Oprindeligt indsendt af nixcha
Se indlæg
Annoncering
Collapse
No announcement yet.
Falk
Collapse
X
-
Oprindeligt indsendt af nixcha Se indlægDet var lige omkring NU, at behjertede mennesker burde klappe Falk på ryggen og gøre opmærksom på, at:
1) det lægger ikke ligefrem til hans popularitet på Fyn, uanset om det rager ham en bønne.
2) det giver ham nada i hovedstaden; FCK fans er 100% vant til og forventer, at nye spillere går ned på dem.
3) Hvis han stadigvæk har et behov for at retfærdiggøre sin beslutning overfor sig selv, så må han overveje, om det skal ske foran en mikrofon. Det må jo undre, at han har mere behov for at kommentere på det gamle, end at forholde sig til det nye, han er i. Og så er public therapy bare ..sølle. Find nu ud af dit liv - vi behøver ikke alle sammen at høre om det; med mindre der er ved at gå reality stjerne i det.
Leave a comment:
-
Oprindeligt indsendt af nixcha Se indlægDet var lige omkring NU, at behjertede mennesker burde klappe Falk på ryggen og gøre opmærksom på, at:
1) det lægger ikke ligefrem til hans popularitet på Fyn, uanset om det rager ham en bønne.
2) det giver ham nada i hovedstaden; FCK fans er 100% vant til og forventer, at nye spillere går ned på dem.
3) Hvis han stadigvæk har et behov for at retfærdiggøre sin beslutning overfor sig selv, så må han overveje, om det skal ske foran en mikrofon. Det må jo undre, at han har mere behov for at kommentere på det gamle, end at forholde sig til det nye, han er i. Og så er public therapy bare ..sølle. Find nu ud af dit liv - vi behøver ikke alle sammen at høre om det; med mindre der er ved at gå reality stjerne i det.
Leave a comment:
-
Leave a comment:
-
Oprindeligt indsendt af Kogtbaby88 Se indlægJeg synes det giver fin mening det han siger. FCK er bare en større klub, og sådan er det - Det gør ondt at høre, men det er sandheden. Falk er videre, så jeg bekymre mig ikke om ham mere. Han burde dog gøre det samme. Stoppe med at udtale ting om OB og passe hans københavner liv.
Leave a comment:
-
Jeg synes det giver fin mening det han siger. FCK er bare en større klub, og sådan er det - Det gør ondt at høre, men det er sandheden. Falk er videre, så jeg bekymre mig ikke om ham mere. Han burde dog gøre det samme. Stoppe med at udtale ting om OB og passe hans københavner liv.
Leave a comment:
-
Din goodwill ved mig har også aftjent sin værnepligt din klamme unge
http://www.bold.dk/fodbold/nyheder/f...rnepligt-i-ob/
Ved godt at vi ikke længere "må bruge denne tråd" men syntes nu alligevel at denne udtalelse fortjerner et ord eller to med på vejen
Leave a comment:
-
Oprindeligt indsendt af MatOdense Se indlægJeg har fundet en evt. Falk afløser. Han hedder Agon Mucolli er 17 år og spiller i Vejle... I mine øjne virker han som en spiller der har de sammen kvaliteter som Falk, og i en alder af kun 17 kan han blive en kommede stor spiller!
Har 2 videoer af ham her...
https://www.facebook.com/TonsserDK/v...0657138313730/
https://www.youtube.com/watch?v=D4EOF1Imy-s
Leave a comment:
-
Jeg har fundet en evt. Falk afløser. Han hedder Agon Mucolli er 17 år og spiller i Vejle... I mine øjne virker han som en spiller der har de sammen kvaliteter som Falk, og i en alder af kun 17 kan han blive en kommede stor spiller!
Har 2 videoer af ham her...
https://www.facebook.com/TonsserDK/v...0657138313730/
https://www.youtube.com/watch?v=D4EOF1Imy-sLast edited by MatOdense; 08-07-2016, 22:45.
Leave a comment:
-
Oprindeligt indsendt af fmprOB Se indlægDet lyder ellers sådan
Leave a comment:
-
Oprindeligt indsendt af mhbp Se indlægSÅ er det næppe heller værre....tidligere OB'er som eks. daniel høegh - eller spelmann gør mig ikke så meget at høre om men lige præcis falk har jeg ikke det store behov for at høre mere til lige det næste lange stykke tid.
(skifter spelmann til bif mister jeg nok også ret meget interessen for ham ;) )
Leave a comment:
-
Oprindeligt indsendt af fmprOB Se indlægForum er blevet et lovløst sted uden nogen sheriffer til at holde styr på kaoset... Jeg beklager postyret
(skifter spelmann til bif mister jeg nok også ret meget interessen for ham ;) )
Leave a comment:
-
Forum er blevet et lovløst sted uden nogen sheriffer til at holde styr på kaoset... Jeg beklager postyret
Leave a comment:
-
Det er underligt, at der stadig er nogen på dette forum, der fortsætter med at informere om eks-OB'ere her. Over i "off topic", så vi ikke skal plages med det og jeg ved godt, at jeg kan undlade st læse den, men hold den dog væk herfra!
Leave a comment:
-
Enig - flyt den her til 'alle andre' eller 'off topic'. Falk er vel indbegrebet af off topic. Jeg er bedøvende, om han har spillet angriber, målmand eller har spillet pik.
Leave a comment:
Leave a comment: