Annoncering

Collapse
No announcement yet.

OB - HIK: Optakt.

Collapse
X
 
  • Filter
  • Tid
  • Show
Clear All
new posts

    #46
    For lige at vende tilbage til emnet... http://www.tipsbladet.dk/nyhed/super...age-er-holdene

    Formen(seneste 6 runder) peger måske i meget god retning af hvem der skal slås om 10 pladsen...

    10 OB 1 1 4 6 – 11 -5 4 T-U-T-V-T-T
    11 Hobro IK 4 2 6 – 12 -6 4 U-U-U-T-U-T
    Til-afgange under Alm: 96 - still counting

    Comment


      #47
      Så er der sgu gratis billetter til Club OB

      Comment


        #48
        Toppel

        ruud LN Høegh kirkeskov

        falk azer Schoop emil

        TM Lado

        Bænk: KL, diarra, spell, desler, bodul, ousager, L. Jensen


        Fuldstændig utopi at håbe på denne, men man skal jo drømme engang imellem. Synes spiller for spiller det er et ganske udmærket hold.

        Og når jbl engang kommer i gang synes jeg det ser fornuftigt ud. Beklager min optimisme ;-)

        Comment


          #49
          Oprindeligt indsendt af Kaspernon Se indlæg
          Så der var simpelthen intet galt med TB..? Hvor mange andre klare eksempler findes der så på det, og hvordan lyder de..?

          Manden der proklamerede at Lado var tæt på topformen, manden der proklamerede at nu skulle vi vinde kampe på form og fysik, for så 4 måneder senere at må indrømme der var en hel flok som han aldrig fik i form i en hel forårssæson, og som også har været et problem dette efterår... MANDEN DER UDRÅBTE KRYGER SOM BACK!!! og et hav af andre ting... Feks. Løffe...

          ... ham var der altså ingen problemer med... jow jow................. men det ved vi jo så også godt ikke helt er tilfældet...
          Ja, TB havde selvfølgelig også sin del af skylden. Det var så heller ikke det, jeg mente med mit indlæg, at han ingen skyld havde, hvilket jeg også tror, du godt ved.
          Kan ikke rigtig se, hvorfor det skulle afføde sådan en reaktion. Pointen var, at problemerne ikke er forsvundet, bare fordi TB er.

          Comment


            #50
            Oprindeligt indsendt af Benediktson Se indlæg
            Ja, TB havde selvfølgelig også sin del af skylden. Det var så heller ikke det, jeg mente med mit indlæg, at han ingen skyld havde, hvilket jeg også tror, du godt ved.
            Kan ikke rigtig se, hvorfor det skulle afføde sådan en reaktion. Pointen var, at problemerne ikke er forsvundet, bare fordi TB er.
            Come on, du skriver, direkte, at der ikke var noget galt med TB, og så forventer du IKKE reaktioner, som den?

            MvH ChrisOB
            1 nederlag de sidste 14 kampe. (8-5-1 - målscore: 23-9) 0 i de sidste 9 (6-3-0 - målscore: 16-6). 0 kampe siden sidst vi vandt en kamp efter været kommet bagud 0-1. Casper Nielsen - gør hvad han vil.

            Comment


              #51
              Oprindeligt indsendt af Benediktson Se indlæg
              Ja, TB havde selvfølgelig også sin del af skylden. Det var så heller ikke det, jeg mente med mit indlæg, at han ingen skyld havde, hvilket jeg også tror, du godt ved.
              Kan ikke rigtig se, hvorfor det skulle afføde sådan en reaktion. Pointen var, at problemerne ikke er forsvundet, bare fordi TB er.
              ... men det var det du skrev, og også det du skrev videre ud fra efterfølgende i indlægget...

              Din anden udlægning her er jeg dog mere enig i...
              Til-afgange under Alm: 96 - still counting

              Comment


                #52
                skal vi til at have støvet den gamle "Vi er en klub med stolte traditioner, aldrig aldrig gi'r vi op" af, som en påmindelse til spillerne om at de kan regne med vores opbakning til deres overlevelseskamp.
                Believe OB

                ½ sæsoner der bare skal overstås findes ikke

                Ligegyldige kampe eksisterer ikke

                Comment


                  #53
                  Oprindeligt indsendt af manner Se indlæg
                  skal vi til at have støvet den gamle "Vi er en klub med stolte traditioner, aldrig aldrig gi'r vi op" af, som en påmindelse til spillerne om at de kan regne med vores opbakning til deres overlevelseskamp.
                  Aaaaaargh. Tror du ikke lige den skal have en bønne mere på kreativiteten...
                  Jesper Hansen barometer: 1-2-3-4-5...

                  Comment


                    #54
                    Oprindeligt indsendt af Lars Elstrup Se indlæg
                    Aaaaaargh. Tror du ikke lige den skal have en bønne mere på kreativiteten...
                    har du selv et bedre forslag, så sig endelig frem
                    Believe OB

                    ½ sæsoner der bare skal overstås findes ikke

                    Ligegyldige kampe eksisterer ikke

                    Comment


                      #55
                      Oprindeligt indsendt af manner Se indlæg
                      har du selv et bedre forslag, så sig endelig frem
                      Hvad med en af de andre sange fra kataloget der også handler om at støtte klubben? Jeg nægter at synge med på den gamle slidte sang, som så mange andre har brugt.

                      Comment


                        #56
                        Oprindeligt indsendt af Sheed Se indlæg
                        Hvad med en af de andre sange fra kataloget der også handler om at støtte klubben? Jeg nægter at synge med på den gamle slidte sang, som så mange andre har brugt.
                        så lader du, som ægte fan, bare være med det
                        Believe OB

                        ½ sæsoner der bare skal overstås findes ikke

                        Ligegyldige kampe eksisterer ikke

                        Comment


                          #57
                          dagens avis har en artikel om dagens (torsdag) træning hvor der blev spillet på fuld bane i næsten 2 timer og UDEN at Ari på noget tidspunkt spillede på midtbanen, det vat tilsyneladende kommet bag på OP at Ari har sagt at han foretrækker vb fremfor cm, "den snak vil jeg gerne have med spilleren selv" siger OP. Det kan selvf. ændres på spilmønstre og opstillinger i de kommende træninger, men avis tænker lidt i at anføreren plads kan være truet i en 3-5-2 eller 3-4-3 formation som vil åbne for Azer og Schoop og en 4-4-2 kan skubbe Kirkeskov ud for at placere Ari på vb
                          Believe OB

                          ½ sæsoner der bare skal overstås findes ikke

                          Ligegyldige kampe eksisterer ikke

                          Comment


                            #58
                            Oprindeligt indsendt af manner Se indlæg
                            dagens avis har en artikel om dagens (torsdag) træning hvor der blev spillet på fuld bane i næsten 2 timer og UDEN at Ari på noget tidspunkt spillede på midtbanen, det vat tilsyneladende kommet bag på OP at Ari har sagt at han foretrækker vb fremfor cm, "den snak vil jeg gerne have med spilleren selv" siger OP. Det kan selvf. ændres på spilmønstre og opstillinger i de kommende træninger, men avis tænker lidt i at anføreren plads kan være truet i en 3-5-2 eller 3-4-3 formation som vil åbne for Azer og Schoop og en 4-4-2 kan skubbe Kirkeskov ud for at placere Ari på vb
                            Azer - Schoop er som jeg ser det den bedst mulige konstellation på midtbanen. Vi skal have langt mere kreativitet ind i vores spil, hvis Emil og Falk nogensinde skal ramme noget, der ligner et højt niveau.

                            Comment


                              #59
                              Oprindeligt indsendt af NicolaiN Se indlæg
                              Azer - Schoop er som jeg ser det den bedst mulige konstellation på midtbanen. Vi skal have langt mere kreativitet ind i vores spil, hvis Emil og Falk nogensinde skal ramme noget, der ligner et højt niveau.
                              Sådan set enig, men kamptræning/kampform er vigtigt og vi står over for en overlevelseskamp.
                              Vil spillere uden meget kamptræning ikke bliver løbet over af Ho Ho Hobro, hvor spillerne er motiverede og ikke tænker på hvordan de får koffein, og om det var Nettos kakao, eller den billige fra Fakta.
                              OP kender forhåbentlig den fysiske tilstand og kampformen, og bruger det som grundlag for hvem som skal starte. Men MK har ikke være god og det har AS bestemt heller ikke. Måske skulle AS have chancen for at vise, at han kan forstærke os på VB.

                              Comment


                                #60
                                Oprindeligt indsendt af NicolaiN Se indlæg
                                Azer - Schoop er som jeg ser det den bedst mulige konstellation på midtbanen. Vi skal have langt mere kreativitet ind i vores spil, hvis Emil og Falk nogensinde skal ramme noget, der ligner et højt niveau.
                                Meget enig!

                                Comment

                                Working...
                                X