Annoncering

Collapse
No announcement yet.

OB - HIK: Optakt.

Collapse
X
 
  • Filter
  • Tid
  • Show
Clear All
new posts

    #76
    Det tætteste på ærlig snak jeg har hørt fra Emil's mund de sidste par år

    godt gået

    Comment


      #77
      Everything will be okay in the end. If it's not okay it's not the end.

      Comment


        #78
        Oprindeligt indsendt af fmprOB Se indlæg
        Kan godt være at de har konstateret OB' s forfatning men åbenbart ikke at deres dagsform er ringere end OB's jfr Tipsbladet:

        Rent formmæssigt er OB bedre end Hobro. Kigger man på enten de seneste seks kampe eller de seneste tre kampe, har OB klaret sig bedre end nordjyderne. Den statistik kan enten blive forstærket eller forandret på søndag.

        Dom:
        Hobro vandt den seneste kamp mellem de to hold i Odense med 1-2, men siden er det nordjyske hold faldet i kadence. Det ligner en tæt kamp mellem to mandskaber, der ikke kan tåle at tabe. Derfor ender det sikkert uafgjort. Vi byder på 0-0.
        "Fejlen ved verden er, at de dumme er så skråsikre på alting, og de begavede så fulde af tvivl."

        "Der findes ingen kendsgerninger, kun fortolkninger."

        Venter man for længe, får man ingenting ...

        Comment


          #79
          Håber bare at han har jinxet for vildt

          http://tipsbladet.dk/nyhed/superliga...scorer-soendag

          Comment


            #80
            Oprindeligt indsendt af fmprOB Se indlæg
            Håber bare at han har jinxet for vildt

            http://tipsbladet.dk/nyhed/superliga...scorer-soendag
            Han bliver pakket helt væk i morgen. Så kan det være han kan lære noget af det
            Form barometer 1-2-3-4-5-6-7-8-9-10

            Comment


              #81
              dagens avis har en 3-4-2-1 opstilling hvor Ari bevarer sin plads på midtbanen
              ......................MT
              ...........LN KL DH
              Ruud Ari Spellman Kirkeskov
              .............RF EL
              ....................Lado

              Ousager
              Schoop
              Desler
              Azer
              TM
              Believe OB

              œ sæsoner der bare skal overstås findes ikke

              Ligegyldige kampe eksisterer ikke

              Comment


                #82
                Oprindeligt indsendt af manner Se indlæg
                dagens avis har en 3-4-2-1 opstilling hvor Ari bevarer sin plads på midtbanen
                ......................MT
                ...........LN KL DH
                Ruud Ari Spellman Kirkeskov
                .............RF EL
                ....................Lado

                Ousager
                Schoop
                Desler
                Azer
                TM
                Så må vi hellere berede os på at få ørerne i maskinen..! Suk

                Comment


                  #83
                  Gad vide hvor mange kampe det tager for at Ove indser at Skula/Spel kombi ikke fungerer

                  Comment


                    #84
                    Jeg synes det er deprimerende, at man kan spille to katastrofale kampe, og gå ud og tude i medierne uden at have talt med træneren først, og alligevel være sikker på sin plads når søndag kommer.

                    Jeg kan godt forstå, hvis Azer, Schoop eller Desler efterhånden begynder at blive lidt utålmodige...
                    "Ohne sauhunde geht es nicht!" - Maik Franz
                    Kluden Krew - O'ense Internationals

                    Comment


                      #85
                      Oprindeligt indsendt af Onkel Riffel Se indlæg
                      Jeg synes det er deprimerende, at man kan spille to katastrofale kampe, og gå ud og tude i medierne uden at have talt med træneren først, og alligevel være sikker på sin plads når søndag kommer.

                      Jeg kan godt forstå, hvis Azer, Schoop eller Desler efterhånden begynder at blive lidt utålmodige...
                      alle gode gange 3

                      Comment


                        #86
                        Oprindeligt indsendt af Onkel Riffel Se indlæg
                        Jeg synes det er deprimerende, at man kan spille to katastrofale kampe, og gå ud og tude i medierne uden at have talt med træneren først, og alligevel være sikker på sin plads når søndag kommer.

                        Jeg kan godt forstå, hvis Azer, Schoop eller Desler efterhånden begynder at blive lidt utålmodige...
                        Jeg er enig. Spørgsmålet er om vi skal til at være den klub igen, hvor unge spillere de kan kigge i vejviseren efter spilletid.. Men måske nok også at drage forhastede konklusioner, endnu..

                        Comment


                          #87
                          Oprindeligt indsendt af Lennon Se indlæg
                          Jeg er enig. Spørgsmålet er om vi skal til at være den klub igen, hvor unge spillere de kan kigge i vejviseren efter spilletid.. Men måske nok også at drage forhastede konklusioner, endnu..
                          Mon ikke Ove forsøger at bygge en eller anden form for fundament, med fight og defensiv som kodeord. Og at det er derfor at Spelmann og Ari står forest i køen. Vi kritiserede ofte Troels for at skifte for meget rundt i spillerne og pladserne, og nu skriger vi på ændringer. Det ville ikke være nemt at være træner, hvis de skulle lytte til os hele tiden.

                          Men når det er sagt, så må det være sidste chance for Ari/Spelmann-aksen til at bevise, at de kan fungere sammen på midten. Det har været ret skidt indtiil videre, og jeg savner i dén grad en spiller, der kan skabe lidt ro i spillet på midten. Azer kunne det inden sin skade, og Desler virker også som den type.
                          "Ohne sauhunde geht es nicht!" - Maik Franz
                          Kluden Krew - O'ense Internationals

                          Comment


                            #88
                            Mon ikke man starter ud med ovenstående og hvis man kommer bagud spiller man med den opstilling jeg så til træning i fredags?

                            Comment


                              #89
                              Oprindeligt indsendt af Onkel Riffel Se indlæg
                              Mon ikke Ove forsøger at bygge en eller anden form for fundament, med fight og defensiv som kodeord. Og at det er derfor at Spelmann og Ari står forest i køen. Vi kritiserede ofte Troels for at skifte for meget rundt i spillerne og pladserne, og nu skriger vi på ændringer. Det ville ikke være nemt at være træner, hvis de skulle lytte til os hele tiden.

                              Men når det er sagt, så må det være sidste chance for Ari/Spelmann-aksen til at bevise, at de kan fungere sammen på midten. Det har været ret skidt indtiil videre, og jeg savner i dén grad en spiller, der kan skabe lidt ro i spillet på midten. Azer kunne det inden sin skade, og Desler virker også som den type.
                              Det er bare håbløst at bygge et fundament op om de to på midtbanen. Der er for mange dårlige afleveringer og generel elendig boldkontrol, til at true et godt organiseret Hobromandskab. Derudover er vores dumme fejl i opspillet guf for et omstillingsstærkt mandskab. Antipas har pisset på os flere gange, og vil have alle værktøjerne til at gøre det igen, hvis vi fortsætter den latterlige afleveringskorrekthed vi har praktiseret i det her efterår.

                              Comment


                                #90
                                Jeg smider lige et LR tweet der kan minde os alle om hvorofr vores opbakning er så vigtig i dag.

                                Det påvirker spillerne, der uge efter uge af medier, fans og folk på gaden, blivermindet om, at de er for dårlige...#sportfyn#citatOBchef
                                Gu påvirker det spillerne derfor maks opbakning som om at det var en guld kamp i dag. Kom så Odense.
                                Form barometer 1-2-3-4-5-6-7-8-9-10

                                Comment

                                Working...
                                X