Annoncering

Collapse
No announcement yet.

Falk

Collapse
X

• Filter
  • Tid
  • Show
Clear All
new posts

• anglicantian
    replied
    Oprindeligt indsendt af RASH Se indlæg
    Er der nogen der husker, hvilken afsked Daniel Høegh fik efter 11 år i klubben og et flot transferbeløb?
    Av, den sved...

Men en vis tiljubling fik han da trods alt fra lægterne efter sidste kamp.

Leave a comment:

• RASH
    replied
    Er der nogen der husker, hvilken afsked Daniel Høegh fik efter 11 år i klubben og et flot transferbeløb?

Leave a comment:

• nixcha
    replied
    Det kan ikke få mit pis så meget i kog. Manden har været i OB i næsten 10 år (eller er det faktisk 10-11 år?), så selv om hans videre færd er noget lort, så er det da OK at sige ordentligt farvel. Det skulle undre mig meget lidt, hvis han står og banker på døren om et par år, efter et lidt fesent ophold i hovedstaden.
    Jeg tror simpelthen ikke, at han har psyken til det helt store. Talentet har han uomtvisteligt, men det er måske det mentale, der også har fået udenlandske klubber til at trække sig lidt fra ham. Når han bliver presset - og det vil han trods alt blive i FCK - så må vi se, om han rent faktisk kan udvikle sig. I OB har han været enormt beskyttet af at være det store, lokale håb i en mørk tid - nu må vi se, om han har det i sig til noget andet og mere. På den led er skiftet til FCK logisk: han har talent til mere, men har ikke rigtigt turdet gøre noget ved det. Bare FCK kan vise sig en (for) stor mundfuld.

Leave a comment:

• Onkel Riffel
    replied
    Oprindeligt indsendt af sjn Se indlæg
    Efter hva jeg har fået fortalt af en ven som er med i de uofficielle. Så var det OB der lavede det i fællesskab med de stribede.
    Eftersom det der stod skrevet på banneret, var med OBs "officielle" skrifttype, som de også bruger på hjemmesiden, og i alle skriftlige materialer, har klubben helt sikkert været ind over/er ansvarlige. Fanklubben skulle have sagt nej tak, når man ser på hvor stort en procentdel af OBs fans de ved er uenige i budskabet...

Leave a comment:

• sjn
    replied
    Efter hva jeg har fået fortalt af en ven som er med i de uofficielle. Så var det OB der lavede det i fællesskab med de stribede.

Leave a comment:

• SU1978
    replied
    Oprindeligt indsendt af mhbp Se indlæg
    er det rigtigt? - det er sgu da en kende klamt.....manden har truffet sit valg og fint med det - han har gjort det fint i sin tid i OB men lad os nu ikke gøre ham til en større spiller end hvad han kan leve op til.

Farvel og tak - og jeg håber ikke det går godt i fck....eller at vi ser dig i striber igen
    Det lyder meget mærkeligt, at en fanklub i den grad går i selvsving over en spiller, som smutter til en hadet ligarival. Bevare, blomster og en klapsalve, men ligefrem et banner..?
    Det lugter langt væk af noget, som OSE kunne have fundet på at presse igennem.

Men er fanklubbens tavs i denne sag?

Leave a comment:

• mhbp
    replied
    Oprindeligt indsendt af Prins Henrik Se indlæg
    Der stod noget lignende 'Ligemeget hvor du tager hen, vil du altid have et stribet hjem'
    er det rigtigt? - det er sgu da en kende klamt.....manden har truffet sit valg og fint med det - han har gjort det fint i sin tid i OB men lad os nu ikke gøre ham til en større spiller end hvad han kan leve op til.

Farvel og tak - og jeg håber ikke det går godt i fck....eller at vi ser dig i striber igen

Leave a comment:

• Prins Henrik
    replied
    Oprindeligt indsendt af Shots Se indlæg
    Årh. Så desværre ikke kampen.

Tak
    Der stod noget lignende 'Ligemeget hvor du tager hen, vil du altid have et stribet hjem'

Leave a comment:

• Shots
    replied
    Oprindeligt indsendt af Prins Henrik Se indlæg
    Det 'banner' som blev sat ved kampstart på banen.
    Årh. Så desværre ikke kampen.

Tak

Leave a comment:

• Prins Henrik
    replied
    Oprindeligt indsendt af Shots Se indlæg
    Hvad mener du?

Noget ifbm kampen igår eller?
    Det 'banner' som blev sat ved kampstart på banen.

Leave a comment:

• Jacob97
    replied
    Oprindeligt indsendt af RASH Se indlæg
    Det kunne være fedt, hvis en fra fanklubben De Stribede fortalte, hvad de stod for af hyldest til Falk.
    Måske har de 5000 kr. noget med det at gøre?

Leave a comment:

• Shots
    replied
    Oprindeligt indsendt af SU1978 Se indlæg
    Hvem har dikteret dette knæfald af en hyldest til Falk? Er det fanklubben selv, eller er det OBs professionelle ledelse, evt. kommunikationsafdelingen?
    Hvad mener du?

Noget ifbm kampen igår eller?

Leave a comment:

• RASH
    replied
    Det kunne være fedt, hvis en fra fanklubben De Stribede fortalte, hvad de stod for af hyldest til Falk.

Leave a comment:

• Prins Henrik
    replied
    Oprindeligt indsendt af SU1978 Se indlæg
    Hvem har dikteret dette knæfald af en hyldest til Falk? Er det fanklubben selv, eller er det OBs professionelle ledelse, evt. kommunikationsafdelingen?
    Gad jeg egentligt også godt vide.

Leave a comment:

• Ganjaoux
    replied
    Oprindeligt indsendt af manner Se indlæg
    lækker kommentar ....og jeg mener det, ingen ironi her
    Ville nu foretrække ungdomstrænere med en vis form for integritet. Ellers går det da for alvor nedad bakke 😂

Leave a comment:

Working...
X