Annoncering

Collapse
No announcement yet.

Falk

Collapse
X
 
  • Filter
  • Tid
  • Show
Clear All
new posts

    Oprindeligt indsendt af Magge Se indlæg
    Jow , jow ... Har du bidt mærke i at der faktisk et en del gætværk , formodninger og spekulation på forum ?
    Men lige frem at gætte på at Falk tilfældigvis har samme holdning til JH som dig er måske lige søgt nok Doktorafhandling ikke en nødvendighed - men lidt sandsynlig hold i virkeligheden ville da være at foretrække...
    Last edited by claudes1; 01-12-2015, 16:18.

    Comment


      Jeg vil desværre langt fra være overrasket, hvis Falk er BiF'er efter vinterpausen...
      Jeg er også ret overbevist om, at hvis OB ender med at forlænge med Falk (please let it be so...) - så bliver det med den mest lukrative kontrakt i klubbens historien. Ikke at han er den bedste spiller i klubbens historie - men lige nu i denne opbygning, er han muligvis den vigtigste.
      Problemet er så, om Klubben har råd til at kaste så mange penge efter én spiller, fremfor forstrækning(er)?
      Alt andet lige; lige gyldigt hvor han ender fortjener han i mine øjne den største respekt fra OB-fans fremover. Og lad mig da lige i forlængelse af den sætning tilføje, at det var umanerlig fedt, at opleve hvordan Stadion klappede HHA på banen i går, da han blev skiftet ind. FORTJENT!
      Leder stadig efter min stemme efter Falk's mål i overtiden i går...! Den er totalt væk! ;o)

      Comment


        Oprindeligt indsendt af MESSI_FAN Se indlæg
        Jeg vil desværre langt fra være overrasket, hvis Falk er BiF'er efter vinterpausen...
        Jeg er også ret overbevist om, at hvis OB ender med at forlænge med Falk (please let it be so...) - så bliver det med den mest lukrative kontrakt i klubbens historien. Ikke at han er den bedste spiller i klubbens historie - men lige nu i denne opbygning, er han muligvis den vigtigste.
        Problemet er så, om Klubben har råd til at kaste så mange penge efter én spiller, fremfor forstrækning(er)?
        Alt andet lige; lige gyldigt hvor han ender fortjener han i mine øjne den største respekt fra OB-fans fremover. Og lad mig da lige i forlængelse af den sætning tilføje, at det var umanerlig fedt, at opleve hvordan Stadion klappede HHA på banen i går, da han blev skiftet ind. FORTJENT!
        Leder stadig efter min stemme efter Falk's mål i overtiden i går...! Den er totalt væk!
        ;o)
        Emig fin gestus! Jeg har et stort sår på skinnebenet, fordi jeg sprang ind i sædet foran ;o)

        Comment


          Oprindeligt indsendt af claudes1 Se indlæg
          Emig fin gestus! Jeg har et stort sår på skinnebenet, fordi jeg sprang ind i sædet foran ;o)
          Uha ja, det klassiske stadion-sår. Dem har jeg også haft flere hundrede af igennem tiden.:-)

          Comment


            Oprindeligt indsendt af claudes1 Se indlæg
            Men lige frem at gætte på at Falk tilfældigvis har samme holdning til JH som dig er måske lige søgt nok Doktorafhandling ikke en nødvendighed - men lidt sandsynlig hold i virkeligheden ville da være at foretrække...
            Synes nu ikke at det er særligt usandsynligt, at det er andre forhold end de rent økonomiske, det handler om. Havde det nemlig bare været et spørgsmål om 40-50-60k mere pr. måned, så tror jeg såmænd nok, at JH ville kunne finde de penge. Hvis et så "beskedent" beløb er altafgørende for klubben, så hænger vi mere med r.... i vandskorpen end jeg har lyst til at tænke på.

            Jeg tror snarere at det handler om de sportslige ambitioner. Falk skæver måske til barndomsvennen Chr Eriksen og tænker, at der meget snart skal til at ske noget på det sportslige plan, hvis hans - Falks - karriere ikke skal blive fuldstændig overskygget af Eriksens. Det betyder, at skal han blive i Danmark, så skal han spille med om titler og i de europæiske turneringer; kan det ikke blive i OB, må det blive i FCK, Bronby eller Midtjylland. Ellers skal han til udlandet. Han skal i hvert fald ikke blive med at svuppe rundt i midten eller sågar bunden af Superligaen.

            Comment


              Oprindeligt indsendt af QuesT Se indlæg
              Der var så heller ikke mange der mente Eriksen kunne.

              Der var heller ikke mange der regnede med at Utaka kunne lave så mange mål i Danmark osv osv.

              Lad os nu bare se.
              Men du så det først her.
              Nu fik Eriksen jo også lige et mellemstep i Holland på vejen til PL
              "Fejlen ved verden er, at de dumme er så skråsikre på alting, og de begavede så fulde af tvivl."

              "Der findes ingen kendsgerninger, kun fortolkninger."

              Venter man for længe, får man ingenting ...

              Comment


                Oprindeligt indsendt af claudes1 Se indlæg
                Men lige frem at gætte på at Falk tilfældigvis har samme holdning til JH som dig er måske lige søgt nok Doktorafhandling ikke en nødvendighed - men lidt sandsynlig hold i virkeligheden ville da være at foretrække...
                Det tror jeg bestemt heller ikke han har , men jeg tror at han skæver til indkøb el manglende indkøb og ser på ambitioner omkring disse . Lige som jeg tror han lytter til udmeldinger fra klubben/JH og handlingerne omkring disse . Det hele tror jeg han bringer med i sin afvejelse af om OB kan/vil leve op til sin egen personlige ambition .

                Jeg tror ikke Falk's ambitioner måles i kroner og ører .

                Men ja det er jo ikke overraskende at du læser debatten som fanden læser Bibelen ;-) .
                Last edited by Magge; 01-12-2015, 18:10.
                817 ⚪️
                Y.N.W.A ❤️

                Comment


                  Oprindeligt indsendt af QuesT Se indlæg
                  Jeg tror han kommer til Tottenham.

                  Eriksen kan sagtens sige god for ham, og de vil blive PRL's giftigste duo.
                  Haha, undskyld men hvem skal han slå af fra deres nuværende offensive kæde som hedder -Eriksen - kane og Son (nomineret til Asiens bedste samt verdens bedste)

                  Hvis en af dem blir skadet har de lamela fra det argentinske landshold, de har townsend fra det engelske, samt den nyindkøbte nije... Tror falk ville være heldig hvis han landede på bænken😉 Men dejligt og se der er tro på vores falk, tror nok bare vi skal ha skruet en lille smule ned for hypen😁

                  Comment


                    Oprindeligt indsendt af Kaspernon Se indlæg
                    Sikkert ikke, men mon ikke de beslutninger/planer der allerede er lavet, også spiller ind...
                    Jo, hvis han planlagde sin fremtid i stribet... men DET tror jeg sgutte rigtigt på at han gør. Og så er det nok mere lønkroner, underskrivningsbonus og frikøbsklausuler der skiller parterne, end om Falk har samme mening om JH som os herinde...

                    Mvh

                    MaxHH

                    Comment


                      Oprindeligt indsendt af MaxHH Se indlæg
                      Jo, hvis han planlagde sin fremtid i stribet... men DET tror jeg sgutte rigtigt på at han gør. Og så er det nok mere lønkroner, underskrivningsbonus og frikøbsklausuler der skiller parterne, end om Falk har samme mening om JH som os herinde...

                      Mvh

                      MaxHH
                      Ingen nævner at Falk har samme mening som nogle af os herinde . Men tror du ikke at tingenes tilstand og klubbens ambitioner spiller ind i Falk's overvejelser ?

                      Tror du ikke han kigger på hvordan der er handlet hidtil , lytter til hvad udmeldingerne er og hvilke ambitioner OB har ?

                      Tror du ikke han sammenfatter det hele og ud fra alle perspektiver kigger på om det afspejler hans egne ambitioner ?

                      Hvis han finder at OB ikke kan rykke sig fra værende bund/midterklub og der ikke er et passende tilbud fra udlandet , så kan det tænkes at han vil have lettere ved at blive fristet af eksempelvis et tilbud fra BIF ?

                      Er det umuligt at tænke sig at hvis OB havde handlet fuldt ud med ambitioner i sommers , og fulgt op på den fantastiske offensiv og det perfekte trænervalg med tilsvarende handling i forsvar og målmand så havde vi ligget langt bedre i ligaen og dermed mindsket Falk's lyst til at skæve til andre danske klubber ?
                      Last edited by Magge; 01-12-2015, 21:19.
                      817 ⚪️
                      Y.N.W.A ❤️

                      Comment


                        ingen penge

                        Noget PIS hvis Falk flyver videre - endnu mere PIS at OB måske ikke tjener en krone på ham.....Ob går vel - måske - glip af et sted mellem 10-20 mill. som ville lune rigtig meget i klub-kassen...... Virkelig amatør arbejde fra OB's side, med mindre Falk slet ikke har villet forlænge med OB, men blot fortæller at han elsker klubben frem for hans egen pengepung (hvilket måske er naturligt nok).......

                        Comment


                          Det er sjovt at Brøndby skal give 17 mill for Falk, og alle andre kan købe hsm for 12 mill

                          Comment


                            Oprindeligt indsendt af guldtilob Se indlæg
                            Det er sjovt at Brøndby skal give 17 mill for Falk, og alle andre kan købe hsm for 12 mill
                            WOW er det hearsay...eller wildgoose chacing
                            Believe OB

                            ½ sæsoner der bare skal overstås findes ikke

                            Ligegyldige kampe eksisterer ikke

                            Comment


                              Det står her, men det er ældre priser der henvises til... http://ekstrabladet.dk/sport/fodbold...tjerne/5853264

                              Omvendt står der også:

                              "Det er mere tvivlsomt, om man vil være interesseret i at betale OB en sum på omkring de tre-fire mio. kr. for at slippe Falk allerede ved årsskiftet"

                              Det var ikke meget... men altså både FcK, BIF, og FcM er ude med snøren...
                              Til-afgange under Alm: 96 - still counting

                              Comment


                                Oprindeligt indsendt af manner Se indlæg
                                WOW er det hearsay...eller wildgoose chacing
                                Pinligt ...

                                Comment

                                Working...
                                X