Rasmus Jensen startede inde som angriber idag for FCK i deres træningskamp mod Amkar..
Dog uden at score
Spillede 45 min ved siden af Cornelius
Warning: Undefined variable $cssClass in /var/www/html/includes/vb5/template.php(404) : eval()'d code on line 38 Warning: Trying to access array offset on value of type null in phar://.../vb/vb.phar/bbcode/url.php on line 2 Notice: str_replace(): Passing null to parameter #3 ($subject) of type array|string is deprecated in phar://.../vb/vb.phar/string.php on line 3 Warning: Trying to access array offset on value of type null in phar://.../vb/vb.phar/bbcode/url.php on line 2 Notice: str_replace(): Passing null to parameter #3 ($subject) of type array|string is deprecated in phar://.../vb/vb.phar/string.php on line 3 Warning: Trying to access array offset on value of type null in phar://.../vb/vb.phar/bbcode/url.php on line 2 Notice: str_replace(): Passing null to parameter #3 ($subject) of type array|string is deprecated in phar://.../vb/vb.phar/string.php on line 3
SÅ er det næppe heller værre....tidligere OB'er som eks. daniel høegh - eller spelmann gør mig ikke så meget at høre om men lige præcis falk har jeg ikke det store behov for at høre mere til lige det næste lange stykke tid.
SÅ er det næppe heller værre....tidligere OB'er som eks. daniel høegh - eller spelmann gør mig ikke så meget at høre om men lige præcis falk har jeg ikke det store behov for at høre mere til lige det næste lange stykke tid.

Comment