Oprindeligt indsendt af Stoltjyde
Se indlæg
Annoncering
Collapse
No announcement yet.
Falk
Collapse
X
-
Oprindeligt indsendt af tOrnBjerg Se indlægJh har købt mere shit end kanel. Dee er ikke ryddet op. ingen VB med kvalitet, ingen CF med kvalitet, ingen sekser med kvalitet, ingen keeper med kvalitet _ han dumper med et brag, selv Marianne Jelved kunne have købt bedre"Ohne sauhunde geht es nicht!" - Maik Franz
Kluden Krew - O'ense Internationals
Comment
-
Oprindeligt indsendt af tOrnBjerg Se indlægJh har købt mere shit end kanel. Dee er ikke ryddet op. ingen VB med kvalitet, ingen CF med kvalitet, ingen sekser med kvalitet, ingen keeper med kvalitet _ han dumper med et brag, selv Marianne Jelved kunne have købt bedre
Comment
-
Oprindeligt indsendt af JMJ Se indlægEnig. Hvis man forventer en meget bedre 6'er end Makrini, så stikker man da virkelig sig selv blår i øjnene.
http://ekstrabladet.dk/sport/fodbold...ylleri/5874346817 ⚪️
Y.N.W.A ❤️
Comment
-
Oprindeligt indsendt af Magge Se indlæg
Sjovt at Nicolai Jørgensens mål mod os ikke er med..
Stig Tøfting havde jo simpelthen så travlt resten af udsendelsen med at lovprise det mål og hvor mange klasser det var over Falk........
Comment
-
Oprindeligt indsendt af Entusiastens Se indlægJeg kan se at du har gættet før og endnu ikke ramt plet ...
Falk skulle desværre være rigtigt nok - jeg aner ikke hvornår og hvilken klub - fortæller blot hvad jeg har fået fortalt af en rimelig pålidelig kilde !!!
Comment
-
Oprindeligt indsendt af Henrikmichelsen Se indlægJa nu er jeg så ikke herre over alle beslutninger (desværre). Jeg har før nævnt at Høegh skiftede - en skade stoppede skiftet, som dog skete året efter !
Falk skulle desværre være rigtigt nok - jeg aner ikke hvornår og hvilken klub - fortæller blot hvad jeg har fået fortalt af en rimelig pålidelig kilde !!!
Jeg håber stadig på at Falk får en stor karriere i udlandet. Havde bare også håbet at OB ville have scoret en fed transfersum
Comment
-
Oprindeligt indsendt af fmprOB Se indlægHermed gjort. Han ligger pt nr 2
Sjovt at Nicolai Jørgensens mål mod os ikke er med..
Stig Tøfting havde jo simpelthen så travlt resten af udsendelsen med at lovprise det mål og hvor mange klasser det var over Falk........
MvTFår glæden tilbage, når OB vinder tre kampe i træk.
Comment
Comment