Oprindeligt indsendt af Polle
Se indlæg
Annoncering
Collapse
No announcement yet.
Falk
Collapse
X
-
Oprindeligt indsendt af cstoltze Se indlægHæ hæ jeg må igen fastholde 2 års forlængelse. Men at tale med andre er ok for mig. Every body knows Shit. Not many knows fact. 😈
MvH ChrisOB1 nederlag de sidste 14 kampe. (8-5-1 - målscore: 23-9) 0 i de sidste 9 (6-3-0 - målscore: 16-6). 0 kampe siden sidst vi vandt en kamp efter været kommet bagud 0-1. Casper Nielsen - gør hvad han vil.
Comment
-
Oprindeligt indsendt af cstoltze Se indlægTja det kan man vel godt sige. Jeg har en mening de fleste andre hardcore herinde en anden. Så nu prøver man med admin trusler. Det syntes jeg er for lavt.
MvH ChrisOB1 nederlag de sidste 14 kampe. (8-5-1 - målscore: 23-9) 0 i de sidste 9 (6-3-0 - målscore: 16-6). 0 kampe siden sidst vi vandt en kamp efter været kommet bagud 0-1. Casper Nielsen - gør hvad han vil.
Comment
-
Oprindeligt indsendt af cstoltze Se indlægNu har jeg jo aldrig været i tvivl om din kulør. Du lever for at argumentere Rasmus modsat. Når det så ikke lige går din vej bliver der stille. Så når nu du står i en klump af fucker i næste uge og de siger til dig. Måske en slår dine tænder ud. Så det ikke en trussel. BULLSHIT
Comment
-
Oprindeligt indsendt af cstoltze Se indlægNope. Det er præcis samme sætning bare med andre ord. Jeg havde blot håbet på. Nej det er ikke en trussel eller det ville jeg opfatte som en trussel.
Comment
-
Oprindeligt indsendt af cstoltze Se indlægTja det kan man vel godt sige. Jeg har en mening de fleste andre hardcore herinde en anden. Så nu prøver man med admin trusler. Det syntes jeg er for lavt.
Mener du Falk skal skrive under, eller mener du at vide han skriver under/allerede har skrevet under..?Til-afgange under Alm: 96 - still counting
Comment
-
Oprindeligt indsendt af cstoltze Se indlægJeg mener at vide det ikke bliver bif. Jeg har ingen rygter om udenlandske henvendelser af højere kvalitet. Så 2 år i Odense er det jeg har sagt. Det er rygter til det er officielt er det ikke.
Og, kan jeg vurdere at han forlænger med 1 år, og så er det et rygte..?Til-afgange under Alm: 96 - still counting
Comment
-
Hvis du vælger at vurdere noget. Er den vurdering så et rygte eller fakta og har du så ret til at sige det på dette forum. Tja det finder admin jo så snart ud af kan jeg forstå udfra utallige "opfordringer" ikke at forveksle med trusler. Jeg kan ikke love dig svaret på forum desværre. Da jeg "måske" er på lånt tid. Men jeg vil da sige her bliver tomt hvis rygter er forbudt. Men omvendt så skulle jeg jo være røget ved festersen. Nå nej det var jo fakta godt 6 uger efter.
Comment
-
Oprindeligt indsendt af cstoltze Se indlægHvis du vælger at vurdere noget. Er den vurdering så et rygte eller fakta og har du så ret til at sige det på dette forum. Tja det finder admin jo så snart ud af kan jeg forstå udfra utallige "opfordringer" ikke at forveksle med trusler. Jeg kan ikke love dig svaret på forum desværre. Da jeg "måske" er på lånt tid. Men jeg vil da sige her bliver tomt hvis rygter er forbudt. Men omvendt så skulle jeg jo være røget ved festersen. Nå nej det var jo fakta godt 6 uger efter.
Jeg har ikke truet eller opfordret til nogen Admin, jeg prøver bare at finde ud af om der er noget bag ved din Falk snak, eller om det blot er din vurdering af hvad der kan ske..? og derfor hverken rygte eller fakta...
Jeg ved ikke hvad du skrev om Fester..? Din historik går tilbage til 14-08, 1½ måned efter han var hentet...
Til-afgange under Alm: 96 - still counting
Comment
Comment