FYI: BT bringer i dag et dementi af historien om smadring af Falks bil og dødstrusler mod Falk.
Annoncering
Collapse
No announcement yet.
Falk
Collapse
X
-
Oprindeligt indsendt af mhbp Se indlægJeg tror ikke han gør det.for at håne.....det ville antyde en bevidst handling. Men handlingen i sig selv er en hån.
og så forstår jeg ikke al den snak om at vi skal respektere hans valg. Det lægger op til at vi skulle have haft noget at sige omkring beslutningen - og det har vi jo altså ikke.
Valget er Falks og accept eller respekt får han ikke herfra. Men jeg må jo affinde mig med det og se at komme videre. Og det sker lettest hvis han smutter nu.....og ikke trækker det i langdrag
Ikke nok med at han har valgt os fra, så har han også valgt at stille op til foto i fck trøjen, imens han stadig tilhører OB. Det er ikke bare dumt, det er snot dumt og dybt provokerende.
Forestil jer at eksempelvis Thomas Delaney skrev kontrakt med Brøndby et halvt år før kontraktudløb og jubelglad stillede sig smilende op i en brøndbytrøje imens han stadig er i FCK.. Er der nogen der kunne forestille sig at han fik lov til at spille det sidste halve år i FCK?, Det har jeg ihvertfald meget svært ved at forestille mig og jeg kan godt afsløre at hvis Falk og JH synes reaktionerne her på forum har været over grænsen, så er det peanuts sammenlignet med hvad drengen kan komme ud for når han engang skal til udlandet og spille.
Jeg siger tak til Falk for de stærke kampe han har spillet for os, men nu har han valgt os fra på den mest øv-agtige måde for os. Vis os i det mindste den smule respekt og skift med det samme, så vi kan komme videre nu og få spillet det hold sammen som efter sommerferien skal kunne spille sig i top6-slutspillet.
Comment
-
Oprindeligt indsendt af manner Se indlægså du tror at RF har poseret i FCK trøje for at håne OB-fans. Det er imø mere et udtryk for paranoid tankegang, end det er en "gigantisk taberholdning" At du ikke respektere RFs valg er dit valg, men det er i den grad ude af trit med virkeligheden, og de forhold der er for prof. fodboldspillere.
Og for at være lige ud: OP et vist sted med de forhold som professionelle fodboldspillere lever under. Man skifter ikke ustraffet til en hadeklub. Færdig arbejde.
MvH ChrisOB1 nederlag de sidste 14 kampe. (8-5-1 - målscore: 23-9) 0 i de sidste 9 (6-3-0 - målscore: 16-6). 0 kampe siden sidst vi vandt en kamp efter været kommet bagud 0-1. Casper Nielsen - gør hvad han vil.
Comment
-
Oprindeligt indsendt af mhbp Se indlægJeg tror ikke han gør det.for at håne.....det ville antyde en bevidst handling. Men handlingen i sig selv er en hån.
og så forstår jeg ikke al den snak om at vi skal respektere hans valg. Det lægger op til at vi skulle have haft noget at sige omkring beslutningen - og det har vi jo altså ikke.
Valget er Falks og accept eller respekt får han ikke herfra. Men jeg må jo affinde mig med det og se at komme videre. Og det sker lettest hvis han smutter nu.....og ikke trækker det i langdrag"Einstellung ist alles. Talent wird überschätzt. Talent ist Grundvoraussetzung, ohne Talent geht nichts, aber Talent stellt dich nur in die Tür. Charakter, Einstellung und Fleiß bringen dich hindurch"
- Norbert Elgert -
Comment
-
Oprindeligt indsendt af MESSI_FAN Se indlægDet står i Fyens i dag, at billedet af Falk var hans (snot-dumme?) agent det tog det og lagde på sin Twitter. FCK copy-paste'ede så billedet... Så hvis nogen skal have ondt i røven over nogen, så må det da være på agenten, der i hans million-lykkerus lige var lidt for kæk...Det er alligevel utroligt at hver gang man tænker ok, nu kan de ikke blive mere inkompetente i OB, jamen så lykkedes det dem alligevel at finde nye måder at fremstå som idioter på...
Comment
-
Oprindeligt indsendt af Bossy Se indlægdet er sådan ligegyldigt hvem der tog billedet!!! Medmidre falk smider et nyt billede op hvor man kan se ham med pistol fpr panden blive truet til at trække FCK jerseyen over hovedet så er ansvaret hans!Last edited by Benediktson; 24-01-2016, 13:21.
Comment
-
Oprindeligt indsendt af Kaspernon Se indlægJeg synes Falk laver den ene tanketorsk efter den anden, det er bestemt ikke kun trøjestuntet... samlet set er det så dumt at jeg overvejer kraftigt hvem der er skarpest af ham og Emil...
Men Emil kom med ballade og provokationer årevis.
Det er også at vi ikke havde forventet sådan en tanketorsk fra Falk. Hvis Emil havde gjort det ville der ikke være meget overraskelsen, mere kun en "typisk Emil"-reaktion fordi vi oplevede sin mangelnde loyalitæt allerde flere gange."Einstellung ist alles. Talent wird überschätzt. Talent ist Grundvoraussetzung, ohne Talent geht nichts, aber Talent stellt dich nur in die Tür. Charakter, Einstellung und Fleiß bringen dich hindurch"
- Norbert Elgert -
Comment
-
Oprindeligt indsendt af MESSI_FAN Se indlægDet står i Fyens i dag, at billedet af Falk var hans (snot-dumme?) agent det tog det og lagde på sin Twitter. FCK copy-paste'ede så billedet... Så hvis nogen skal have ondt i røven over nogen, så må det da være på agenten, der i hans million-lykkerus lige var lidt for kæk...
- det undskylder det bare ikke
Comment
-
Oprindeligt indsendt af manner Se indlægså du tror at RF har poseret i FCK trøje for at håne OB-fans. Det er imø mere et udtryk for paranoid tankegang, end det er en "gigantisk taberholdning" At du ikke respektere RFs valg er dit valg, men det er i den grad ude af trit med virkeligheden, og de forhold der er for prof. fodboldspillere.
Comment
-
Oprindeligt indsendt af MESSI_FAN Se indlægDet står i Fyens i dag, at billedet af Falk var hans (snot-dumme?) agent det tog det og lagde på sin Twitter. FCK copy-paste'ede så billedet... Så hvis nogen skal have ondt i røven over nogen, så må det da være på agenten, der i hans million-lykkerus lige var lidt for kæk...
ADVARSEL! (Stærke brækfremkalende billeder. Fortsæt på egen risiko!)
https://www.instagram.com/p/BAwwPoEKZRY/
http://www.fck.dk/#/nyhed/2016/01/20/fc-koebenhavn-henter-rasmus-falk-fra-sommeren-2016
MvH ChrisOB1 nederlag de sidste 14 kampe. (8-5-1 - målscore: 23-9) 0 i de sidste 9 (6-3-0 - målscore: 16-6). 0 kampe siden sidst vi vandt en kamp efter været kommet bagud 0-1. Casper Nielsen - gør hvad han vil.
Comment
-
Oprindeligt indsendt af SU1978 Se indlægDu taler i vildelse. Arbejdsforholdene for en fodboldspiller defineres af omgivelserne, ikke af spilleren selv. Fanscenen er den væsentlig del at spillets omgivelser, ergo definerer vi allesammen, hvad arbejdsvilkårene er for en fodboldspiller. Og et af de vilkår er, at man ikke skifter til hadeklubben ustraffet.
Vi kan tage et frisk eksempel, hvor fans definerer arbejdsbetingelserne: Sviatchenko skifter til Celtic og udtaler i dén forbindelse, at han ser Celtic som et springbræt til en større klub. I sig selv, rent logisk, rigtigt nok, men dén udtalelse er der bare ikke ret mange blandt Celtics fans, der bryder sig om; og det er endda blevet så stort et tema, at træneren har udtalt sig - og givet de tilhængere ret i, at det ikke er ret heldigt at udtale sig om Celtic på dén måde. Med det resultat, at jeg tror Sviatchenko, allerede før han har spillet kampe, nu skal til at kæmpe liiiidt hårdere for at få accepten blandt de tilskuere, der ikke bryder sig om hans udtalelse, som egentlig er rigtig nok, men som man bare ikke siger højt; hvis man vel begå sig i en klub med Celtics størrelse og selvforståelse.
Man vel ikke finde sig i, at man bare er et springbræt.
http://footy.dk/2016/01/24/ups-sviatchenko-er-allerede-kommet-i-modvind-i-celtic/
Comment
-
Oprindeligt indsendt af ChrisOB Se indlægHelt enig.
Vi kan tage et frisk eksempel, hvor fans definerer arbejdsbetingelserne: Sviatchenko skifter til Celtic og udtaler i dén forbindelse, at han ser Celtic som et springbræt til en større klub. I sig selv, rent logisk, rigtigt nok, men dén udtalelse er der bare ikke ret mange blandt Celtics fans, der bryder sig om; og det er endda blevet så stort et tema, at træneren har udtalt sig - og givet de tilhængere ret i, at det ikke er ret heldigt at udtale sig om Celtic på dén måde. Med det resultat, at jeg tror Sviatchenko, allerede før han har spillet kampe, nu skal til at kæmpe liiiidt hårdere for at få accepten blandt de tilskuere, der ikke bryder sig om hans udtalelse, som egentlig er rigtig nok, men som man bare ikke siger højt; hvis man vel begå sig i en klub med Celtics størrelse og selvforståelse.
Man vel ikke finde sig i, at man bare er et springbræt.
http://footy.dk/2016/01/24/ups-sviatchenko-er-allerede-kommet-i-modvind-i-celtic/
MvH ChrisOB
Comment
Comment