Annoncering

Collapse
No announcement yet.

Falk

Collapse
X
 
  • Filter
  • Tid
  • Show
Clear All
new posts

    Oprindeligt indsendt af guldtilob Se indlæg
    Har vi ikke alle større ambitioner på OB' vegne?
    Jo

    Comment


      Oprindeligt indsendt af fmprOB Se indlæg
      Det kan jeg godt forstå. Det var heller ikke skræmmende i venskabskampen op til slutrunden, selvom de var en mand i overtal i ca. 80 minutter.

      Comment


        Oprindeligt indsendt af guldtilob Se indlæg
        Har vi ikke alle større ambitioner på OB' vegne?

        Det er sgu at håbe ;-) .. Det ses vel også tydeligt i vores frustrationer hvergang der bliver indkøbt spillere .

        Men nu er det nok også lidt overfortolkning af det han siger , men mener han før har sagt at han er træt af at spille i bunden af ligaen .
        Last edited by Magge; 24-06-2015, 09:17.
        817 ⚪️
        Y.N.W.A ❤️

        Comment


          Falk bør til udlandet men JH udelukker ikke at sælge til anden dansk klub

          http://www.tipsbladet.dk/nyhed/super...lle-i-udlandet
          Last edited by fmprOB; 24-06-2015, 11:04.

          Comment


            Oprindeligt indsendt af fmprOB Se indlæg
            Falk bør til udlandet men JH udelukker ikke at sælge til anden dansk klub

            http://www.tipsbladet.dk/nyhed/super...lle-i-udlandet
            Hvis han skal til en anden dansk klub, så skal de edderbrodereme hoste op med en gigantisk stor pose penge til os!

            Håber på udlandet. Ville virkeligt være hæsligt hvis han røg til en anden dansk klub.

            Comment


              Oprindeligt indsendt af elias.odense Se indlæg
              Hvis han skal til en anden dansk klub, så skal de edderbrodereme hoste op med en gigantisk stor pose penge til os!

              Håber på udlandet. Ville virkeligt være hæsligt hvis han røg til en anden dansk klub.
              Vil nok være svært at sige nej hvis FCM smider 15 mill på bordet.
              Men nøj jeg håber det ikke

              Comment


                Sione til Ajax, og der efter Falk til FCM. Synes desværre ikke det lyder så urealistisk. Men jeg håber da at Falk fortsætter karrieren i udlandet.
                OB. På behørig afstand af egne ambitioner.

                Comment


                  Oprindeligt indsendt af sinus Se indlæg
                  Sione til Ajax, og der efter Falk til FCM. Synes desværre ikke det lyder så urealistisk. Men jeg håber da at Falk fortsætter karrieren i udlandet.
                  Hvem er Sione ?
                  Sione Pisto

                  Comment


                    Oprindeligt indsendt af fmprOB Se indlæg
                    Vil nok være svært at sige nej hvis FCM smider 15 mill på bordet.
                    Men nøj jeg håber det ikke
                    det er også det min frygt går på...og har fcm hentet i omegnen af 40-50 mill på sisto, så vil der jo stadig være plus på den handel hvis de skal give i omegnen af 15 for falken....

                    - håber virkeligt han finder en udenlandsk klub, for ham selv...han skal videre end dk. Og ikke mindst for os.....se ham i fcMuh trøjen ville fandme gøre ondt

                    Comment


                      Oprindeligt indsendt af fmprOB Se indlæg
                      Vil nok være svært at sige nej hvis FCM smider 15 mill på bordet.
                      Men nøj jeg håber det ikke
                      Oprindeligt indsendt af sinus Se indlæg
                      Sione til Ajax, og der efter Falk til FCM. Synes desværre ikke det lyder så urealistisk. Men jeg håber da at Falk fortsætter karrieren i udlandet.
                      Oprindeligt indsendt af mhbp Se indlæg
                      det er også det min frygt går på...og har fcm hentet i omegnen af 40-50 mill på sisto, så vil der jo stadig være plus på den handel hvis de skal give i omegnen af 15 for falken....

                      - håber virkeligt han finder en udenlandsk klub, for ham selv...han skal videre end dk. Og ikke mindst for os.....se ham i fcMuh trøjen ville fandme gøre ondt
                      jeg har det på samme måde og det lyder desværre lige så sandsynligt dom Rønnow i OB gjorde for 14 dage siden 😱
                      Believe OB

                      ½ sæsoner der bare skal overstås findes ikke

                      Ligegyldige kampe eksisterer ikke

                      Comment


                        Mon dog de har råd til Falk?

                        http://tipsbladet.dk/nyhed/superliga...sholdsspillere

                        Comment


                          Oprindeligt indsendt af fmprOB Se indlæg
                          Mon ikke de har en pæn sjat efter deres CL eventyr, og evt. Salg af Robin Olsen til PAOK?

                          Comment


                            Oprindeligt indsendt af Kogtbaby88 Se indlæg
                            Mon ikke de har en pæn sjat efter deres CL eventyr, og evt. Salg af Robin Olsen til PAOK?
                            Hellere dem end FCK/FCM.. Men har de tradition for at betale 10+ mill for spillere?

                            Comment


                              Oprindeligt indsendt af fmprOB Se indlæg
                              Oprindeligt indsendt af fmprOB Se indlæg
                              Hellere dem end FCK/FCM.. Men har de tradition for at betale 10+ mill for spillere?
                              Næppe, men de har så heller ikke tradition for at modtage alle CL millionerne.. En gang skal jo være den første. :-)

                              Comment


                                Oprindeligt indsendt af Kogtbaby88 Se indlæg
                                Næppe, men de har så heller ikke tradition for at modtage alle CL millionerne.. En gang skal jo være den første. :-)
                                De betalte vist 10+ for Junior i sin tid.

                                Comment

                                Working...
                                X