Oprindeligt indsendt af Oblisk
Se indlæg
Annoncering
Collapse
No announcement yet.
Falk
Collapse
X
-
Tusind tak for din indsats Rasmus Falk, - ærgerlig afslutning i flere hensender, men jeg lader dig tvivlen komme til gode og formoder, at der en del vi fans ikke kender til bag teatertæppet. Det ændre ikke på, at du er et af de største talenter vores klub har haft hænder i, og at du har givet os nogle fabelagtige oplevelser med dit spil.
Og - iøvrigt, så beklager jeg på de uheldige elementers vegne (uden at have nogle relationer til dem), der i blandt den eller de klaphatte der på Lørups for 2-3 uger siden fandt det ok at tyre sten efter din bil. Det vidner om karakter, at spille ufortrødent videre, selvom det formodentligt har haft en betydning.
God vind, - når ikke du står overfor de stribede.
Leave a comment:
-
Oprindeligt indsendt af mhbp Se indlægved ikke hvor glad kent var for ham - hvor meget han brugte ham. Men tror det er et ret godt bud....
Leave a comment:
-
Jeg ønsker Falk det bedste. Stuntet med FCK-trøjen var dumt, men det var nok ikke et gennemtænkt forsøg på at udvise manglende respekt overfor OB. Han er en god fyr, og jeg håber at se ham i trøjen igen en dag.
Leave a comment:
-
Oprindeligt indsendt af WhyNot? Se indlægHehe nej, det emne må efterhånden være uddebateret.
Den ene side synes det er judas-agtigt at skifte til FCK, og vise sig i deres trøje mens man fortsat er i OB.
Den anden side, kan godt se fornuften i at skifte til en sportslig større klub, til en bedre løn. En løn som OB valgte at give ham et mindre kontrakttilbud end den han havde i forvejen. Lige meget hvilken side man er på, må man sige at den aktion, er utilgiveligt fra klubbens side. Så er det bedre at sige til ham, at vi kan ikke imødekomme dine krav. Man må minimum forvente at få det samme som tidligere.
Personligt er jeg selv ærgelig over at han kommer til FCK. Mest af alt fordi jeg synes han skulle have taget et skridt længere og prøve sig af i udlandet. Han har trods alt 6-7 års superligaerfaring, og udover de europæsike kampe han får med FCK, så er der jo ikke den store forskel i weekenderne, da det er de samme modstandere han kommer til at møde.
MvH ChrisOB
Leave a comment:
-
Jeg undrede mig meget over den ekstraordinere hyldest af Falk, synes faktisk at det var pinligt...
Leave a comment:
Leave a comment: