En glad Falk...
https://www.instagram.com/p/BCXz4NFt...smusfalkjensenG]
Annoncering
Collapse
No announcement yet.
Falk
Collapse
X
-
Oprindeligt indsendt af Kaspernon Se indlægDet kunne blive et scoop... Så evt. pynte ZOO op i OBs farver og logo, og JH kunne fortælle lidt om de økonomiske perspektiver i det... og Carlsberg kunne udnytte parteringen til at gøre fremstød i visse dele af Mellemøsten og Afrika...
Og så ville ZOO også kunne vise overfor omverdenen, at med deres gode pleje og træning kan man faktisk få mere ud af en Gnu på et stykke græs, end man kan med visse spillere... Det må være en win-win...
Leave a comment:
-
Oprindeligt indsendt af Marco van Tasten Se indlægSå pyt. Vi arrangerer partering i Odense Zoo. Så skal de nok blive lige så berømte som deres kollegaer i Kbh. i internationale medier.
MvT
Og så ville ZOO også kunne vise overfor omverdenen, at med deres gode pleje og træning kan man faktisk få mere ud af en Gnu på et stykke græs, end man kan med visse spillere... Det må være en win-win...
Leave a comment:
-
Oprindeligt indsendt af Kaspernon Se indlægSynes egentlig selv det er fair nok, for den er utilgivelig den der... Jeg har fornærmet vores gud, og så betaler man ved kasse 1...
Jeg kunne godt give min stavekontrol skylden, men sådan er jeg ikke...
Hvis det kan lade sig gøre vil jeg gerne stenes først, og skilles ad bagefter...
MvT
Leave a comment:
-
Oprindeligt indsendt af Marco van Tasten Se indlægGad godt at se Kaspernons fjæs, når han kommer tilbage på forum og ser han står til håndhugning og stening. LOL. :O)
MvT
Jeg kunne godt give min stavekontrol skylden, men sådan er jeg ikke...
Hvis det kan lade sig gøre vil jeg gerne stenes først, og skilles ad bagefter...
Leave a comment:
-
Gad godt at se Kaspernons fjæs, når han kommer tilbage på forum og ser han står til håndhugning og stening. LOL. :O)
MvT
Leave a comment:
-
Oprindeligt indsendt af Kaspernon Se indlægGiv Lars Høeg skylden...
MvT
Leave a comment:
-
Oprindeligt indsendt af claudes1 Se indlægJeg tror ikke at du skal lægge så meget i, at han udtaler sig på den måde. Det er simpelthen dårlig stil at gøre andet. Man kritiserer ikke sine egne ansatte alt for direkte - og det slet ikke når man ved, at disse spillere er medarbejdere i "firmaet" i lang tid endnu. Det er også præcis derfor at jeg er overbevist om, at det var 99% sikkert at Falk ikke ville forlænge og JH udemærket godt vidste det, da han begyndte at kommunikere med Falk gennem pressen. Falk havde "sagt op" med sin forhandlingsstrategi. Derfor var det vigtigt for OB, at sende et klart signal om, at det ikke var OB der ikke ønskede forlængelsen - men Falk. Først der kan man hænge en spiller direkte ud.
I øvrigt har jeg også fra en kilde omkring OB, at JH svarer direkte til bestyrelsesformanden og at der ikke bliver taget store beslutninger uden han er inden over. Så Falk sagen har naturligvis været over Mr. Leasy. Bare så I lige ved, hvor det egentlige ansvar skal placeres - hvis I ikke tror på det oplagte - at Falk ikke var interesseret i at forlænge og at forløbet i den grad signalerer det.
Leave a comment:
-
Oprindeligt indsendt af Magge Se indlægHelt enig , ses tydeligt herinde at det virker somm to yderfløje der bekriger hinanden og der derfor bliver lang langt mere i meningerne end det er meningen . Nogle gange er der folk ( nok også mig selv ) som læser debatten som fanden læser Bibelen .
Leave a comment:
Leave a comment: