Lasse Vøge @LasseVge 2 min.2 minutter siden OB forventer Falk-afklaring i december, siger Jesper Hansen. Det dufter af knuste fynske hjerter, synes jeg. #obefb
Annoncering
Collapse
No announcement yet.
Falk
Collapse
X
-
Oprindeligt indsendt af Kogtbaby88 Se indlægJeg tror sgu også en forlængelse er langt væk. Han ryger til udlandet efter nytår."Fejlen ved verden er, at de dumme er så skråsikre på alting, og de begavede så fulde af tvivl."
"Der findes ingen kendsgerninger, kun fortolkninger."
Venter man for længe, får man ingenting ...
Comment
-
Oprindeligt indsendt af Kaspernon Se indlægLasse Vøge @LasseVge 2 min.2 minutter siden OB forventer Falk-afklaring i december, siger Jesper Hansen. Det dufter af knuste fynske hjerter, synes jeg. #obefb
Comment
-
Jesper sagde også at de allerede havde tilbudt Falk en ny kontrakt, så man kan vel så småt konkludere at tilbuddet ikke er tilstrækkeligt interessant for Falk.
I hvert fald ikke godt nok til at han acceptere det nu og her.. Han kan nok godt se andre og bedre muligheder end OB. Forhåbentligt bliver det udlandet. Jeg krydser fingre!
Comment
-
Oprindeligt indsendt af Københavnstinker Se indlægRasmus Falk har så stor værdi for fans, sponsorer og brandet OB, at man bør gå MEGET højt op i bud for at få ham til at blive.
Comment
-
Oprindeligt indsendt af Københavnstinker Se indlægBare Jesper Hansen ikke er for nærigDet er alligevel utroligt at hver gang man tænker ok, nu kan de ikke blive mere inkompetente i OB, jamen så lykkedes det dem alligevel at finde nye måder at fremstå som idioter på...
Comment
Comment