Annoncering

Collapse
No announcement yet.

Falk

Collapse
X

• Filter
  • Tid
  • Show
Clear All
new posts

• WhyNot?
    replied
    Oprindeligt indsendt af fmprOB Se indlæg
    Jeg orker simpelthen ikke at bruge mere energi på dette emne
    Hehe nej, det emne må efterhånden være uddebateret.

Den ene side synes det er judas-agtigt at skifte til FCK, og vise sig i deres trøje mens man fortsat er i OB.

Den anden side, kan godt se fornuften i at skifte til en sportslig større klub, til en bedre løn. En løn som OB valgte at give ham et mindre kontrakttilbud end den han havde i forvejen. Lige meget hvilken side man er på, må man sige at den aktion, er utilgiveligt fra klubbens side. Så er det bedre at sige til ham, at vi kan ikke imødekomme dine krav. Man må minimum forvente at få det samme som tidligere.

Personligt er jeg selv ærgelig over at han kommer til FCK. Mest af alt fordi jeg synes han skulle have taget et skridt længere og prøve sig af i udlandet. Han har trods alt 6-7 års superligaerfaring, og udover de europæsike kampe han får med FCK, så er der jo ikke den store forskel i weekenderne, da det er de samme modstandere han kommer til at møde.

Leave a comment:

• Leander
    replied
    Oprindeligt indsendt af fmprOB Se indlæg
    Rasmus F Jensen: Vender måske tilbage til OB én dag

http://tipsbladet.dk/nyhed/superliga...-til-ob-en-dag
    Det må vi da ikke håbe!

Leave a comment:

• fmprOB
    replied
    Rasmus F Jensen: Vender måske tilbage til OB én dag

http://tipsbladet.dk/nyhed/superliga...-til-ob-en-dag

Leave a comment:

• fmprOB
    replied
    Jeg orker simpelthen ikke at bruge mere energi på dette emne

Leave a comment:

• Prins Henrik
    replied
    Oprindeligt indsendt af Leander Se indlæg
    Hold kæft hvor er det tåbeligt at hylde tossen idag! At vores træner tilmed gør ham til anfører, er satme hovedrystende.

Farvel og tak for lort! FC-luder!!
    Enig..

Leave a comment:

• Leander
    replied
    Hold kæft hvor er det tåbeligt at hylde tossen idag! At vores træner tilmed gør ham til anfører, er satme hovedrystende.

Farvel og tak for lort! FC-luder!!

Leave a comment:

• Oblisk
    replied
    Oprindeligt indsendt af mhbp Se indlæg
    personligt mener jeg stadig man burde have et lidt længere lys på og forberede os til næste sæson. Men det kommer nok når og hvis vi igen ryger ud af topstriden som vi jo ret overraskende har hægtet os på.
    Det håber jeg, også selvom jeg stadig er pro Falk. Sådan har jeg haft det i hele det her FCK/Falk forløb. Kan vi nå noget bør han spille. Kan vi ikke skal hans spilletid være nedadgående.

Leave a comment:

• Oblisk
    replied
    Oprindeligt indsendt af Kaspernon Se indlæg
    Nu er der da heldigvis kun 3 måneder til at han er væk... og som man kan høre får piben jo også en anden lyd til den tid...

... må være mærkeligt, det at bakke op om en person som man så samtidig har sat i kalenderen at der skal svines, til sommer...
    Vel ikke mere mærkeligt end da vi buede Absa ud af stadion da spillede for Brøndby, for derefter at juble over ham da han kom til OB. Skoubo, Tøfting er et andre eksempler.

Leave a comment:

• mhbp
    replied
    Oprindeligt indsendt af sjn Se indlæg
    Gad vide om folk herinde havde været så negative omkring falsk spil på banen hvis han havde forlænget med OB :-)
    Nok ikke - men nu går det også på om han optager pladsen for en der faktisk er her efter sommer, og om hvorvidt tiden var bedre brugt på at forberede spillet på tiden efter falk.
    Ingen tvivl om han er den bedste spiller i truppen - men helt oppe og ringe har han altså ikke været i foråret. Men de mål han har lavet har været har høj kvalitet og som det har udviklet sig med vores pludselige mulighed for at slutte ret højt oppe.....højere end den 6-7 plads jeg havde troet inden foråret begyndte - jamen så kan det sagtens forsvares at han spiller og at man kigget på kortsigtet succes.
    personligt mener jeg stadig man burde have et lidt længere lys på og forberede os til næste sæson. Men det kommer nok når og hvis vi igen ryger ud af topstriden som vi jo ret overraskende har hægtet os på.

Leave a comment:

• sjn
    replied
    Gad vide om folk herinde havde været så negative omkring falsk spil på banen hvis han havde forlænget med OB :-)

Leave a comment:

• Kaspernon
    replied
    Nu er der da heldigvis kun 3 måneder til at han er væk... og som man kan høre får piben jo også en anden lyd til den tid...

... må være mærkeligt, det at bakke op om en person som man så samtidig har sat i kalenderen at der skal svines, til sommer...

Leave a comment:

• mhbp
    replied
    Oprindeligt indsendt af Tåhyler Se indlæg
    FALK er OBer. Det er ikke hans skyld at OB mislykkedes med at skabe det tophold, det ville. Uden internationale kampe bliver det for kedeligt for et talent som ham - og han skal vel også en tur til udlandet når kæresten er klar til det - senest. Og når OB fumler med tilbud, er det klart at han rykker til de skide fuckere.
    Men Falk ER god nok. Husk det. Og mon ikke han ved, at der er fans der har brug for en at hade og det så må blive ham. Men det er vel en forsvindende lille gruppe, der ikke kan og vil fatte/acceptere.

Jeg er med på at svine ham til når han spiller for FCK på vores stadion. Men ikke en kamp før. Tværtimod.
    En dag vil det nok blive "Jeg oplevede Falk spille fodbold for OB".
    næ.....det har han givet køb på. Han er blot proffesionel - og udføre sit arbejde inden han skal starte nyt.

Leave a comment:

• Onkel Riffel
    replied
    Oprindeligt indsendt af Tåhyler Se indlæg

Og mon ikke han ved, at der er fans der har brug for en at hade og det så må blive ham. Men det er vel en forsvindende lille gruppe, der ikke kan og vil fatte/acceptere.
    Kom, dummere...

Leave a comment:

• Tåhyler
    replied
    FALK er OBer. Det er ikke hans skyld at OB mislykkedes med at skabe det tophold, det ville. Uden internationale kampe bliver det for kedeligt for et talent som ham - og han skal vel også en tur til udlandet når kæresten er klar til det - senest. Og når OB fumler med tilbud, er det klart at han rykker til de skide fuckere.
    Men Falk ER god nok. Husk det. Og mon ikke han ved, at der er fans der har brug for en at hade og det så må blive ham. Men det er vel en forsvindende lille gruppe, der ikke kan og vil fatte/acceptere.

Jeg er med på at svine ham til når han spiller for FCK på vores stadion. Men ikke en kamp før. Tværtimod.
    En dag vil det nok blive "Jeg oplevede Falk spille fodbold for OB".

Leave a comment:

• manner
    replied
    Oprindeligt indsendt af Magge Se indlæg
    Og for at føre drømmen længere ud så skal FCK ryge ud omgående i Europa mens vi kommer videre ;-)
    "sweet dreams" som man siger

Leave a comment:

Working...
X