Annoncering

Collapse
No announcement yet.

OB - HIK: Optakt.

Collapse
X
 
  • Filter
  • Tid
  • Show
Clear All
new posts

    OB - HIK: Optakt.

    http://www.bold.dk/nyt/ob-traener-va...-saette-prop-i

    Amen er det da ffs ikke første ting man gør på et hold i krise at få styr på det defensive .. få dog en prop i fra start og så se om der kan bygges på efterfølgende ..

    Hvad var taktikken fra start?

    http://tipsbladet.dk/nyhed/superliga...kal-have-point
    "- Selvfølgelig har vi en overordnet idé om, hvad vi gerne vil, men der er så meget substans i holdet, at det er ikke hastigheden med at få mine idéer igennem, der er afgørende. Det kan man bare se på, at vi vandt over Silkeborg. Det er ikke hastigheden, der er afgørende. Det eneste, der er afgørende er, om vi får pointene, udtaler OB-træneren".

    Var det ikke netop for at få nye ideer at vi fik en ny træner? Hvilken substans?
    "Fejlen ved verden er, at de dumme er så skråsikre på alting, og de begavede så fulde af tvivl."

    "Der findes ingen kendsgerninger, kun fortolkninger."

    Venter man for længe, får man ingenting ...

    #2
    Oprindeligt indsendt af Plum Se indlæg
    http://www.bold.dk/nyt/ob-traener-va...-saette-prop-i

    Amen er det da ffs ikke første ting man gør på et hold i krise at få styr på det defensive .. få dog en prop i fra start og så se om der kan bygges på efterfølgende ..

    Hvad var taktikken fra start?

    http://tipsbladet.dk/nyhed/superliga...kal-have-point
    "- Selvfølgelig har vi en overordnet idé om, hvad vi gerne vil, men der er så meget substans i holdet, at det er ikke hastigheden med at få mine idéer igennem, der er afgørende. Det kan man bare se på, at vi vandt over Silkeborg. Det er ikke hastigheden, der er afgørende. Det eneste, der er afgørende er, om vi får pointene, udtaler OB-træneren".

    Var det ikke netop for at få nye ideer at vi fik en ny træner? Hvilken substans?
    Ifølge dagens avis havde Ove Pedersen både en plan a, b og c med til Randers. Håber ikke vi skal hele alfabetet igennen, inden vi finder noget der virker. Har lidt indtrykket af tingene indimellem bliver gjort mere kompliceret end nødvendigt.

    Nå, men nu har Ove da fået 3 kampe, hvor han må have fået udstillet alt det der kan gå galt. Det burde kunne bruges til at finde ind til, hvad der kan optimere holdet forud for Hobrokampen. Jeg tror på sejr.

    Comment


      #3
      Hobro ser også udtil at være gået lidt i stå så vi kan måske være heldige at få uafgjort

      jeg syntes vi skal prøve denne

      toppel
      ruud-ln-dh-md
      ms-ab-desler-el
      rf-vd

      Comment


        #4
        Håber på gratis adgang og mange på stadion. Holdet har brug for Max opbakning, i den forhåbentlig første skæbnekamp. Håber der kommer flere og at det ikke er overstået på søndag.

        Comment


          #5
          Uafgjort og vi er nede.

          Comment


            #6
            Oprindeligt indsendt af Plum Se indlæg
            http://www.bold.dk/nyt/ob-traener-va...-saette-prop-i

            Amen er det da ffs ikke første ting man gør på et hold i krise at få styr på det defensive .. få dog en prop i fra start og så se om der kan bygges på efterfølgende ..

            Hvad var taktikken fra start?

            http://tipsbladet.dk/nyhed/superliga...kal-have-point
            "- Selvfølgelig har vi en overordnet idé om, hvad vi gerne vil, men der er så meget substans i holdet, at det er ikke hastigheden med at få mine idéer igennem, der er afgørende. Det kan man bare se på, at vi vandt over Silkeborg. Det er ikke hastigheden, der er afgørende. Det eneste, der er afgørende er, om vi får pointene, udtaler OB-træneren".

            Var det ikke netop for at få nye ideer at vi fik en ny træner? Hvilken substans?
            Igen i dag har vi ikke én eneste offensiv spiller med en afslutning på mål, i det hele taget var der kun Aris frispark som ramte indenfor rammen... så igen forærer vi 0Žet væk... 23-3 i chancer, måske man skulle til at hive proppen ud, fremfor at sætte den mere i...
            Til-afgange under Alm: 96 - still counting

            Comment


              #7
              Vi skal vinde i denne 6 points kamp - det bliver mellem OB, sif og Hobro at nedrykning kommer til at stå - så hørte I det fra mig først :-)

              Comment


                #8
                Oprindeligt indsendt af Kaspernon Se indlæg
                Igen i dag har vi ikke én eneste offensiv spiller med en afslutning på mål, i det hele taget var der kun Aris frispark som ramte indenfor rammen... så igen forærer vi 0Žet væk... 23-3 i chancer, måske man skulle til at hive proppen ud, fremfor at sætte den mere i...
                når falk, Emil, Kryger og spell falder og træder i bolden som i dag kommer der ingen afslutninger. Hvis midtbanen ikke hæver niveauet sker der ikke mere i denne sæson! De 4 kommer jo nærmest ikke i nærheden af målet pga af dårlig boldomgang.

                Comment


                  #9
                  Oprindeligt indsendt af claudes1 Se indlæg
                  Vi skal vinde i denne 6 points kamp - det bliver mellem OB, sif og Hobro at nedrykning kommer til at stå - så hørte I det fra mig først :-)
                  Esbjerg bliver ikke en konkurrent til nedrykningen .
                  Sif , Hobro og måske FCV er de klubber vi skal kigge på .

                  Kampen mod Hobro er uhyggelig vigtig , lad os for engangs skyld vise vi kan yde opbakning og se om vi kan bære holdet frem til sejr . På stadion alle mand ..
                  817 ⚪️
                  Y.N.W.A ❤️

                  Comment


                    #10
                    Selvfølgelig skal der være fuld opbakning mod Hobro. De tabte heldigvis også i dag. Det er som nævnt dem og FCV vi kæmper med mod nedrykningen.

                    Dagens kamp viste, at:

                    - Høegh skal spille i stedet for Larsen.

                    - Skulason skal væk fra startopstillingen.

                    Det er de to vigtigste ting. Desuden tror jeg vi bør skabe plads til Lado fra start.

                    Comment


                      #11
                      Oprindeligt indsendt af Polle Se indlæg
                      Selvfølgelig skal der være fuld opbakning mod Hobro. De tabte heldigvis også i dag. Det er som nævnt dem og FCV vi kæmper med mod nedrykningen.

                      Dagens kamp viste, at:

                      - Høegh skal spille i stedet for Larsen.

                      - Skulason skal væk fra startopstillingen.

                      Det er de to vigtigste ting. Desuden tror jeg vi bør skabe plads til Lado fra start.

                      Comment


                        #12
                        Oprindeligt indsendt af OB er Gud Se indlæg
                        Ifølge dagens avis havde Ove Pedersen både en plan a, b og c med til Randers. Håber ikke vi skal hele alfabetet igennen, inden vi finder noget der virker. Har lidt indtrykket af tingene indimellem bliver gjort mere kompliceret end nødvendigt.

                        Nå, men nu har Ove da fået 3 kampe, hvor han må have fået udstillet alt det der kan gå galt. Det burde kunne bruges til at finde ind til, hvad der kan optimere holdet forud for Hobrokampen. Jeg tror på sejr.
                        Her er mit bud på en start-11 mod Hobro efter de to sløje kampe i Esbjerg og Randers:

                        Toppel
                        Ruud - Lasse Nielsen - Høegh - Kirkeskov
                        Falk. - Spelmann - Azer. - Ari Skulason

                        Mikkelsen - Lado

                        Begrundelse:
                        Vi skal starte med 2 angribere i denne skæbnekamp mod Hobro. Der skal spilles direkte og angrebene skal afsluttes.
                        Jeg synes Emil Larsen var en kæmpe joke imod Randers. Vi har ikke råd til så ugidelige spillere i vores nuværende situation.
                        Kasper Larsen har brug for en pause efter nogle sløje kampe. Høegh ser heldigvis ud til at være klar.
                        Ari har. Ikke været god centralt, men jeg mener vi kan bruge hans fight og skarpe venstreben på venstrekanten, hvor han samtidig defensivt kan aflaste Kirkeskov og give plads til nogle af hans raids.
                        Tror en central midtbane med Azer og Spelmann vil kunne fungere, men en fyr som Desler er også en kandidat her og banker efterhånden gevaldigt på til startopstillingen. I modsætning til eksempel Emil Larsen viser han det som vi har brug for (fight og vilje).

                        Comment


                          #13
                          Oprindeligt indsendt af OB er Gud Se indlæg
                          Ifølge dagens avis havde Ove Pedersen både en plan a, b og c med til Randers. Håber ikke vi skal hele alfabetet igennen, inden vi finder noget der virker. Har lidt indtrykket af tingene indimellem bliver gjort mere kompliceret end nødvendigt.

                          Nå, men nu har Ove da fået 3 kampe, hvor han må have fået udstillet alt det der kan gå galt. Det burde kunne bruges til at finde ind til, hvad der kan optimere holdet forud for Hobrokampen. Jeg tror på sejr.
                          Eller også er den fede dame snart klar med den fulde sang, og vi om 2-3 kampe er 8+ point under stregen, mens du stadig bliver ved med at tro på sejre.

                          MvH ChrisOB
                          1 nederlag de sidste 14 kampe. (8-5-1 - målscore: 23-9) 0 i de sidste 9 (6-3-0 - målscore: 16-6). 0 kampe siden sidst vi vandt en kamp efter været kommet bagud 0-1. Casper Nielsen - gør hvad han vil.

                          Comment


                            #14
                            Oprindeligt indsendt af ChrisOB Se indlæg
                            Eller også er den fede dame snart klar med den fulde sang, og vi om 2-3 kampe er 8+ point under stregen, mens du stadig bliver ved med at tro på sejre.

                            MvH ChrisOB
                            ja jeg syntes sgu også det er mere end svært at finde nogen som helst tro på holdet efterhånden. Kan jo håbe at Oves tanker om spillet og taktik så småt begynder at sive ind....men der var nu ikke meget der tydede på det idag. Tror dog vi skal på den anden side af jul før vi rigtigt begynder at se noget(hvis noget overhovedet) problemet er bare at vi SKAL have flere point på kontoen inden pausen - så vi ikke er håbløst isoleret.....men "kun" isoleret.

                            Comment


                              #15
                              Oprindeligt indsendt af mhbp Se indlæg
                              ja jeg syntes sgu også det er mere end svært at finde nogen som helst tro på holdet efterhånden. Kan jo håbe at Oves tanker om spillet og taktik så småt begynder at sive ind....men der var nu ikke meget der tydede på det idag. Tror dog vi skal på den anden side af jul før vi rigtigt begynder at se noget(hvis noget overhovedet) problemet er bare at vi SKAL have flere point på kontoen inden pausen - så vi ikke er håbløst isoleret.....men "kun" isoleret.
                              Ja, det er svært at tro på. Men kan godt forstå den dér "nægter at gå ned med skibet"-mentalitet, der ligger bag flere folks tro på sejre på trods af dén forfatning, vi er i.

                              Tror også på, at der var flere AGF'ere, der stædigt holdt fast i troen på sejre i foråret, selv om de så tabte 11 kampe i streg. Man skal jo gøre et eller andet for at bevare fatningen.

                              Èn ting er, hvad vi SKAL, en anden ting er, hvad vi KAN. Og jeg er bange for, at der er udsolgt af psykiske ressourcer. Denne gang tror jeg ikke, at vi bliver reddet af, at der i Superligaen ikke er ret langt ned til bunden for visse hold.

                              Før eller siden rykker vi altså ned med dén trup, vi har. Ganske simpelt fordi de psykiske ressourcer er totalt udtømte. Ikke engang en heldig sejr over Silkeborg kan give os nogen som helst ballast til at følge op og score flere point. Ove Pedersen kommer virkelig på sit fodboldlivs største udfordring. Hvordan man får et hold til at vinde uden central midtbane, uden opspilsmuligheder, uden forsvarsmæssig organisation, iver eller fremgang.

                              Kan sagtens se os tabe resten af kampene i denne halvsæson. Håber det ikke, men det er ikke usandsynligt.

                              MvH ChrisOB
                              1 nederlag de sidste 14 kampe. (8-5-1 - målscore: 23-9) 0 i de sidste 9 (6-3-0 - målscore: 16-6). 0 kampe siden sidst vi vandt en kamp efter været kommet bagud 0-1. Casper Nielsen - gør hvad han vil.

                              Comment

                              Working...
                              X