Annoncering

Collapse
No announcement yet.

OB - HIK: Optakt.

Collapse
X
 
  • Filter
  • Tid
  • Show
Clear All
new posts

    #61
    Enig
    Giv Ari chancen på VB. Kirkeskov må videre til 1 div i vinterpausen.
    Everything will be okay in the end. If it's not okay it's not the end.

    Comment


      #62
      Al den her ballade om Cocio og energidrik er ikke just fremmende for et godt resultat - hvor er det dog pisse irriterende, når det er så stor en skæbnekamp!

      Comment


        #63
        http://www.bold.dk/nyt/ove-p-har-lagt-sig-fast-taktisk

        Lado og kryger ser ud til at være frontduo. Det vil nok betyde 4-4-2 igen, da jeg ellers ikke kan se hvordan vi skal få plads til både Falk og Emil, som jeg er sikre på Ove vil have med.

        Comment


          #64
          Oprindeligt indsendt af Xabuni Se indlæg
          Enig
          Giv Ari chancen på VB. Kirkeskov må videre til 1 div i vinterpausen.
          Mener også det kunne være en ide. Det er vist også tæt på at ske i praksis.

          Når det er sagt, så har Ari godt nok også leveret nogen ømme defensive præstationer som VB. Jeg mindes en del indlæg fra den kant, som aldrig burde være kommet og som Kirkeskov havde forhindret. Til gengæld har Ari et offensivt potentiale, som Kirkeskov ikke har.

          Jeg er dog klar på, at tro på, at samlet set så bør Ari prøves igen igen. Han burde kunne lære at placere sig korrekt defensivt. Det er i hvert fald et mere spiseligt projekt end at få lært Kirke en mere rolig og teknisk betonet boldomgang.

          Comment


            #65
            Oprindeligt indsendt af Polle Se indlæg
            Mener også det kunne være en ide. Det er vist også tæt på at ske i praksis.

            Når det er sagt, så har Ari godt nok også leveret nogen ømme defensive præstationer som VB. Jeg mindes en del indlæg fra den kant, som aldrig burde være kommet og som Kirkeskov havde forhindret. Til gengæld har Ari et offensivt potentiale, som Kirkeskov ikke har.

            Jeg er dog klar på, at tro på, at samlet set så bør Ari prøves igen igen. Han burde kunne lære at placere sig korrekt defensivt. Det er i hvert fald et mere spiseligt projekt end at få lært Kirke en mere rolig og teknisk betonet boldomgang.
            Det vil forhåbentligt også give lidt fornyet energi at rokere lidt på pladsen. Både Ari og Kirkeskov er formentlig klar over de har spillet skidt de sidste par kampe, og når nu Ari har tilkendegivet at han ønsker at spille VB, så vil han nok være ekstra motiveret på at vise at han hører til dernede. Det er jo i det hele taget tid til at ryste posen, da der må sidde folk på bænken, der er aldeles opsatte på at vise de kan gøre det bedre end de sædvanlige startere. Schoop har eksempelvis fået minimalt med spilletid i denne sæson, og er af mange anklaget for ikke at være en kvalificeret superligaspiller, men tænker jeg tilbage er det satme få gange jeg har set dårligere præstationer på den centrale midtbane end dem Ari og Spelmann har stået for de sidste par kampe.

            Comment


              #66
              Nå, mon ikke det betyder at Ari så ikke rundede den med den med den nye træner først, alligevel...
              Det er jo flot, Ari, at Ove nu skal stå og sige han gerne ville have taget den med spilleren selv...

              På tribunen med ham, han er hverken god eller klog nok til andet...
              Last edited by Kaspernon; 31-10-2014, 10:58.
              Til-afgange under Alm: 96 - still counting

              Comment


                #67
                Håber de ikke får ret

                http://tipsbladet.dk/nyhed/superliga...ondt-vaerre-ob

                Comment


                  #68
                  Oprindeligt indsendt af fmprOB Se indlæg
                  tror jeg desværre - min tro på holdet ligger på et meget lille sted. Og der har ikke rigtigt været nogen udvikling at spotte efter Ove er kommet til - det skal vel vende før eller siden, og det må meget gerne blive søndag meeeeen.....

                  Comment


                    #69
                    Vi står bedre, men dumme personlige fejl har kostet. Håber OP selv begynder at stå for dødbolde Vi er for ufarlige og JM har vist at han ikke magter det.

                    Comment


                      #70
                      Hobro kommer fra en kamp hvor de spillede fint og egentlig blev snydt for 2 straffe og derfor tabte 0-2, Har en stærk kultur som er beundret flere steder i verden ifølge FIFA...
                      Vi kommer derimod fra et pressehelvede, nederlag, dårlige vibes, en anfører der burde miste bindet og ikke mindst en upopulær sportsdirektør.

                      En sand skæbnekamp. Kan blive et stort dødsstød for vores striwer. Jeg er efterhånden ved at nå til det 'ligeglade' stadie. Kom så med den sejr, der kan give lidt tro på tingene igen!

                      Comment


                        #71
                        Oprindeligt indsendt af fmprOB Se indlæg
                        Oprindeligt indsendt af tOrnBjerg Se indlæg
                        Vi står bedre, men dumme personlige fejl har kostet. Håber OP selv begynder at stå for dødbolde Vi er for ufarlige og JM har vist at han ikke magter det.
                        http://www.fyens.dk/sport/Fodboldeks...rtikel/2599873
                        næppe en overraskende betragtning
                        Believe OB

                        ½ sæsoner der bare skal overstås findes ikke

                        Ligegyldige kampe eksisterer ikke

                        Comment


                          #72
                          Nogen der ved hvad man skal gøre hvis ens (print-selv) billetter man har bestilt ikke blev sendt til min email.. Jeg kan ihvertfald ikke finde dem. (og ja jeg har tjekket spam filter mv., jeg har ikke modtaget nogen billetter på email).

                          Kan man evt få dem gensendt?

                          Comment


                            #73
                            Oprindeligt indsendt af bettet Se indlæg
                            Nogen der ved hvad man skal gøre hvis ens (print-selv) billetter man har bestilt ikke blev sendt til min email.. Jeg kan ihvertfald ikke finde dem. (og ja jeg har tjekket spam filter mv., jeg har ikke modtaget nogen billetter på email).

                            Kan man evt få dem gensendt?
                            Måske du kan finde dem ved at logge ind på ob.dk og trykke på billetkøb - Og det var måske.......

                            Comment


                              #74
                              https://www.youtube.com/watch?v=Og2P...h-X0ji9ylJHqkw

                              Emil taler ud!

                              Comment


                                #75
                                Godt at høre Emil sætte ord på
                                Form barometer 1-2-3-4-5-6-7-8-9-10

                                Comment

                                Working...
                                X