Annoncering

Collapse
No announcement yet.

Falk

Collapse
X
 
  • Filter
  • Tid
  • Show
Clear All
new posts

  • Hurra
    replied
    En glad Falk...
    https://www.instagram.com/p/BCXz4NFt...smusfalkjensenG]

    Leave a comment:


  • Magge
    replied
    Oprindeligt indsendt af Kaspernon Se indlæg
    Det skal jo gerne huskes når man skal herfra...
    Jo jo ..man skal jo gerne herfra med ære ;-) ..

    Tror også det ville være en man vil huske og snakke om længe :-)

    Leave a comment:


  • Kaspernon
    replied
    Oprindeligt indsendt af Magge Se indlæg
    Kan sgu godt lide at du pimper din straf op så den kan blive noget at et tilløbsstykke :-)
    Det skal jo gerne huskes når man skal herfra...

    Leave a comment:


  • Magge
    replied
    Oprindeligt indsendt af Kaspernon Se indlæg
    Det kunne blive et scoop... Så evt. pynte ZOO op i OBs farver og logo, og JH kunne fortælle lidt om de økonomiske perspektiver i det... og Carlsberg kunne udnytte parteringen til at gøre fremstød i visse dele af Mellemøsten og Afrika...

    Og så ville ZOO også kunne vise overfor omverdenen, at med deres gode pleje og træning kan man faktisk få mere ud af en Gnu på et stykke græs, end man kan med visse spillere... Det må være en win-win...
    Kan sgu godt lide at du pimper din straf op så den kan blive noget at et tilløbsstykke :-)

    Leave a comment:


  • Kaspernon
    replied
    Oprindeligt indsendt af Marco van Tasten Se indlæg
    Så pyt. Vi arrangerer partering i Odense Zoo. Så skal de nok blive lige så berømte som deres kollegaer i Kbh. i internationale medier.

    MvT
    Det kunne blive et scoop... Så evt. pynte ZOO op i OBs farver og logo, og JH kunne fortælle lidt om de økonomiske perspektiver i det... og Carlsberg kunne udnytte parteringen til at gøre fremstød i visse dele af Mellemøsten og Afrika...

    Og så ville ZOO også kunne vise overfor omverdenen, at med deres gode pleje og træning kan man faktisk få mere ud af en Gnu på et stykke græs, end man kan med visse spillere... Det må være en win-win...

    Leave a comment:


  • Marco van Tasten
    replied
    Oprindeligt indsendt af Kaspernon Se indlæg
    Synes egentlig selv det er fair nok, for den er utilgivelig den der... Jeg har fornærmet vores gud, og så betaler man ved kasse 1...
    Jeg kunne godt give min stavekontrol skylden, men sådan er jeg ikke...

    Hvis det kan lade sig gøre vil jeg gerne stenes først, og skilles ad bagefter...
    Så pyt. Vi arrangerer partering i Odense Zoo. Så skal de nok blive lige så berømte som deres kollegaer i Kbh. i internationale medier.

    MvT

    Leave a comment:


  • Kaspernon
    replied
    Oprindeligt indsendt af MaxHH Se indlæg
    #uffesskyld

    Leave a comment:


  • Kaspernon
    replied
    Oprindeligt indsendt af Marco van Tasten Se indlæg
    Gad godt at se Kaspernons fjæs, når han kommer tilbage på forum og ser han står til håndhugning og stening. LOL. :O)

    MvT
    Synes egentlig selv det er fair nok, for den er utilgivelig den der... Jeg har fornærmet vores gud, og så betaler man ved kasse 1...
    Jeg kunne godt give min stavekontrol skylden, men sådan er jeg ikke...

    Hvis det kan lade sig gøre vil jeg gerne stenes først, og skilles ad bagefter...

    Leave a comment:


  • Marco van Tasten
    replied
    Gad godt at se Kaspernons fjæs, når han kommer tilbage på forum og ser han står til håndhugning og stening. LOL. :O)

    MvT

    Leave a comment:


  • MaxHH
    replied
    Oprindeligt indsendt af Kaspernon Se indlæg
    Giv Lars Høeg skylden...
    #uffesskyld

    Leave a comment:


  • Magge
    replied
    Oprindeligt indsendt af Marco van Tasten Se indlæg
    Normalt er jeg et overbærende menneske, men man skal have hugget hånden af, når man staver Lars Høghs navn forkert :O)

    MvT
    Efterfulgt af stening på torvet .

    Leave a comment:


  • Marco van Tasten
    replied
    Oprindeligt indsendt af Kaspernon Se indlæg
    Giv Lars Høeg skylden...
    Normalt er jeg et overbærende menneske, men man skal have hugget hånden af, når man staver Lars Høghs navn forkert :O)

    MvT

    Leave a comment:


  • Kaspernon
    replied
    Oprindeligt indsendt af SU1978 Se indlæg
    Lad nu være med, at gøre folk dummere end de er. Alle ved jo godt, at JH ikke er enerådig.
    Giv Lars Høeg skylden...

    Leave a comment:


  • SU1978
    replied
    Oprindeligt indsendt af claudes1 Se indlæg
    Jeg tror ikke at du skal lægge så meget i, at han udtaler sig på den måde. Det er simpelthen dårlig stil at gøre andet. Man kritiserer ikke sine egne ansatte alt for direkte - og det slet ikke når man ved, at disse spillere er medarbejdere i "firmaet" i lang tid endnu. Det er også præcis derfor at jeg er overbevist om, at det var 99% sikkert at Falk ikke ville forlænge og JH udemærket godt vidste det, da han begyndte at kommunikere med Falk gennem pressen. Falk havde "sagt op" med sin forhandlingsstrategi. Derfor var det vigtigt for OB, at sende et klart signal om, at det ikke var OB der ikke ønskede forlængelsen - men Falk. Først der kan man hænge en spiller direkte ud.

    I øvrigt har jeg også fra en kilde omkring OB, at JH svarer direkte til bestyrelsesformanden og at der ikke bliver taget store beslutninger uden han er inden over. Så Falk sagen har naturligvis været over Mr. Leasy. Bare så I lige ved, hvor det egentlige ansvar skal placeres - hvis I ikke tror på det oplagte - at Falk ikke var interesseret i at forlænge og at forløbet i den grad signalerer det.
    Lad nu være med, at gøre folk dummere end de er. Alle ved jo godt, at JH ikke er enerådig.

    Leave a comment:


  • fmprOB
    replied
    Oprindeligt indsendt af Magge Se indlæg
    Helt enig , ses tydeligt herinde at det virker somm to yderfløje der bekriger hinanden og der derfor bliver lang langt mere i meningerne end det er meningen . Nogle gange er der folk ( nok også mig selv ) som læser debatten som fanden læser Bibelen .

    Leave a comment:

Working...
X