Annoncering

Collapse
No announcement yet.

Falk

Collapse
X
 
  • Filter
  • Tid
  • Show
Clear All
new posts

    FYI: BT bringer i dag et dementi af historien om smadring af Falks bil og dødstrusler mod Falk.

    Comment


      Oprindeligt indsendt af mhbp Se indlæg
      Jeg tror ikke han gør det.for at håne.....det ville antyde en bevidst handling. Men handlingen i sig selv er en hån.
      og så forstår jeg ikke al den snak om at vi skal respektere hans valg. Det lægger op til at vi skulle have haft noget at sige omkring beslutningen - og det har vi jo altså ikke.
      Valget er Falks og accept eller respekt får han ikke herfra. Men jeg må jo affinde mig med det og se at komme videre. Og det sker lettest hvis han smutter nu.....og ikke trækker det i langdrag
      Jeg er helt enig i at den bedste løsning vil være et skifte med det samme.
      Ikke nok med at han har valgt os fra, så har han også valgt at stille op til foto i fck trøjen, imens han stadig tilhører OB. Det er ikke bare dumt, det er snot dumt og dybt provokerende.
      Forestil jer at eksempelvis Thomas Delaney skrev kontrakt med Brøndby et halvt år før kontraktudløb og jubelglad stillede sig smilende op i en brøndbytrøje imens han stadig er i FCK.. Er der nogen der kunne forestille sig at han fik lov til at spille det sidste halve år i FCK?, Det har jeg ihvertfald meget svært ved at forestille mig og jeg kan godt afsløre at hvis Falk og JH synes reaktionerne her på forum har været over grænsen, så er det peanuts sammenlignet med hvad drengen kan komme ud for når han engang skal til udlandet og spille.
      Jeg siger tak til Falk for de stærke kampe han har spillet for os, men nu har han valgt os fra på den mest øv-agtige måde for os. Vis os i det mindste den smule respekt og skift med det samme, så vi kan komme videre nu og få spillet det hold sammen som efter sommerferien skal kunne spille sig i top6-slutspillet.

      Comment


        Falk med i start opstilling i test kamp mod horsens

        Comment


          Oprindeligt indsendt af manner Se indlæg
          så du tror at RF har poseret i FCK trøje for at håne OB-fans. Det er imø mere et udtryk for paranoid tankegang, end det er en "gigantisk taberholdning" At du ikke respektere RFs valg er dit valg, men det er i den grad ude af trit med virkeligheden, og de forhold der er for prof. fodboldspillere.
          Sikke en gang vrøvl. Fra ende til anden. Det er dig, der er ude af trit med virkeligheden. Jeg ved Falk ikke gjorde det stunt med overlæg, men handlingen er jo stadig en hån.

          Og for at være lige ud: OP et vist sted med de forhold som professionelle fodboldspillere lever under. Man skifter ikke ustraffet til en hadeklub. Færdig arbejde.

          MvH ChrisOB
          1 nederlag de sidste 14 kampe. (8-5-1 - målscore: 23-9) 0 i de sidste 9 (6-3-0 - målscore: 16-6). 0 kampe siden sidst vi vandt en kamp efter været kommet bagud 0-1. Casper Nielsen - gør hvad han vil.

          Comment


            Oprindeligt indsendt af mhbp Se indlæg
            Jeg tror ikke han gør det.for at håne.....det ville antyde en bevidst handling. Men handlingen i sig selv er en hån.
            og så forstår jeg ikke al den snak om at vi skal respektere hans valg. Det lægger op til at vi skulle have haft noget at sige omkring beslutningen - og det har vi jo altså ikke.
            Valget er Falks og accept eller respekt får han ikke herfra. Men jeg må jo affinde mig med det og se at komme videre. Og det sker lettest hvis han smutter nu.....og ikke trækker det i langdrag
            "Einstellung ist alles. Talent wird überschätzt. Talent ist Grundvoraussetzung, ohne Talent geht nichts, aber Talent stellt dich nur in die Tür. Charakter, Einstellung und Fleiß bringen dich hindurch"
            - Norbert Elgert -

            Comment


              Jeg synes Falk laver den ene tanketorsk efter den anden, det er bestemt ikke kun trøjestuntet... samlet set er det så dumt at jeg overvejer kraftigt hvem der er skarpest af ham og Emil...
              Til-afgange under Alm: 96 - still counting

              Comment


                Det står i Fyens i dag, at billedet af Falk var hans (snot-dumme?) agent det tog det og lagde på sin Twitter. FCK copy-paste'ede så billedet... Så hvis nogen skal have ondt i røven over nogen, så må det da være på agenten, der i hans million-lykkerus lige var lidt for kæk...

                Comment


                  Oprindeligt indsendt af MESSI_FAN Se indlæg
                  Det står i Fyens i dag, at billedet af Falk var hans (snot-dumme?) agent det tog det og lagde på sin Twitter. FCK copy-paste'ede så billedet... Så hvis nogen skal have ondt i røven over nogen, så må det da være på agenten, der i hans million-lykkerus lige var lidt for kæk...
                  det er sådan ligegyldigt hvem der tog billedet!!! Medmidre falk smider et nyt billede op hvor man kan se ham med pistol fpr panden blive truet til at trække FCK jerseyen over hovedet så er ansvaret hans!
                  Det er alligevel utroligt at hver gang man tænker ok, nu kan de ikke blive mere inkompetente i OB, jamen så lykkedes det dem alligevel at finde nye måder at fremstå som idioter på...

                  Comment


                    Oprindeligt indsendt af Bossy Se indlæg
                    det er sådan ligegyldigt hvem der tog billedet!!! Medmidre falk smider et nyt billede op hvor man kan se ham med pistol fpr panden blive truet til at trække FCK jerseyen over hovedet så er ansvaret hans!
                    Uden i øvrigt at blande mig i denne debat, så lagde Falk selv billedet ud på Instagram, og det er selvfølgelig en bevidst handling.
                    Last edited by Benediktson; 24-01-2016, 13:21.

                    Comment


                      Oprindeligt indsendt af Kaspernon Se indlæg
                      Jeg synes Falk laver den ene tanketorsk efter den anden, det er bestemt ikke kun trøjestuntet... samlet set er det så dumt at jeg overvejer kraftigt hvem der er skarpest af ham og Emil...
                      Nåå, du skulle se at Falk altid bragte sin 100% og var nok før en uge vores yndling. Han kan ikke have gjort så mange fejl i fortiden...
                      Men Emil kom med ballade og provokationer årevis.
                      Det er også at vi ikke havde forventet sådan en tanketorsk fra Falk. Hvis Emil havde gjort det ville der ikke være meget overraskelsen, mere kun en "typisk Emil"-reaktion fordi vi oplevede sin mangelnde loyalitæt allerde flere gange.
                      "Einstellung ist alles. Talent wird überschätzt. Talent ist Grundvoraussetzung, ohne Talent geht nichts, aber Talent stellt dich nur in die Tür. Charakter, Einstellung und Fleiß bringen dich hindurch"
                      - Norbert Elgert -

                      Comment


                        Oprindeligt indsendt af MESSI_FAN Se indlæg
                        Det står i Fyens i dag, at billedet af Falk var hans (snot-dumme?) agent det tog det og lagde på sin Twitter. FCK copy-paste'ede så billedet... Så hvis nogen skal have ondt i røven over nogen, så må det da være på agenten, der i hans million-lykkerus lige var lidt for kæk...
                        det er ikke noget nyt - det var agenten selv hurtigt ude og sige.....da det gik for ham/dem at det ikke var særligt velset at falk poserede i en fck trøje.
                        - det undskylder det bare ikke

                        Comment


                          Oprindeligt indsendt af manner Se indlæg
                          så du tror at RF har poseret i FCK trøje for at håne OB-fans. Det er imø mere et udtryk for paranoid tankegang, end det er en "gigantisk taberholdning" At du ikke respektere RFs valg er dit valg, men det er i den grad ude af trit med virkeligheden, og de forhold der er for prof. fodboldspillere.
                          Du taler i vildelse. Arbejdsforholdene for en fodboldspiller defineres af omgivelserne, ikke af spilleren selv. Fanscenen er den væsentlig del at spillets omgivelser, ergo definerer vi allesammen, hvad arbejdsvilkårene er for en fodboldspiller. Og et af de vilkår er, at man ikke skifter til hadeklubben ustraffet.

                          Comment


                            Oprindeligt indsendt af MESSI_FAN Se indlæg
                            Det står i Fyens i dag, at billedet af Falk var hans (snot-dumme?) agent det tog det og lagde på sin Twitter. FCK copy-paste'ede så billedet... Så hvis nogen skal have ondt i røven over nogen, så må det da være på agenten, der i hans million-lykkerus lige var lidt for kæk...
                            Du tager fejl. Der var TO billeder. Det ene er ganske rigtigt taget af Mads Bach Lund (hans snotdumme og ækle agent) og lagt på dennes instagram. Det viser Falk stående foran FCK-logoet med trøjen i hænderne, nervøst smilende. Det ANDET billede, det er taget af FCK.dk (det står der under billedet i den officielle bekræftelse) og er altså IKKE noget, som er "copypastet" fra hans twitter. Det er to FORSKELLIGE billeder. Altså burde det ha faldet Falk ind, bare én af gangene, at det var knap så heldigt. At han er under indflydelse af sin klamme agent er ingen undskyldning. Han har vel hjerne selv?

                            ADVARSEL! (Stærke brækfremkalende billeder. Fortsæt på egen risiko!)

                            https://www.instagram.com/p/BAwwPoEKZRY/

                            http://www.fck.dk/#/nyhed/2016/01/20/fc-koebenhavn-henter-rasmus-falk-fra-sommeren-2016


                            MvH ChrisOB
                            1 nederlag de sidste 14 kampe. (8-5-1 - målscore: 23-9) 0 i de sidste 9 (6-3-0 - målscore: 16-6). 0 kampe siden sidst vi vandt en kamp efter været kommet bagud 0-1. Casper Nielsen - gør hvad han vil.

                            Comment


                              Oprindeligt indsendt af SU1978 Se indlæg
                              Du taler i vildelse. Arbejdsforholdene for en fodboldspiller defineres af omgivelserne, ikke af spilleren selv. Fanscenen er den væsentlig del at spillets omgivelser, ergo definerer vi allesammen, hvad arbejdsvilkårene er for en fodboldspiller. Og et af de vilkår er, at man ikke skifter til hadeklubben ustraffet.
                              Helt enig.

                              Vi kan tage et frisk eksempel, hvor fans definerer arbejdsbetingelserne: Sviatchenko skifter til Celtic og udtaler i dén forbindelse, at han ser Celtic som et springbræt til en større klub. I sig selv, rent logisk, rigtigt nok, men dén udtalelse er der bare ikke ret mange blandt Celtics fans, der bryder sig om; og det er endda blevet så stort et tema, at træneren har udtalt sig - og givet de tilhængere ret i, at det ikke er ret heldigt at udtale sig om Celtic på dén måde. Med det resultat, at jeg tror Sviatchenko, allerede før han har spillet kampe, nu skal til at kæmpe liiiidt hårdere for at få accepten blandt de tilskuere, der ikke bryder sig om hans udtalelse, som egentlig er rigtig nok, men som man bare ikke siger højt; hvis man vel begå sig i en klub med Celtics størrelse og selvforståelse.

                              Man vel ikke finde sig i, at man bare er et springbræt.

                              http://footy.dk/2016/01/24/ups-sviatchenko-er-allerede-kommet-i-modvind-i-celtic/


                              MvH ChrisOB
                              1 nederlag de sidste 14 kampe. (8-5-1 - målscore: 23-9) 0 i de sidste 9 (6-3-0 - målscore: 16-6). 0 kampe siden sidst vi vandt en kamp efter været kommet bagud 0-1. Casper Nielsen - gør hvad han vil.

                              Comment


                                Oprindeligt indsendt af ChrisOB Se indlæg
                                Helt enig.

                                Vi kan tage et frisk eksempel, hvor fans definerer arbejdsbetingelserne: Sviatchenko skifter til Celtic og udtaler i dén forbindelse, at han ser Celtic som et springbræt til en større klub. I sig selv, rent logisk, rigtigt nok, men dén udtalelse er der bare ikke ret mange blandt Celtics fans, der bryder sig om; og det er endda blevet så stort et tema, at træneren har udtalt sig - og givet de tilhængere ret i, at det ikke er ret heldigt at udtale sig om Celtic på dén måde. Med det resultat, at jeg tror Sviatchenko, allerede før han har spillet kampe, nu skal til at kæmpe liiiidt hårdere for at få accepten blandt de tilskuere, der ikke bryder sig om hans udtalelse, som egentlig er rigtig nok, men som man bare ikke siger højt; hvis man vel begå sig i en klub med Celtics størrelse og selvforståelse.

                                Man vel ikke finde sig i, at man bare er et springbræt.

                                http://footy.dk/2016/01/24/ups-sviatchenko-er-allerede-kommet-i-modvind-i-celtic/


                                MvH ChrisOB
                                Jeg ved sgu heller ikke om de her to spillere er fuldstændig blinde for hvilken verden de befinder sig i. Erik, som snakker om en klub væsentligt større og traditionsrig end FCM, som et springbræt til noget, allerede inden han overhovedet ved om han har spillet sig på holdet. Og selvfølgelig Falk som trods det han stadig repræsenterer, det han betegner som hans hjerteklub, stiller sig frem i en fc-trøje, selvom han udmærket ved os fans hader den klub. Det er godt nok en sjældent set mangel på omtanke, med mindre det selvfølgelig blot er mangel på respekt.

                                Comment

                                Working...
                                X