Annoncering
Collapse
No announcement yet.
Transfervinduet vinteren 2015 - ønsker og muligheder
Collapse
X
-
Oprindeligt indsendt af Kaspernon Se indlægNoget kunne tyde på det, endda markant mere, såfremt de tal der florerer i dag har bare nogenlunde sandhed i sig...
nåh fuck det!!!!
Ove siger vi får forstærkninger
Comment
-
Ansættelsen af Kent må jo betyde markante forstærkninger, da vi for alt i verden ikke må rykke ned nu. Selvfølgelig er tilliden til Ove stor, men jeg tror nu alligevel vi kommer til at se lidt opsigtsvækkende fra vores side.
Jeg tror f.eks. ikke Jonasson bliver back i OB nu. Kent vil have sine back's skyder frem hele tiden, og den type back er Jonasson ikke som skolet midterforsvar. Her tror jeg vi henter en anden type i løbet af vinduet.
Derudover er tror jeg også vi henter en angriber, men det tror jeg vi havde gjort uanset hvad, da vi er tyndt besat deroppe.
Så går jeg da også med en tanker om en ny målmand allerede kan komme i dette vindue. Det er jo noget der virkelig kan tælle i bundstriden, hvis vi kan bytte en af rækkens dårligste keepere ud med en der er et tophold værdigt. Bl.a. er Jesper Hansen jo pt. Slået af nede i Evian. Han var sgu dygtig i sin tid i FCN!!
FCV har jo som bekendt meddelt at de vil forstærke deres trup og melder ambitiøst ud. Derfor bør der simpelthen som flere eksperter peger på også ske noget i vores klub. For presset bliver sgu gigantisk, hvis vi pludselig kommer til lægge under stregen, efter dagens signing af Kent!!Last edited by hankatten; 22-12-2014, 22:57.
Comment
-
Oprindeligt indsendt af hankatten Se indlægAnsættelsen af Kent må jo betyde markante forstærkninger, da vi for alt i verden ikke må rykke ned nu. Selvfølgelig er tilliden til Ove stor, men jeg tror nu alligevel vi kommer til at se lidt opsigtsvækkende fra vores side.
Jeg tror f.eks. ikke Jonasson bliver back i OB nu. Kent vil have sine back's skyder frem hele tiden, og den type back er Jonasson ikke som skolet midterforsvar. Her tror jeg vi henter en anden type i løbet af vinduet.
Derudover er tror jeg også vi henter en angriber, men det tror jeg vi havde gjort uanset hvad, da vi er tyndt besat deroppe.
Så går jeg da også med en tanker om en ny målmand allerede kan komme i dette vindue. Det er jo noget der virkelig kan tælle i bundstriden, hvis vi kan bytte en af rækkens dårligste keepere ud med en der er et tophold værdigt. Bl.a. er Jesper Hansen jo pt. Slået af nede i Evian. Han var sgu dygtig i sin tid i FCN!!
FCV har jo som bekendt meddelt at de vil forstærke deres trup og melder ambitiøst. Derfor bør der simpelthen som flere eksperter peger på også ske noget i vores klub. For presset bliver sgu gigantisk, hvis vi pludselig kommer til lægge under stregen, efter dagens signing af Kent!!
Comment
-
Har læst mig til, at Kent gerne vil spille med en rigtig 6´er. Azer er god, men om han ligefrem er en rigtig 6´er ved jeg ikke rigtig. Så gætter på efterårets spiller i Silkeborg tiltræder til sommer.
http://www.transfermarkt.co.uk/danie...spieler/187957
Og så er Gilberto jo efterhånden latterligt oplagt nu og her - og det ville bare være dæjlig. Googlede ham i går og han er åbenbart i mellem- eller sydamerika nu. Der var noget med en velgørenhedskamp i lørdags. Så vi skal nok vente til primo januar
Comment
-
Oprindeligt indsendt af Polle Se indlægHar læst mig til, at Kent gerne vil spille med en rigtig 6´er. Azer er god, men om han ligefrem er en rigtig 6´er ved jeg ikke rigtig. Så gætter på efterårets spiller i Silkeborg tiltræder til sommer.
Og så er Gilberto jo efterhånden latterligt oplagt nu og her - og det ville bare være dæjlig. Googlede ham i går og han er åbenbart i mellem- eller sydamerika nu. Der var noget med en velgørenhedskamp i lørdags. Så vi skal nok vente til primo januar
er ham Daniel A Pedersen virkelig så god?
Comment
-
Oprindeligt indsendt af Polle Se indlægHar læst mig til, at Kent gerne vil spille med en rigtig 6´er. Azer er god, men om han ligefrem er en rigtig 6´er ved jeg ikke rigtig. Så gætter på efterårets spiller i Silkeborg tiltræder til sommer.
Og så er Gilberto jo efterhånden latterligt oplagt nu og her - og det ville bare være dæjlig. Googlede ham i går og han er åbenbart i mellem- eller sydamerika nu. Der var noget med en velgørenhedskamp i lørdags. Så vi skal nok vente til primo januarBelieve OB
½ sæsoner der bare skal overstås findes ikke
Ligegyldige kampe eksisterer ikke
Comment
-
2. Troels Bech, OB – årsløn på 1,5 millioner kroner
3. Peter Sørensen, AFG – årsløn på 1,3 millioner kroner
4. Kasper Hjulmand, FCN – årsløn på 1,2 millioner kroner
5. Thomas Frank, Brøndby – årsløn på 1,2 millioner kroner
6. Colin Todd, Randers – årsløn på 1,08 millioner kroner
7. Kent Nielsen, AaB – årsløn på 1,08 millioner kroner
http://www.tv3sport.dk/fodbold/nyheder/sa-fed-er-stales-lonseddel-sa-lidt-tjener-de-andre/
Så et indslag da han blev fyret, han ender med at have kostet os 8 millioner på de lidt over 2 år...Til-afgange under Alm: 96 - still counting
Comment
-
Oprindeligt indsendt af Kaspernon Se indlæg2. Troels Bech, OB – årsløn på 1,5 millioner kroner
3. Peter Sørensen, AFG – årsløn på 1,3 millioner kroner
4. Kasper Hjulmand, FCN – årsløn på 1,2 millioner kroner
5. Thomas Frank, Brøndby – årsløn på 1,2 millioner kroner
6. Colin Todd, Randers – årsløn på 1,08 millioner kroner
7. Kent Nielsen, AaB – årsløn på 1,08 millioner kroner
http://www.tv3sport.dk/fodbold/nyheder/sa-fed-er-stales-lonseddel-sa-lidt-tjener-de-andre/
Så et indslag da han blev fyret, han ender med at have kostet os 8 millioner på de lidt over 2 år...
Comment
-
Oprindeligt indsendt af fmprOB Se indlægHvis Spelmann skal spille med en rigtig 6'er er vi da fucked. Vi skal bruge noget kreativitet også..
er ham Daniel A Pedersen virkelig så god?
Jeg deler dog din bekymring angående kreativiteten.
Comment
-
Oprindeligt indsendt af Polle Se indlægNej, han er måske ikke SÅ god, men god nok til at være interessant imo. Transferfri, efterårets spiller i SIF, U-landsholdene og "6´er".
Jeg deler dog din bekymring angående kreativiteten.
bare se hvor meget bedre han blev på pladsen efter Ove kom til. Men det er da klart hvis Azer ikke forlænger kunne han være en mulighed..
jeg går bare efter igår og drømmer om lidt større profiler på netop den plads som er så forbandet vigtig hvis der ikke satses på Azer
Comment
-
Oprindeligt indsendt af Richard Se indlægTB fik som 2 bedst betalte Superliga træner 250 af de lange om måneden. Ståle får derimod vidst 9 mio. Årligt
http://www.bt.dk/superligaen/ob-rigm...-med-millioner
Mon ikke at vi kan konstatere at TB nok ikke har fået 250k af de lange. Kan simpelthen ikke se ham få en bedre kontrakt end en mand der lige har lavet en double
Comment
-
Oprindeligt indsendt af fmprOB Se indlægOk. Han kunne selvfølgelig være en mulighed. Syntes bare at vi selv har et kæmpe talent rendende rundt i Azer som godt kunne udvikles til en ren 6'er..
bare se hvor meget bedre han blev på pladsen efter Ove kom til. Men det er da klart hvis Azer ikke forlænger kunne han være en mulighed..
jeg går bare efter igår og drømmer om lidt større profiler på netop den plads som er så forbandet vigtig hvis der ikke satses på Azer
Comment
Comment