Annoncering

Collapse
No announcement yet.

Falk

Collapse
X
 
  • Filter
  • Tid
  • Show
Clear All
new posts

  • andlox
    replied
    Oprindeligt indsendt af nixcha Se indlæg
    Det var lige omkring NU, at behjertede mennesker burde klappe Falk på ryggen og gøre opmærksom på, at:
    1) det lægger ikke ligefrem til hans popularitet på Fyn, uanset om det rager ham en bønne.
    2) det giver ham nada i hovedstaden; FCK fans er 100% vant til og forventer, at nye spillere går ned på dem.
    3) Hvis han stadigvæk har et behov for at retfærdiggøre sin beslutning overfor sig selv, så må han overveje, om det skal ske foran en mikrofon. Det må jo undre, at han har mere behov for at kommentere på det gamle, end at forholde sig til det nye, han er i. Og så er public therapy bare ..sølle. Find nu ud af dit liv - vi behøver ikke alle sammen at høre om det; med mindre der er ved at gå reality stjerne i det.
    Du har helt ret. Men: Falk, hvem er det?

    Leave a comment:


  • fmprOB
    replied
    Oprindeligt indsendt af nixcha Se indlæg
    Det var lige omkring NU, at behjertede mennesker burde klappe Falk på ryggen og gøre opmærksom på, at:
    1) det lægger ikke ligefrem til hans popularitet på Fyn, uanset om det rager ham en bønne.
    2) det giver ham nada i hovedstaden; FCK fans er 100% vant til og forventer, at nye spillere går ned på dem.
    3) Hvis han stadigvæk har et behov for at retfærdiggøre sin beslutning overfor sig selv, så må han overveje, om det skal ske foran en mikrofon. Det må jo undre, at han har mere behov for at kommentere på det gamle, end at forholde sig til det nye, han er i. Og så er public therapy bare ..sølle. Find nu ud af dit liv - vi behøver ikke alle sammen at høre om det; med mindre der er ved at gå reality stjerne i det.

    Leave a comment:


  • manner
    replied
    Oprindeligt indsendt af nixcha Se indlæg
    Det var lige omkring NU, at behjertede mennesker burde klappe Falk på ryggen og gøre opmærksom på, at:
    1) det lægger ikke ligefrem til hans popularitet på Fyn, uanset om det rager ham en bønne.
    2) det giver ham nada i hovedstaden; FCK fans er 100% vant til og forventer, at nye spillere går ned på dem.
    3) Hvis han stadigvæk har et behov for at retfærdiggøre sin beslutning overfor sig selv, så må han overveje, om det skal ske foran en mikrofon. Det må jo undre, at han har mere behov for at kommentere på det gamle, end at forholde sig til det nye, han er i. Og så er public therapy bare ..sølle. Find nu ud af dit liv - vi behøver ikke alle sammen at høre om det; med mindre der er ved at gå reality stjerne i det.
    jeg er enig i det hele ...well spoken

    Leave a comment:


  • Kogtbaby88
    replied
    Oprindeligt indsendt af nixcha Se indlæg
    Det var lige omkring NU, at behjertede mennesker burde klappe Falk på ryggen og gøre opmærksom på, at:
    1) det lægger ikke ligefrem til hans popularitet på Fyn, uanset om det rager ham en bønne.
    2) det giver ham nada i hovedstaden; FCK fans er 100% vant til og forventer, at nye spillere går ned på dem.
    3) Hvis han stadigvæk har et behov for at retfærdiggøre sin beslutning overfor sig selv, så må han overveje, om det skal ske foran en mikrofon. Det må jo undre, at han har mere behov for at kommentere på det gamle, end at forholde sig til det nye, han er i. Og så er public therapy bare ..sølle. Find nu ud af dit liv - vi behøver ikke alle sammen at høre om det; med mindre der er ved at gå reality stjerne i det.
    Lige præcis! Jeg er helt og aldeles enig med dig.

    Leave a comment:


  • nixcha
    replied
    Oprindeligt indsendt af Kogtbaby88 Se indlæg
    Jeg synes det giver fin mening det han siger. FCK er bare en større klub, og sådan er det - Det gør ondt at høre, men det er sandheden. Falk er videre, så jeg bekymre mig ikke om ham mere. Han burde dog gøre det samme. Stoppe med at udtale ting om OB og passe hans københavner liv.
    Det var lige omkring NU, at behjertede mennesker burde klappe Falk på ryggen og gøre opmærksom på, at:
    1) det lægger ikke ligefrem til hans popularitet på Fyn, uanset om det rager ham en bønne.
    2) det giver ham nada i hovedstaden; FCK fans er 100% vant til og forventer, at nye spillere går ned på dem.
    3) Hvis han stadigvæk har et behov for at retfærdiggøre sin beslutning overfor sig selv, så må han overveje, om det skal ske foran en mikrofon. Det må jo undre, at han har mere behov for at kommentere på det gamle, end at forholde sig til det nye, han er i. Og så er public therapy bare ..sølle. Find nu ud af dit liv - vi behøver ikke alle sammen at høre om det; med mindre der er ved at gå reality stjerne i det.

    Leave a comment:


  • Kogtbaby88
    replied
    Jeg synes det giver fin mening det han siger. FCK er bare en større klub, og sådan er det - Det gør ondt at høre, men det er sandheden. Falk er videre, så jeg bekymre mig ikke om ham mere. Han burde dog gøre det samme. Stoppe med at udtale ting om OB og passe hans københavner liv.

    Leave a comment:


  • fmprOB
    replied
    Din goodwill ved mig har også aftjent sin værnepligt din klamme unge

    http://www.bold.dk/fodbold/nyheder/f...rnepligt-i-ob/

    Ved godt at vi ikke længere "må bruge denne tråd" men syntes nu alligevel at denne udtalelse fortjerner et ord eller to med på vejen

    Leave a comment:


  • fmprOB
    replied
    Oprindeligt indsendt af MatOdense Se indlæg
    Jeg har fundet en evt. Falk afløser. Han hedder Agon Mucolli er 17 år og spiller i Vejle... I mine øjne virker han som en spiller der har de sammen kvaliteter som Falk, og i en alder af kun 17 kan han blive en kommede stor spiller!

    Har 2 videoer af ham her...

    https://www.facebook.com/TonsserDK/v...0657138313730/


    https://www.youtube.com/watch?v=D4EOF1Imy-s
    Vi skulle nok have købt ham inden de kom til penge

    Leave a comment:


  • MatOdense
    replied
    Jeg har fundet en evt. Falk afløser. Han hedder Agon Mucolli er 17 år og spiller i Vejle... I mine øjne virker han som en spiller der har de sammen kvaliteter som Falk, og i en alder af kun 17 kan han blive en kommede stor spiller!

    Har 2 videoer af ham her...

    https://www.facebook.com/TonsserDK/v...0657138313730/


    https://www.youtube.com/watch?v=D4EOF1Imy-s
    Last edited by MatOdense; 08-07-2016, 22:45.

    Leave a comment:


  • nixcha
    replied
    Oprindeligt indsendt af fmprOB Se indlæg
    Det lyder ellers sådan
    Nej, enig - så er det heller ikke værre - men vi har bare haft rigelig med Falk-debat. Nu er han væk, så lad os endelig flytte ham off topic. Han er videre, vi skal videre; og der er heldigvis mange flere interessante ting på tapetet.

    Leave a comment:


  • fmprOB
    replied
    Oprindeligt indsendt af mhbp Se indlæg
    SÅ er det næppe heller værre....tidligere OB'er som eks. daniel høegh - eller spelmann gør mig ikke så meget at høre om men lige præcis falk har jeg ikke det store behov for at høre mere til lige det næste lange stykke tid.
    (skifter spelmann til bif mister jeg nok også ret meget interessen for ham ;) )
    Det lyder ellers sådan

    Leave a comment:


  • mhbp
    replied
    Oprindeligt indsendt af fmprOB Se indlæg
    Forum er blevet et lovløst sted uden nogen sheriffer til at holde styr på kaoset... Jeg beklager postyret
    SÅ er det næppe heller værre....tidligere OB'er som eks. daniel høegh - eller spelmann gør mig ikke så meget at høre om men lige præcis falk har jeg ikke det store behov for at høre mere til lige det næste lange stykke tid.
    (skifter spelmann til bif mister jeg nok også ret meget interessen for ham ;) )

    Leave a comment:


  • fmprOB
    replied
    Forum er blevet et lovløst sted uden nogen sheriffer til at holde styr på kaoset... Jeg beklager postyret

    Leave a comment:


  • Superior
    replied
    Det er underligt, at der stadig er nogen på dette forum, der fortsætter med at informere om eks-OB'ere her. Over i "off topic", så vi ikke skal plages med det og jeg ved godt, at jeg kan undlade st læse den, men hold den dog væk herfra!

    Leave a comment:


  • nixcha
    replied
    Enig - flyt den her til 'alle andre' eller 'off topic'. Falk er vel indbegrebet af off topic. Jeg er bedøvende, om han har spillet angriber, målmand eller har spillet pik.

    Leave a comment:

Working...
X