Annoncering

Collapse
No announcement yet.

OB - HIK: Optakt.

Collapse
X

• Filter
  • Tid
  • Show
Clear All
new posts

Oprindeligt indsendt af Morre Se indlæg
    Synes vi burde prøve:
    ------------------Toppel--------------------
    Ruud----L.Nielsen------Høegh------Skulason
    -------------------Desler------------------------
    Falk------Spelmann----Busuladzic---E.Larsen
    ----------------Dvalishvili----------------------

Jeg ville bytte spelmann med Scoop, jeg synes han virker bedre til at fordele bolden offensivt.

- Kenned

Comment

Oprindeligt indsendt af OleKBH Se indlæg
      Her er mit bud på en start-11 mod Hobro efter de to sløje kampe i Esbjerg og Randers:

Toppel
      Ruud - Lasse Nielsen - Høegh - Kirkeskov
      Falk. - Spelmann - Azer. - Ari Skulason

Mikkelsen - Lado

Begrundelse:
      Vi skal starte med 2 angribere i denne skæbnekamp mod Hobro. Der skal spilles direkte og angrebene skal afsluttes.
      Jeg synes Emil Larsen var en kæmpe joke imod Randers. Vi har ikke råd til så ugidelige spillere i vores nuværende situation.
      Kasper Larsen har brug for en pause efter nogle sløje kampe. Høegh ser heldigvis ud til at være klar.
      Ari har. Ikke været god centralt, men jeg mener vi kan bruge hans fight og skarpe venstreben på venstrekanten, hvor han samtidig defensivt kan aflaste Kirkeskov og give plads til nogle af hans raids.
      Tror en central midtbane med Azer og Spelmann vil kunne fungere, men en fyr som Desler er også en kandidat her og banker efterhånden gevaldigt på til startopstillingen. I modsætning til eksempel Emil Larsen viser han det som vi har brug for (fight og vilje).
      Også i den retning jeg gerne vil have opstillingen med to rigtige angribere, EL som hængende fylder alt for lidt. Backs og kanter skal vide de skal slå den ind i boksen når de kommer op til feltet og så skal der være folk derinde til at tage imod. Igår så man hvordan spillet stoppede når vi endelig nåede op til deres felt, ingen var rigtig klar over hvad det næste var der skulle ske. Oftest forsøgte man at småspille sig igennem eller også kom der et indlæg hvor kun TM/Lado og EL var derinde.
      I skarp kontrast stod Randers igår, de ved præcis hvad de skal gøre.
      Last edited by spfisk; 27-10-2014, 16:33.

Comment

-------------------Diarra------------------------
        ------Spelmann----Busuladzic-----Schoop---
        -------------------Falk--------------------------

Håber på dette, men det sker nok ikke...

Comment

Oprindeligt indsendt af Jacob97 Se indlæg

Jeg tror også, at de ville være godt med 5-6 spillere (DH, Diarra, Schoop, Lado, Busuladzic og (Falk) , som ikke har været så meget involveret i de sidste 2 kampes rigtig dårlige perioder, for at få lidt friskt blod ind. Det kunne måske nulstille det mentale en smule.

Comment

Toppel

Kasper Lasse Nielsen Høgh

Ruud. Spellmann. Buzuladic. Ari

Falk
            Lado Emil

vi er nødt til at prøve 3-5-2 i en kamp der skal vindes, jeg synes at Ari har været god de gange han er trukket ud på venstrekant, med gode indlæg til følge. Samtidig er vi nødt til at få Lado igang, han var ihvertfald markant bedre end Thomas Mikkelsen den tid han fik på banen i går.

Comment

Oprindeligt indsendt af Entusiastens Se indlæg
              Vi har det 4-5 højeste budget, så det betyder jfo at pengene ikke er blevet brugt effektivt. Det er der flere der har skyld i.
              Spelmann, Emil, Falk, Lado og Darko får nok en pæn hyre. Lasse og Ruud nok også, ellers tror jeg ikke der er mange der er specielt forgyldte. Hvor får du 4/5. bedste budget fra, har du en god kilde??

Comment

Oprindeligt indsendt af Faurskov Se indlæg
                Toppel

Kasper Lasse Nielsen Høgh

Ruud. Spellmann. Buzuladic. Ari

Falk
                Lado Emil

vi er nødt til at prøve 3-5-2 i en kamp der skal vindes, jeg synes at Ari har været god de gange han er trukket ud på venstrekant, med gode indlæg til følge. Samtidig er vi nødt til at få Lado igang, han var ihvertfald markant bedre end Thomas Mikkelsen den tid han fik på banen i går.
                Jeg synes bare vi så i går at der med Falk og EL som to af de offensive ikke er så mange at slå indlæggene ind til.

Comment

Oprindeligt indsendt af Jacob97 Se indlæg

Vi har jo prøvet med Falk som hængende men dels driblede han konstant ind i de to centerforsvarsspillere og dels så er hovedspillet ikke hans største force på indlæg... Kan da være at det er blevet bedre..
                  "Fejlen ved verden er, at de dumme er så skråsikre på alting, og de begavede så fulde af tvivl."

"Der findes ingen kendsgerninger, kun fortolkninger."

Venter man for længe, får man ingenting ...

Comment

Emil Larsen skal ikke spille fremme. Han skal kunne komme i fart, og ikke spille så tæt på feltet. Han er slet ikke med i spillet deroppe. Larsen og Falk tilbage på kanten. Azer ind på midten og Skula ud(sker ikke) Høegh skal spille i forsvaret med Lasse. Vi må ikke tabe denne kamp. Det er nu vi skal score point, det er det "nemmeste" program vi får i stort set resten af sæsonen.

Comment

Det siger sig selv der skal ske en del for at vi skal skaffe noget frem ad banen. Som Ove siger skal vi blive meget bedre til at spille bredt i banen. For at det skal lykkedes skal vi have typer der kan fordele spillet derud. Ari og Spelmann er en ringe kombi inde på midten så minimum en af disse skal ud.
                      For at blive farlige over kanten kræver det også kvalitet på kanten. Kryger arbejder fint for det, men sætter ikke sin direkte modspiller. Han skal ud. Falk har ikke været så giftig efter sin skadespause endnu, men det skal nok komme.
                      For at vi skal få noget udover kanten kræver det at vi har mænd i boksen der kan banke indlæggene i kassen. Lado og TM er begge typiske boksspillere, og er vel også købt til netop at være dette. Derfor bør de få chancen for at vise det. Med Falk eller Emil ved deres side står de for meget alene fremme, da de to søger dybere i banen for at få bolden. Samtidig vil vi få mere ud af lange bolde frem på de forreste når begge angribere har noget fysisk pondus til at matche modstanderens forsvar i duellerne. Defensivt ser vi i øjeblikket en del fejl. Ruud og Lasse gør det i mine øjne OK, mens Kirkeskov og KL er mere usikre i både afleverings og opdækningsspil. Høegh må komme ind og overtage for KL og Ari kan rykkes ned som back, så vi stadig har anføreren på banen. Ari gør det vidst fint på backen for Island og bør kunne vise større stabilitet dernede end Kirkeskov, der er rystende ringe.
                      Min ønske opstilling er derfor:

Toppel
                      Ruud. Høegh. LN. Ari
                      Falk. Spel. Azer. Emil
                      Lado. TM

Spelmann viser stadig en rigtig fin indstilling på midten og når nu jeg mener vi igen skal have Emil ned på kanten, er det vigtigt vi har løbestærke mænd på midtbanen der kan overtage når Emil ikke når hjem. Azer står også for et stort løbearbejde og hvis han er i topform, som han siger, så er han stærk til at fordele og erobre bolde, samt holde ro på bolden når der er brug for det.

Comment

Selvfølgelig bliver Egholm klar

http://www.bold.dk/nyt/hobro-duo-satser-paa-ob-kamp

Comment

Oprindeligt indsendt af Benediktson Se indlæg
                          Jeg synes nu godt nok lige præcis, at Wieghorst er essensen af, hvad der er galt i AGF. At de henter en træner som ham viser, at der i selvforståelsen er noget galt i AGF. De søger det romantiske.

Jeg håber virkelig, at vi får ryddet ud i truppen til vinter, for, som du selv siger, der er flere spillere, som slet ikke gider OB mere.
                          Det er rigtig nok ren tortur at følge OB i øjeblikket, men jeg tror ikke, det ændrer sig. Resultaterne og spillet på det sidste er jo også et klart eksempel på, at det ikke var Troels Bech, der var noget galt med, hvad vi jo egentlig også godt vidste, men der var nødt til at ske et eller andet.

Problemet er, at vi har et hold, som ikke er bedre end til at ligge på en af de 3-4 nederste pladser, men holdets selvforståelse er nok nærmere til de 5-6 øverste. Den er helt gal på det psykologiske, det må være klart for enhver. Derfor er det nødvendigt med spillere, som passer til den kvalitet, der er på holdet. En Emil Larsen er en god spiller, som ikke falder fuldstændig igennem nu eller noget, men hele hans energi udstråler bare, at han er for god til OB, at alle omkring ham er for dårlige til ham, og han er bestemt ikke den eneste, men det tydeligste eksempel.

Jeg tror egentlig godt, at vi kan få en sejr mod Hobro, primært fordi Hobro slet ikke henter point som tidligere, men jeg tror ikke, det ændrer noget basalt lidt ligesom mod Silkeborg. Det bliver en lang pinefuld sæson, som højst sandsynligt ender i nedrykning.
                          Det med Wieghorst handler mest om den optimisme, det gav i Århus, at hente så stort et trænernavn; der bl.a gjorde at man kunne holde på en spiller som Danny Olsen. Og hente Kim Aabech og Daniel Christensen. At han så måske i virkeligheden slet ikke er den rigtige træner at hente, kan man godt argumentere for; jeg dragede dog mest på sammenligningen, fordi jeg mener AGF's problem i dén grad handler om psyke; hvor størstedelen af truppen stadig har nedrykningen og de 11 kampe i streg med nederlag siddende i kroppen; og når holdet så måske oven i hatten henter nogle tvivlsomme "forstærkninger" i form af en afdanket islænding og en 35-årig endnu mere afdanket spanier, der går direkte ind i startopstillingen, så står AGF med et hold, der er nærmest rædselsslagne for at præstere på hjemmebane; som falder sammen som et korthus ved den første modgang; som ikke scorer i de gode perioder; som laver mærkelige forsvarsfejl, og end ikke kan bruge sejre til at skabe en ballast.

Sound familiar?

Anyways, så er kampen imod Hobro ikke blot ÈN skæbnekamp; det er den første af mange. For selv med en sejr er der et bjerg at klatre. Og vores ballast er nærmest lig nul, så det rent faktisk kan betyde, at selv en sejr over Hobro ikke er nok til at skabe dén ballast. De vil stadig være hunderæd for at begå fejl; og så begår de dem i en lind strøm. At OB kan melde en TOP-7 ambition ud med den tilstand truppen er i, vidner i dén grad om århusianske tilstande, hvor de dårlige beslutninger står i kø; og som nu kan betyde, at Danmarks anden største og tredje største by i næste sæson kommer til at møde hinanden i 1. Division.

Med en ret så overvejende statistisk sandsynlighed.

MvH ChrisOB
                          1 nederlag de sidste 14 kampe. (8-5-1 - målscore: 23-9) 0 i de sidste 9 (6-3-0 - målscore: 16-6). 0 kampe siden sidst vi vandt en kamp efter været kommet bagud 0-1. Casper Nielsen - gør hvad han vil.

Comment

Oprindeligt indsendt af Benediktson Se indlæg
                            Jeg synes nu godt nok lige præcis, at Wieghorst er essensen af, hvad der er galt i AGF. At de henter en træner som ham viser, at der i selvforståelsen er noget galt i AGF. De søger det romantiske.

Jeg håber virkelig, at vi får ryddet ud i truppen til vinter, for, som du selv siger, der er flere spillere, som slet ikke gider OB mere.
                            Det er rigtig nok ren tortur at følge OB i øjeblikket, men jeg tror ikke, det ændrer sig. Resultaterne og spillet på det sidste er jo også et klart eksempel på, at det ikke var Troels Bech, der var noget galt med, hvad vi jo egentlig også godt vidste, men der var nødt til at ske et eller andet.

Problemet er, at vi har et hold, som ikke er bedre end til at ligge på en af de 3-4 nederste pladser, men holdets selvforståelse er nok nærmere til de 5-6 øverste. Den er helt gal på det psykologiske, det må være klart for enhver. Derfor er det nødvendigt med spillere, som passer til den kvalitet, der er på holdet. En Emil Larsen er en god spiller, som ikke falder fuldstændig igennem nu eller noget, men hele hans energi udstråler bare, at han er for god til OB, at alle omkring ham er for dårlige til ham, og han er bestemt ikke den eneste, men det tydeligste eksempel.

Jeg tror egentlig godt, at vi kan få en sejr mod Hobro, primært fordi Hobro slet ikke henter point som tidligere, men jeg tror ikke, det ændrer noget basalt lidt ligesom mod Silkeborg. Det bliver en lang pinefuld sæson, som højst sandsynligt ender i nedrykning.
                            Så der var simpelthen intet galt med TB..? Hvor mange andre klare eksempler findes der så på det, og hvordan lyder de..?

Manden der proklamerede at Lado var tæt på topformen, manden der proklamerede at nu skulle vi vinde kampe på form og fysik, for så 4 måneder senere at må indrømme der var en hel flok som han aldrig fik i form i en hel forårssæson, og som også har været et problem dette efterår... MANDEN DER UDRÅBTE KRYGER SOM BACK!!! og et hav af andre ting... Feks. Løffe...

... ham var der altså ingen problemer med... jow jow................. men det ved vi jo så også godt ikke helt er tilfældet...
                            Last edited by Kaspernon; 28-10-2014, 10:30.
                            Til-afgange under Alm: 96 - still counting

Comment

Oprindeligt indsendt af Kaspernon Se indlæg
                              Så der var simpelthen intet galt med TB..? Hvor mange andre klare eksempler findes der så på det, og hvordan lyder de..?

Manden der proklamerede at Lado var tæt på topformen, manden der proklamerede at nu skulle vi vinde kampe på form og fysik, for så 4 måneder senere at må indrømme der var en hel flok som han aldrig fik i form i en hel forårssæson, og som også har været et problem dette efterår... MANDEN DER UDRÅBTE KRYGER SOM BACK!!! og et hav af andre ting... Feks. Løffe...

... ham var der altså ingen problemer med... jow jow................. men det ved vi jo så også godt ikke helt er tilfældet...
                              Ja dén havde jeg så også lige misset. Der er ingen tvivl om, at Troels Bech ikke skal have hele skylden for dén situation, vi er i nu; det er et kollektivt fuck-up fra ansættelse af Lars Olsen, til vanvittigt overforbrug, til privilegier til de afrikanske spillere, til kortsigtet 2 mesterskaber inden 2015, til fyring af Brink/LO, til halvandet år uden sportsdirektør, til ansættelse af Poul Umulius, til genansættelse af Troels Bech, til forfejlede indkøb af spillere til boldbesidende spillestil, til nedjustering af økonomisk formåen, til tvivlsomme indkøb af 1. Divisionsspillere; til Lasse Kryger som højre back emne - til nu.

MEN de ting, du nævner, og nogen af dem, jeg også har nævnt, dem står der også Troels Bech på; og han stod med ansvaret for at få holdet til at blive bedre til at spille sammen, og det er bare ikke lykkes. At Ove Pedersen så skal overtage et ustruktureret psykisk skibsvrag af en fodboldtrup, der er elendigt sammensat over en længere periode, det er så bare ærgeligt.

Lasse Kryger bliver bare et symbol på, hvorfor folk mister troen på, at den sportslige ledelse i det hele taget er kompetente nok. Henter en 31-årig fløjspiller fra 1. Division; og mener i fulde ramme alvor, at han skal ind og spille højre back. Opgiver efter det viser sig, at dén plan vist lige var en ordentlig sæk lort.

Ove Pedersen kan så fortsætte lidt i sporet, hvis han insisterer på at bruge Ari Skulason på den centrale midtbane. Ari Skulason er en decideret katastrofe på dén plads. Igen.

MvH ChrisOB
                              1 nederlag de sidste 14 kampe. (8-5-1 - målscore: 23-9) 0 i de sidste 9 (6-3-0 - målscore: 16-6). 0 kampe siden sidst vi vandt en kamp efter været kommet bagud 0-1. Casper Nielsen - gør hvad han vil.

Comment

Oprindeligt indsendt af ChrisOB Se indlæg
                                Ja dén havde jeg så også lige misset. Der er ingen tvivl om, at Troels Bech ikke skal have hele skylden for dén situation, vi er i nu; det er et kollektivt fuck-up fra ansættelse af Lars Olsen, til vanvittigt overforbrug, til privilegier til de afrikanske spillere, til kortsigtet 2 mesterskaber inden 2015, til fyring af Brink/LO, til halvandet år uden sportsdirektør, til ansættelse af Poul Umulius, til genansættelse af Troels Bech, til forfejlede indkøb af spillere til boldbesidende spillestil, til nedjustering af økonomisk formåen, til tvivlsomme indkøb af 1. Divisionsspillere; til Lasse Kryger som højre back emne - til nu.

MEN de ting, du nævner, og nogen af dem, jeg også har nævnt, dem står der også Troels Bech på; og han stod med ansvaret for at få holdet til at blive bedre til at spille sammen, og det er bare ikke lykkes. At Ove Pedersen så skal overtage et ustruktureret psykisk skibsvrag af en fodboldtrup, der er elendigt sammensat over en længere periode, det er så bare ærgeligt.

Lasse Kryger bliver bare et symbol på, hvorfor folk mister troen på, at den sportslige ledelse i det hele taget er kompetente nok. Henter en 31-årig fløjspiller fra 1. Division; og mener i fulde ramme alvor, at han skal ind og spille højre back. Opgiver efter det viser sig, at dén plan vist lige var en ordentlig sæk lort.

Ove Pedersen kan så fortsætte lidt i sporet, hvis han insisterer på at bruge Ari Skulason på den centrale midtbane. Ari Skulason er en decideret katastrofe på dén plads. Igen.

MvH ChrisOB
                                Jamen kan kun være enig, der er jo mange ting som TB ikke skal have skyld for, som der også var ting LO, PH, og de andre spøgelser, ikke havde skyld i... som landets mest erfarne træner, må man dog forvente at manden bla. evner at have spillerne i form, og det har igen været et problem dette efterår, Emil indrømmede det også før kampen mod EfB, at han ikke, ved 12 runde, har ramt formen endnu, WTF!!! Spilleren har selvfølgelig et ansvar, men den falder ganske enkelt tilbage på træneren, som en masse andet også gør det, ja du har jo været omkring det i dine indlæg, som du også nævner... Der er langt til fight og bedre spil, med spillere her og der som ikke har den nødvendige form...

Ja, fuldstændig som CnK blev det sidste gang, Mendy forrige gang, osv... ja, man kunne nævne mange, CoB står helt naturligt også dugfrisk i erindringen, over håbløse handlinger/forløb... var det egentlig ikke ham man forsøgte at gøre til vores højreback i første omgang, nu jeg tænker nærmere efter..? det må da være faldet til jorden i en grad man slet ikke forstår så...

Edit: Det var før Randers kampen, Emil udtalte sig!
                                Last edited by Kaspernon; 28-10-2014, 16:12.
                                Til-afgange under Alm: 96 - still counting

Comment

Working...
                                X