Annoncering

Collapse
No announcement yet.

Falk

Collapse
X
 
  • Filter
  • Tid
  • Show
Clear All
new posts

    Oprindeligt indsendt af Oblisk Se indlæg
    Hold kæft det er smagsløst, og også lidt pinligt
    Ud over, at det er en pænt ringe sang, så kan jeg ikke se, at det skulle være smagløst.

    MvH ChrisOB
    1 nederlag de sidste 14 kampe. (8-5-1 - målscore: 23-9) 0 i de sidste 9 (6-3-0 - målscore: 16-6). 0 kampe siden sidst vi vandt en kamp efter været kommet bagud 0-1. Casper Nielsen - gør hvad han vil.

    Comment


      Oprindeligt indsendt af ChrisOB Se indlæg
      Jeg håber så, at de føler, det er vigtigere for holdet, at der ikke bliver buhet og piftet af ham. (Men igen - ikke for HANS skyld. Udelukkende for holdet)

      MvH ChrisOB
      Form barometer 1-2-3-4-5-6-7-8-9-10

      Comment


        Oprindeligt indsendt af Marco van Tasten Se indlæg
        Faldt også i snak med en Brasilianer og en Mexicaner, som jeg stadig snakker både fodbold og private ting med på FB, her to år efter. Og nu følger jeg lidt med i hvad der sker i Cruzeiro (BRA) og Chivas (MEX). Tillader mig lige at smide et link til Chivas stadion. Der er virkelig fedt:

        http://mexico.cnn.com/media/2010/07/...uadalajara.jpg

        MvT
        Super lækkert stadion.

        Oprindeligt indsendt af ChrisOB Se indlæg
        Jeg håber så, at de føler, det er vigtigere for holdet, at der ikke bliver buhet og piftet af ham. (Men igen - ikke for HANS skyld. Udelukkende for holdet)

        MvH ChrisOB
        Men det er vel også holdet vi støtter, og ikke én spiller.

        Oprindeligt indsendt af ChrisOB Se indlæg
        Ud over, at det er en pænt ringe sang, så kan jeg ikke se, at det skulle være smagløst.

        MvH ChrisOB
        Ja, det er ikke en særlig god sang, men det var vel lidt forventet at noget sådant skulle komme..

        Comment


          Oprindeligt indsendt af QuesT Se indlæg
          Super lækkert stadion.



          Men det er vel også holdet vi støtter, og ikke én spiller.



          Ja, det er ikke en særlig god sang, men det var vel lidt forventet at noget sådant skulle komme..
          Det er netop holdet vi støtter og ikke én spiller. Derfor håber jeg også, at hvis nogen pifter af Falk i dag eller synger smædesange, at andre så i stedet forsøger at overdøve dem med sange til HOLDET og ikke Falk.

          MvH ChrisOB
          Last edited by ChrisOB; 26-02-2016, 10:53.
          1 nederlag de sidste 14 kampe. (8-5-1 - målscore: 23-9) 0 i de sidste 9 (6-3-0 - målscore: 16-6). 0 kampe siden sidst vi vandt en kamp efter været kommet bagud 0-1. Casper Nielsen - gør hvad han vil.

          Comment


            Oprindeligt indsendt af ChrisOB Se indlæg
            Det er netop holdet vi støtter og ikke én spiller. Derfor håber jeg også, at hvis nogen pifter af Falk i dag eller synger smædesange, at andre så i stedet forsøger at overdøve dem med sange til HOLDET og ikke Falk.

            MvH ChrisOB
            Jeg kan kun give dig ret i dette :)

            Comment


              Oprindeligt indsendt af Oblisk Se indlæg
              Hold kæft det er smagsløst, og også lidt pinligt
              Det er da meget morsomt og renset for andet end gas.
              Tror gerne på at det er nemt, har bare aldrig tjekket det ...

              Jeg er ikke fan.
              Men kan finde på at informere om træning og opdatere på ungdomsfronten ... hvorfor, fordi bold er sjovt og Ådalen er tæt på :).

              Comment


                Og han bliver ved, og ved, og ved, og ved.

                http://www.dr.dk/sporten/fodbold/sup...ar-aendret-sig

                Comment


                  Tv3 siger at 1. Kontrakt udspil var med lønnedgang til 150.000kr..
                  Og det "sidste" udspil var et lønhop fra 175.000 til 200.000....

                  JH snakker om det nu

                  Comment


                    Man snakker om at de dårlige udspil "tvang" Falk væk fra klubben..
                    JH bekræfter at første udspil var med lønnedgang

                    Comment


                      Oprindeligt indsendt af RASH Se indlæg
                      Og han bliver ved, og ved, og ved, og ved.

                      http://www.dr.dk/sporten/fodbold/sup...ar-aendret-sig
                      Hold kæft, jeg har lyst til at råbe "hold kæft" til ham snart..

                      Comment


                        JH siger at det var en 1 vejskommunikation i forhandlinger med Falk

                        Man ville ikke give Falk stor lønforhøjelse uden at der var et "fremtidsperspektiv"

                        Comment


                          Oprindeligt indsendt af fmprOB Se indlæg
                          JH siger at det var en 1 vejskommunikation i forhandlinger med Falk

                          Man ville ikke give Falk stor lønforhøjelse uden at der var et "fremtidsperspektiv"
                          Godt klaret at du fik det ud af interviewet, jeg zonede ud undervejs... JH skulle have været politiker.

                          Comment


                            Tja det er jo ligesom med politik, hvordan ved man hvem der taler sandt?

                            Comment


                              Hold kæft hvor er Jesper Hansen uambitiøs at høre på! At komme med et udspil hvor Rasmus Falk skal gå ned i løn er jo decideret at sende ham i armene på FCK - får vi for pokker ikke snart nogle ordentlige folk ind i vores sportslige ledelse! Vreden til Falk må rettes mindst lige så meget til JH!
                              Last edited by Tim Vermund; 26-02-2016, 17:50. Årsag: Stave fejl

                              Comment


                                Oprindeligt indsendt af Tim Vermund Se indlæg
                                Hold kæft hvor er Jesper Hansen uambitiøs at høre på! At komme med et udspil hvor Rasmus Falk skal gå ned i løn er jo decideret at sende ham i armene på FCK - får vi for pokker ikke snart nogle ordentlige folk ind i vores sportslige ledelse! Vreden til Falk må rettes mindst lige så meget til JH!
                                Er det dig, tras/chrisrasser?

                                Comment

                                Working...
                                X