Jeg må inddrømme at af to onder foretrækker jeg en anelse mere at Falk biiver end at vi får en dygtig CF. Men for fanden, der SKAL altså noget bedre end flagrende Diarra og en meget ung fynbo.
Annoncering
Collapse
No announcement yet.
Falk
Collapse
X
-
Oprindeligt indsendt af Tåhyler Se indlægJeg må inddrømme at af to onder foretrækker jeg en anelse mere at Falk biiver end at vi får en dygtig CF. Men for fanden, der SKAL altså noget bedre end flagrende Diarra og en meget ung fynbo.Believe OB
½ sæsoner der bare skal overstås findes ikke
Ligegyldige kampe eksisterer ikke
Comment
-
Oprindeligt indsendt af mathiashn Se indlægIfølge Martin Davidsen og Lasse Vøge på Twitter er der dialog mellem OB og Rasmus Falk, og emnet skulle være kontraktforlængelse
Comment
-
Oprindeligt indsendt af fmprOB Se indlægMåske derfor at der ikke var råd til en midtforsvarer. Falk's kontrakt forlængelse kommer til at koste kassen
prioriterings spørgsmål ja...men selvfølgelig kunne man have fundet pengene til en forsvarer.
Comment
-
Oprindeligt indsendt af mhbp Se indlægTror jeg simpelthen ikke på. Man spørger vel ikke på Fenger hvis ikke der er råd. Tror nærmere den kvalitet man gik efter viste sig at være dyrere end forventet og det var man ikke villig til at lægge og så gik man ikke på indkøb på en lavere hylde......af en eller anden grund.
prioriterings spørgsmål ja...men selvfølgelig kunne man have fundet pengene til en forsvarer.
Altså "hvis de forlanger 6 mill kan vi nok kun forlange ca 4 mill"
Comment
-
Oprindeligt indsendt af fmprOB Se indlægKunne det tænkes at man havde spurgt bare for at få en markedsværdi på en god ung forsvarsspiller ifm salget af KL..
Altså "hvis de forlanger 6 mill kan vi nok kun forlange ca 4 mill"
Hælder mere til at man ikke kunne få hvad man ville have til den pris man ville give - altså en stor uoverensstemmelse mellem det niveau man gik efter og det man var villige til at slippe. Og så har der vel været en afvejning - og det er fundet at det vi havde var "godt nok" - det kan jeg på ingen måde tilslutte mig, og fatter slet ikke at man ikke fik forstærket forsvaret - selv om det så skulle have været fra niveauet under fenger......og kan sgutte passe at der ikke kan findes en stærk svensker eller nordmand, når nu de direkte konkurrenter ikke vil sælge (meget underligt forøvrigt ikk ;) )
Comment
-
Oprindeligt indsendt af mhbp Se indlægdet håber jeg godt nok ikke - lyder temmelig uproffessionelt. Håber da man selv er i stand til at prissætte egne talenter.
Hælder mere til at man ikke kunne få hvad man ville have til den pris man ville give - altså en stor uoverensstemmelse mellem det niveau man gik efter og det man var villige til at slippe. Og så har der vel været en afvejning - og det er fundet at det vi havde var "godt nok" - det kan jeg på ingen måde tilslutte mig, og fatter slet ikke at man ikke fik forstærket forsvaret - selv om det så skulle have været fra niveauet under fenger......og kan sgutte passe at der ikke kan findes en stærk svensker eller nordmand, når nu de direkte konkurrenter ikke vil sælge (meget underligt forøvrigt ikk ;) )
Comment
-
Oprindeligt indsendt af guldtilob Se indlægKan da sagtens være man har råd. Men synes det er for dyrt...Believe OB
½ sæsoner der bare skal overstås findes ikke
Ligegyldige kampe eksisterer ikke
Comment
Comment