Oprindeligt indsendt af mhbp
Se indlæg
Annoncering
Collapse
No announcement yet.
Falk
Collapse
X
-
-
Oprindeligt indsendt af fmprOB Se indlægOprindeligt indsendt af Benediktson Se indlægTvivler meget stærkt på, vi har råd til det, medmindre der sidder en sugardaddy derude. For slet ikke at tale om det logistiske i det. Lyder som et mareridt.
Comment
-
Oprindeligt indsendt af JeppeBendix Se indlægDu kan ikke forestille dig det, er jo ikke ens betydende med at Jesper Hansens opstillede budgetrammer ikke kan. Falk betyder uanet meget for os fans, så hvis det er et spørgsmål om økonomi synes jeg det er en fin løsning. Falk vil ikke til udlandet for en hver pris omvendt er han vel blandt superligaens 3 bedste spillere og så kunne jeg forestille mig at hvis han beslutter sig for at forlænge, så skal lønnen også være derefter.
Falk er langt vigtigere for OB end JH er , så derfor skal dervære plads i økonomien til at præmiere Falk .
Bedre indkøb kan jo tænkes at gøre lysten til at blive for Falk større . Samtidig vil det lokke flere på stadion og give flere tv-penge .817 ⚪️
Y.N.W.A ❤️
Comment
-
Stor udenlandsk interesse for Rasmus Falk
http://www.tipsbladet.dk/nyhed/super...se-rasmus-falk
Comment
-
Oprindeligt indsendt af Sheed Se indlægØv, øv og 1.000.000 gange øv!!!!! (Men det skal nok gå alt sammen!)
Comment
-
Oprindeligt indsendt af OB4fan Se indlægDer står bl.a. at OB' priskrav kan forhindre et skifte. Kan det tænkes, at hvis det bliver enden på det, at Falk i skuffelse undlader at forlænge m OB, bliver et år mere, og så smutter gratis næste år? Håber det sgutte :-/
Comment
-
Oprindeligt indsendt af fmprOB Se indlægDet tror jeg ikke på kommer til at ske. Det ville være JH's største fiasko i OB hvis det ikke lykkedes at få en to cifret transfer ud af Falk..Øv, øv og 1.000.000 gange øv!!!!! (Men det skal nok gå alt sammen!)
Comment
Comment