Annoncering

Collapse
No announcement yet.

Falk

Collapse
X
 
  • Filter
  • Tid
  • Show
Clear All
new posts

    Oprindeligt indsendt af mhbp Se indlæg
    kan ikke forestille mig at OB ikke skulle kunne finde de penge selv.....så hvorfor dog
    Du kan ikke forestille dig det, er jo ikke ens betydende med at Jesper Hansens opstillede budgetrammer ikke kan. Falk betyder uanet meget for os fans, så hvis det er et spørgsmål om økonomi synes jeg det er en fin løsning. Falk vil ikke til udlandet for en hver pris omvendt er han vel blandt superligaens 3 bedste spillere og så kunne jeg forestille mig at hvis han beslutter sig for at forlænge, så skal lønnen også være derefter.

    Comment


      Oprindeligt indsendt af fmprOB Se indlæg
      Falk om muligt skifte eller forlængelse

      http://tipsbladet.dk/nyhed/superliga...l-inden-farvel
      Oprindeligt indsendt af Benediktson Se indlæg
      Tvivler meget stærkt på, vi har råd til det, medmindre der sidder en sugardaddy derude. For slet ikke at tale om det logistiske i det. Lyder som et mareridt.
      Ja, så skulle det da lige være en Peter Eastgate som kunne gå ind og ligge lidt håndøre fra hans milliongevinst igennem poker.. Jeg ved ikke om stadigvæker aktiv i Pokerverdnen, men OB tilhænger er han i hvert fald. :)

      Comment


        Oprindeligt indsendt af JeppeBendix Se indlæg
        Du kan ikke forestille dig det, er jo ikke ens betydende med at Jesper Hansens opstillede budgetrammer ikke kan. Falk betyder uanet meget for os fans, så hvis det er et spørgsmål om økonomi synes jeg det er en fin løsning. Falk vil ikke til udlandet for en hver pris omvendt er han vel blandt superligaens 3 bedste spillere og så kunne jeg forestille mig at hvis han beslutter sig for at forlænge, så skal lønnen også være derefter.
        Skulle det knibe så meget så må JH enten skære i egen løn for at der er penge til Falk , eller begynde at købe ind med større fornuft , så der ikke i hvert eneste vindue skal ødsles ekstra penge efter lappeløsninger fordi indkøbene fejler gang på gang .
        Falk er langt vigtigere for OB end JH er , så derfor skal dervære plads i økonomien til at præmiere Falk .

        Bedre indkøb kan jo tænkes at gøre lysten til at blive for Falk større . Samtidig vil det lokke flere på stadion og give flere tv-penge .
        817 ⚪️
        Y.N.W.A ❤️

        Comment


          Stor udenlandsk interesse for Rasmus Falk
          http://www.tipsbladet.dk/nyhed/super...se-rasmus-falk

          Comment


            http://ekstrabladet.dk/sport/fodbold...dialog/5691819

            14 dages tyndskid, coming up.

            Comment


              Tja. Man er jo forberedt på at det kan ske. Og Falk fortjener det jo..
              15 mill lyder som en fin pris

              Bare man geninvestere nogle af pengene i holdet igen. Måske ikke direkte på Falks plads men så profiler på andre centrale pladser

              Comment


                Oprindeligt indsendt af Sheed Se indlæg
                Der står bl.a. at OB' priskrav kan forhindre et skifte. Kan det tænkes, at hvis det bliver enden på det, at Falk i skuffelse undlader at forlænge m OB, bliver et år mere, og så smutter gratis næste år? Håber det sgutte :-/
                Øv, øv og 1.000.000 gange øv!!!!! (Men det skal nok gå alt sammen!)

                Comment


                  Oprindeligt indsendt af OB4fan Se indlæg
                  Der står bl.a. at OB' priskrav kan forhindre et skifte. Kan det tænkes, at hvis det bliver enden på det, at Falk i skuffelse undlader at forlænge m OB, bliver et år mere, og så smutter gratis næste år? Håber det sgutte :-/
                  Det tror jeg ikke på kommer til at ske. Det ville være JH's største fiasko i OB hvis det ikke lykkedes at få en to cifret transfer ud af Falk..

                  Comment


                    Det der bekymrer mig mest er, at Rasmus Falk har den samme agent, som sendte Jonas Troest til et galehus i Tyrkiet og Nicklas Helenius til Aston Villa.

                    Comment


                      Oprindeligt indsendt af fmprOB Se indlæg
                      Det tror jeg ikke på kommer til at ske. Det ville være JH's største fiasko i OB hvis det ikke lykkedes at få en to cifret transfer ud af Falk..
                      At det ville være en fiasko for JH er jo desværre ikke ensbetydende med at det ikke kan ske. Men som sagt håber jeg heller ikke....
                      Øv, øv og 1.000.000 gange øv!!!!! (Men det skal nok gå alt sammen!)

                      Comment


                        Hold nu kæft i båthoved man kan høre i baggrunden af videoen ved det første mål. Mage til tumpe

                        Comment


                          Oprindeligt indsendt af OB4fan Se indlæg
                          At det ville være en fiasko for JH er jo desværre ikke ensbetydende med at det ikke kan ske. Men som sagt håber jeg heller ikke....
                          Jeg tror seriøst at JH's job kunne komme op som emne i bestyrelsen hvis det mislykkedes

                          Comment


                            A hva?

                            Comment


                              Oprindeligt indsendt af NicolaiN Se indlæg
                              Det der bekymrer mig mest er, at Rasmus Falk har den samme agent, som sendte Jonas Troest til et galehus i Tyrkiet og Nicklas Helenius til Aston Villa.
                              Tror Falk har gode mennesker der vil hans bedste omkring sig..

                              Comment


                                Oprindeligt indsendt af guldtilob Se indlæg
                                A hva?
                                A hva a hva?

                                Comment

                                Working...
                                X