Kan godt være at de har konstateret OB' s forfatning men åbenbart ikke at deres dagsform er ringere end OB's jfr Tipsbladet:
Rent formmæssigt er OB bedre end Hobro. Kigger man på enten de seneste seks kampe eller de seneste tre kampe, har OB klaret sig bedre end nordjyderne. Den statistik kan enten blive forstærket eller forandret på søndag.
Dom:
Hobro vandt den seneste kamp mellem de to hold i Odense med 1-2, men siden er det nordjyske hold faldet i kadence. Det ligner en tæt kamp mellem to mandskaber, der ikke kan tåle at tabe. Derfor ender det sikkert uafgjort. Vi byder på 0-0.
"Fejlen ved verden er, at de dumme er så skråsikre på alting, og de begavede så fulde af tvivl."
"Der findes ingen kendsgerninger, kun fortolkninger."
dagens avis har en 3-4-2-1 opstilling hvor Ari bevarer sin plads på midtbanen
......................MT
...........LN KL DH
Ruud Ari Spellman Kirkeskov
.............RF EL
....................Lado
dagens avis har en 3-4-2-1 opstilling hvor Ari bevarer sin plads på midtbanen
......................MT
...........LN KL DH
Ruud Ari Spellman Kirkeskov
.............RF EL
....................Lado
Ousager
Schoop
Desler
Azer
TM
Så må vi hellere berede os på at få ørerne i maskinen..! Suk
Jeg synes det er deprimerende, at man kan spille to katastrofale kampe, og gå ud og tude i medierne uden at have talt med træneren først, og alligevel være sikker på sin plads når søndag kommer.
Jeg kan godt forstå, hvis Azer, Schoop eller Desler efterhånden begynder at blive lidt utålmodige...
"Ohne sauhunde geht es nicht!" - Maik Franz
Kluden Krew - O'ense Internationals
Jeg synes det er deprimerende, at man kan spille to katastrofale kampe, og gå ud og tude i medierne uden at have talt med træneren først, og alligevel være sikker på sin plads når søndag kommer.
Jeg kan godt forstå, hvis Azer, Schoop eller Desler efterhånden begynder at blive lidt utålmodige...
Jeg er enig. Spørgsmålet er om vi skal til at være den klub igen, hvor unge spillere de kan kigge i vejviseren efter spilletid.. Men måske nok også at drage forhastede konklusioner, endnu..
Jeg er enig. Spørgsmålet er om vi skal til at være den klub igen, hvor unge spillere de kan kigge i vejviseren efter spilletid.. Men måske nok også at drage forhastede konklusioner, endnu..
Mon ikke Ove forsøger at bygge en eller anden form for fundament, med fight og defensiv som kodeord. Og at det er derfor at Spelmann og Ari står forest i køen. Vi kritiserede ofte Troels for at skifte for meget rundt i spillerne og pladserne, og nu skriger vi på ændringer. Det ville ikke være nemt at være træner, hvis de skulle lytte til os hele tiden.
Men når det er sagt, så må det være sidste chance for Ari/Spelmann-aksen til at bevise, at de kan fungere sammen på midten. Det har været ret skidt indtiil videre, og jeg savner i dén grad en spiller, der kan skabe lidt ro i spillet på midten. Azer kunne det inden sin skade, og Desler virker også som den type.
"Ohne sauhunde geht es nicht!" - Maik Franz
Kluden Krew - O'ense Internationals
Mon ikke Ove forsøger at bygge en eller anden form for fundament, med fight og defensiv som kodeord. Og at det er derfor at Spelmann og Ari står forest i køen. Vi kritiserede ofte Troels for at skifte for meget rundt i spillerne og pladserne, og nu skriger vi på ændringer. Det ville ikke være nemt at være træner, hvis de skulle lytte til os hele tiden.
Men når det er sagt, så må det være sidste chance for Ari/Spelmann-aksen til at bevise, at de kan fungere sammen på midten. Det har været ret skidt indtiil videre, og jeg savner i dén grad en spiller, der kan skabe lidt ro i spillet på midten. Azer kunne det inden sin skade, og Desler virker også som den type.
Det er bare håbløst at bygge et fundament op om de to på midtbanen. Der er for mange dårlige afleveringer og generel elendig boldkontrol, til at true et godt organiseret Hobromandskab. Derudover er vores dumme fejl i opspillet guf for et omstillingsstærkt mandskab. Antipas har pisset på os flere gange, og vil have alle værktøjerne til at gøre det igen, hvis vi fortsætter den latterlige afleveringskorrekthed vi har praktiseret i det her efterår.
Comment