Annoncering

Collapse
No announcement yet.

Falk

Collapse
X
 
  • Filter
  • Tid
  • Show
Clear All
new posts

    Oprindeligt indsendt af mhbp Se indlæg
    Det kan jeg nu sagtens være. At jh fucker op undskylder ikke falks skifte.

    Og selv om jeg er enig i det var et respektløst bud at lægge ud med - så tror jeg ikke på falk var blevet, han var godt klar over hvor god en situation han stod i - og ud over OB ikke kunne være med økonomisk så har der også været det sportslige at kigge på - og der er bare laaaangt inden vi kan være med hvor det bliver bare lidt sjovt.
    Ved ikke om han var blevet med en ordentlig tilbud.
    Men hvis du er manden alle vil har og din klub tilbyder dig en lønnedgang for en forlængelsen. Hvad ville du tænke? Måske om det virkelig er DIN klub...
    "Einstellung ist alles. Talent wird überschätzt. Talent ist Grundvoraussetzung, ohne Talent geht nichts, aber Talent stellt dich nur in die Tür. Charakter, Einstellung und Fleiß bringen dich hindurch"
    - Norbert Elgert -

    Comment


      Oprindeligt indsendt af Marco van Tasten Se indlæg
      Jamen, så smider jeg også lige en video-challenge til dig :O)

      MvT
      Jeg plejer at slå væk inden det sker , ellers gør fruen nå hun kan se jeg bliver violet fra halsen og op .
      817 ⚪️
      Y.N.W.A ❤️

      Comment


        Oprindeligt indsendt af andlox Se indlæg
        Ved ikke om han var blevet med en ordentlig tilbud.
        Men hvis du er manden alle vil har og din klub tilbyder dig en lønnedgang for en forlængelsen. Hvad ville du tænke? Måske om det virkelig er DIN klub...
        jeg tror heller ikke han var blevet. Tror det var rent spil for galleriet. Så tror uanset hvilket bud JH var kommet med var falk taget videre - MEN det ændre ikke ved at jeg mener man burde have udvist den respekt der ligger i et byde en lønforhøjelse - og så havde man heller ikke stået i den her situation nu - hvor det kan spinnes ind i fortællingen om falk og hvorfor han tog afsted

        Comment


          Oprindeligt indsendt af Magge Se indlæg
          Jeg plejer at slå væk inden det sker , ellers gør fruen nå hun kan se jeg bliver violet fra halsen og op .
          Godt fruen sørger for, at du ikke ender her

          https://www.youtube.com/watch?v=KD3B3m6UyZM

          MvT
          Last edited by Marco van Tasten; 27-02-2016, 00:26.
          Får glæden tilbage, når OB vinder tre kampe i træk.

          Comment


            Jeg tror umiddelbart, at Falks agent - den rædderlige Mads Bach Lund - sidder og gnider sig i hænderne over, at det er lykkedes ham - i samspil med medierne - at få Falk til at virke mere som et offer end han er.

            Det virker til at være rutine, at en fodboldklub starter kontraktforhandlinger med en spiller ved at tilbyde en mindre løn, end man forestiller sig spilleren vil stille sig tilfreds med. Man starter i hvert fald næppe med ens maksimalt mulige løn.

            Og pludselig er det Jesper Hansen, der er en inkompetent skurk, fordi han angiveligt har indledt forhandlingerne med et tilbud på 175.000/md.

            Det virker, som om enkelte helt glemmer, at Falk skifter til en forhadt liga-konkurrent på en fri transfer. Sig da ikke, at Bach Lunds spin-move har været så effektivt?

            Comment


              Oprindeligt indsendt af anglicantian Se indlæg
              Jeg tror umiddelbart, at Falks agent - den rædderlige Mads Bach Lund - sidder og gnider sig i hænderne over, at det er lykkedes ham - i samspil med medierne - at få Falk til at virke mere som et offer end han er.

              Det virker til at være rutine, at en fodboldklub starter kontraktforhandlinger med en spiller ved at tilbyde en mindre løn, end man forestiller sig spilleren vil stille sig tilfreds med. Man starter i hvert fald næppe med ens maksimalt mulige løn.

              Og pludselig er det Jesper Hansen, der er en inkompetent skurk, fordi han angiveligt har indledt forhandlingerne med et tilbud på 175.000/md.

              Det virker, som om enkelte helt glemmer, at Falk skifter til en forhadt liga-konkurrent på en fri transfer. Sig da ikke, at Bach Lunds spin-move har været så effektivt?
              Det virker som at rutine, at man tilbyder sin bedste spiller og sit med afstand største salgsaktiv en lavere løn, end har får i forvejen??

              Arhhh vel?

              Comment


                Oprindeligt indsendt af daffy Se indlæg
                Det virker som at rutine, at man tilbyder sin bedste spiller og sit med afstand største salgsaktiv en lavere løn, end har får i forvejen??

                Arhhh vel?
                Har du aldrig været i Jylland? ,o)

                Mvh

                MaxHH

                Comment


                  Oprindeligt indsendt af anglicantian Se indlæg
                  Jeg tror umiddelbart, at Falks agent - den rædderlige Mads Bach Lund - sidder og gnider sig i hænderne over, at det er lykkedes ham - i samspil med medierne - at få Falk til at virke mere som et offer end han er.

                  Det virker til at være rutine, at en fodboldklub starter kontraktforhandlinger med en spiller ved at tilbyde en mindre løn, end man forestiller sig spilleren vil stille sig tilfreds med. Man starter i hvert fald næppe med ens maksimalt mulige løn.

                  Og pludselig er det Jesper Hansen, der er en inkompetent skurk, fordi han angiveligt har indledt forhandlingerne med et tilbud på 175.000/md.

                  Det virker, som om enkelte helt glemmer, at Falk skifter til en forhadt liga-konkurrent på en fri transfer. Sig da ikke, at Bach Lunds spin-move har været så effektivt?
                  Øh, "det virker til at være rutine, at en fodboldklub starter kontraktforhandlinger med en spiller ved at tilbyde mindre løn"? Hvordan i alverden er du kommet frem til dén konklusion? Er jeg ret overbevist om, at du er nærmest helt alene med.

                  Jeg har aldrig hørt om en kontraktforhandling i moderne tid, hvor man tilbyder en stjernespiller mindre i løn i et seriøst forsøg på at holde på vedkommende. For mig er det totalt ulogisk. Så det dér du skriver må stå totalt for egen regning, imo.

                  I øvrigt tror jeg de fleste JH kritikere allerede anser ham for at være inkompetent. Det behøves vi ikke et "spin-move" fra Falks agent til at konkludere, men det lader til, der er nogle, der går til ulogiske yderligheder for at undskylde det, der både er respektløst overfor spilleren og et gigantisk PR nederlag.

                  Som jeg tror er payback for JHs "Giv os nu svar" jamren fra før jul, hvis det da er Mads Bach, der har lækket de nye oplysninger, der efter min mening både udstiller Jesper Hansen, men også OB.

                  Få nu Jesper Hansen væk fra den post, før han roder sig ud i flere klumpe dumpe situationer.

                  MvH ChrisOB
                  1 nederlag de sidste 14 kampe. (8-5-1 - målscore: 23-9) 0 i de sidste 9 (6-3-0 - målscore: 16-6). 0 kampe siden sidst vi vandt en kamp efter været kommet bagud 0-1. Casper Nielsen - gør hvad han vil.

                  Comment


                    Oprindeligt indsendt af anglicantian Se indlæg
                    Jeg tror umiddelbart, at Falks agent - den rædderlige Mads Bach Lund - sidder og gnider sig i hænderne over, at det er lykkedes ham - i samspil med medierne - at få Falk til at virke mere som et offer end han er.

                    Det virker til at være rutine, at en fodboldklub starter kontraktforhandlinger med en spiller ved at tilbyde en mindre løn, end man forestiller sig spilleren vil stille sig tilfreds med. Man starter i hvert fald næppe med ens maksimalt mulige løn.

                    Og pludselig er det Jesper Hansen, der er en inkompetent skurk, fordi han angiveligt har indledt forhandlingerne med et tilbud på 175.000/md.

                    Det virker, som om enkelte helt glemmer, at Falk skifter til en forhadt liga-konkurrent på en fri transfer. Sig da ikke, at Bach Lunds spin-move har været så effektivt?
                    "Eksperterne" i studiet igår er bestemt ikke enig med dig.. Og det er jeg heller ikke
                    Sådan starter man ikke forhandlinger med en stjernespiller man virkelig virkelig gerne vil beholde

                    Comment


                      Oprindeligt indsendt af ChrisOB Se indlæg
                      Øh, "det virker til at være rutine, at en fodboldklub starter kontraktforhandlinger med en spiller ved at tilbyde mindre løn"? Hvordan i alverden er du kommet frem til dén konklusion? Er jeg ret overbevist om, at du er nærmest helt alene med.

                      Jeg har aldrig hørt om en kontraktforhandling i moderne tid, hvor man tilbyder en stjernespiller mindre i løn i et seriøst forsøg på at holde på vedkommende. For mig er det totalt ulogisk. Så det dér du skriver må stå totalt for egen regning, imo.

                      I øvrigt tror jeg de fleste JH kritikere allerede anser ham for at være inkompetent. Det behøves vi ikke et "spin-move" fra Falks agent til at konkludere, men det lader til, der er nogle, der går til ulogiske yderligheder for at undskylde det, der både er respektløst overfor spilleren og et gigantisk PR nederlag.

                      Som jeg tror er payback for JHs "Giv os nu svar" jamren fra før jul, hvis det da er Mads Bach, der har lækket de nye oplysninger, der efter min mening både udstiller Jesper Hansen, men også OB.

                      Få nu Jesper Hansen væk fra den post, før han roder sig ud i flere klumpe dumpe situationer.

                      MvH ChrisOB

                      Comment


                        Er der ikke nogen der gider losse den idiotiske bondeknold af en sportsdirektør så hårdt i bollerne at han flyver af hækkenfelt til....please
                        Det er alligevel utroligt at hver gang man tænker ok, nu kan de ikke blive mere inkompetente i OB, jamen så lykkedes det dem alligevel at finde nye måder at fremstå som idioter på...

                        Comment


                          Jeg synes at JH svarer rigtig godt for sig, hvis han siger sandheden - og det vil jeg gå ud fra at han gør, indtil nogen omkring forløbet sætter spørgsmåltegn ved det. Han kan ikke blive mere konkret uden at hænge Falk mere ud (han er trods alt stadig medarbejder i virksomheden) og samtidig skal han heller ikke afsløre hans forhandlingsstrategi over for hele fodbolddanmark. Det vil sætte ham i en rigtig svag situation ved næste forhandling med spiller X.

                          En fodboldløn er naturligvis ekstremt afhængig af de andre kontraktvilkår. Hvis man ikke har kunnet få Falk og agenten til at være mere konkrete om hvad de ville på de forskellige parametre (frikøb og længde), bliver man nødt til at spille lavt ud. Det viser jo bare at JH er en forhandler, der ikke går i modstanderens fælde. Så at alle er forargede over det lave udspil synes jeg ikke rigtig kan bruges til noget. Beløbe skal jo som sagt ses i forhold til resten af pakken - hvis en spiller indikerer at han ønsker en kort kontrakt, bliver lønnen lavere, da chancen for at sælge højt er lav, da kontrakten jo snart er ved at løbe ud. Samtidig betyder en skade, at man slet ikke kan nå at komme frem til et salgsforløb. Altså er risikoen bare større. Det samme hvis man indikerer en relativt lav frikøbklausul. Så må man bare ikke kaste for mange penge efter en spiller i løn. Hvis Falk og agenten ikke har været villige til at tage disse snakke, kan JH ikke gøre andet i min optik, end at tilbyde en løv løn og så komme i gang med at snakke på den baggrund.

                          At Falk og agenten har trukket det hele så længe viser i min optik bare at chancen for at Falk havde forlænget var noget nær lige nul. Han har trukket tiden med OB for at have dem i baghånden, hvis intet andet rigtig interesssant skulle dukke op.


                          Comment


                            Oprindeligt indsendt af Bossy Se indlæg
                            Er der ikke nogen der gider losse den idiotiske bondeknold af en sportsdirektør så hårdt i bollerne at han flyver af hækkenfelt til....please
                            Jeg kan bare nøjes med, at han ryger væk; et los i bollerne er der meget få, jeg synes fortjener...

                            MvH ChrisOB
                            1 nederlag de sidste 14 kampe. (8-5-1 - målscore: 23-9) 0 i de sidste 9 (6-3-0 - målscore: 16-6). 0 kampe siden sidst vi vandt en kamp efter været kommet bagud 0-1. Casper Nielsen - gør hvad han vil.

                            Comment


                              Oprindeligt indsendt af ChrisOB Se indlæg
                              Jeg kan bare nøjes med, at han ryger væk; et los i bollerne er der meget få, jeg synes fortjener...

                              MvH ChrisOB
                              Er på sin vis enig på den anden side kandidere han voldsomt til det.....
                              Det er alligevel utroligt at hver gang man tænker ok, nu kan de ikke blive mere inkompetente i OB, jamen så lykkedes det dem alligevel at finde nye måder at fremstå som idioter på...

                              Comment


                                Ansæt Frank Arnesen sin ny sportsdirektør, spræng lønbudgettet. Han har on nogen et stort netværk og kender alt til fidboldgamet.
                                Meeeeen han er nok for dyr��

                                Comment

                                Working...
                                X