg forstår 100% både klub og spiller her. Det er jo ikke usandsynligt, at han bliver indtil sommer og går på fri transfer: i hans situation vil selv en grim skade ikke ødelægge alle muligheder, og med lidt coolness kan han stikke et pænt sign-on fee i lommen til sommer, hvor der sandsynligvis også er endnu flere klubber, der kigger på markedet.
                      Jeg synes klubben ganske enkelt skal agere som om, Falk er på vej væk. Det er trods alt det langt mest sandsynlige; ellers havde Falk nok lavet en aftale allerede.

                      Comment


                        Oprindeligt indsendt af Magge Se indlæg
                        Som tingenes tilstand er så har JH pt gjort hvad han kunne økonomisk for at opfylde Falk's krav og bolden ligger hos Falk .
                        Helt enig... Som jeg har set forløbet, så har Falk i første omgang trukket kontrakt snakken, og nu efterfølgende fået det maksimale vi mener at kan tilbyde... Så den er hos ham ja...
                        Til-afgange under Alm: 96 - still counting

                        Comment


                          Oprindeligt indsendt af nixcha Se indlæg
                          http://www.bold.dk/fodbold/nyheder/f...-overvejelser/

                          Og Falk vil ikke lade sig presse. Det er jo også helt OK; han sidder med alle kortene nu og skal da tænke sig om. Jeg forstår 100% både klub og spiller her. Det er jo ikke usandsynligt, at han bliver indtil sommer og går på fri transfer: i hans situation vil selv en grim skade ikke ødelægge alle muligheder, og med lidt coolness kan han stikke et pænt sign-on fee i lommen til sommer, hvor der sandsynligvis også er endnu flere klubber, der kigger på markedet.
                          Jeg synes klubben ganske enkelt skal agere som om, Falk er på vej væk. Det er trods alt det langt mest sandsynlige; ellers havde Falk nok lavet en aftale allerede.
                          Bingo, det ville på alle måder være det rigtige at gøre synes jeg...
                          Til-afgange under Alm: 96 - still counting

                          Comment


                            Så lægger OB offenligt pres på Falk:

                            http://www.ob.dk/artikel/ob-haaber-p...smus-falk.aspx

                            Comment


                              Oprindeligt indsendt af obforever Se indlæg
                              Jeg kan faktisk ikke huske, at OB på samme måde tidligere har lagt sådan et skriv ud i offentligheden...altså på deres egen hjemmeside.

                              Der har været masser af "nyheder" på div. sites gennem årene med "vi taler sammen", "vi sætter os sammen efter sæsonen" osv....men på ob.dk kan jeg ikke mindes en lign. nyhed, hvor man i den grad pensler ud, at man for alt i verden ønsker at forlænge (og samtidig næsten undskylder udadtil til os fans og andre læsere, at de ikke kan gøre yderligere økonomisk)
                              Når man har behov for at gå ud i medierne og lægge pres på Falk på denne måde - altså at kommunikere hvad man synes en spiller bør gøre - så tyder det desværre for mig lidt på, at løbet er kørt og man er ved at dække sig ind. Uanset hvad er det jo ikke den bedste måde at få et positivt svar på.

                              Comment


                                Oprindeligt indsendt af B(ob) Se indlæg
                                Når man har behov for at gå ud i medierne og lægge pres på Falk på denne måde - altså at kommunikere hvad man synes en spiller bør gøre - så tyder det desværre for mig lidt på, at løbet er kørt og man er ved at dække sig ind. Uanset hvad er det jo ikke den bedste måde at få et positivt svar på.
                                Det ER jo for at dække sig ind: løbet er kørt og Falken er fløjet. Og det skal være ham vel undt - han skal bare have tak for tiden og de sublime ting, vi er blevet forkælet med. For klubbens vedkommende har jeg også forståelse for, at man er nødt til at signalere, at man har strakt sig så langt, som man kunne. Det er fair nok. Jeg forstår fuldt ud begge parter her: det er ikke let at give slip på en guldfugl, men på den anden side skal Falk også tænke på sig selv og sin videre karriere - man ved jo aldrig som spiller, hvor lang den bliver og hvordan det udvikler sig.

                                Håber han flyver ud i verden og viser sit store talent; måske får vi ham at se en dag, når han er ved karrierens slutning - det har man jo lov at håbe på.

                                Comment

                                Working...
                                X