Annoncering

Collapse
No announcement yet.

Transfervinduet vinteren 2015 - ønsker og muligheder

Collapse
X
 
  • Filter
  • Tid
  • Show
Clear All
new posts

    Har dette været postet?

    http://www.bt.dk/superligaen/mandags...transferplaner

    Comment


      Oprindeligt indsendt af Kaspernon Se indlæg
      Noget kunne tyde på det, endda markant mere, såfremt de tal der florerer i dag har bare nogenlunde sandhed i sig...
      Lyder jo fuldstændig vanvittigt. Markant mere lyder som 200.000+ om måneden...

      nåh fuck det!!!!

      Ove siger vi får forstærkninger

      Comment


        Ansættelsen af Kent må jo betyde markante forstærkninger, da vi for alt i verden ikke må rykke ned nu. Selvfølgelig er tilliden til Ove stor, men jeg tror nu alligevel vi kommer til at se lidt opsigtsvækkende fra vores side.
        Jeg tror f.eks. ikke Jonasson bliver back i OB nu. Kent vil have sine back's skyder frem hele tiden, og den type back er Jonasson ikke som skolet midterforsvar. Her tror jeg vi henter en anden type i løbet af vinduet.
        Derudover er tror jeg også vi henter en angriber, men det tror jeg vi havde gjort uanset hvad, da vi er tyndt besat deroppe.
        Så går jeg da også med en tanker om en ny målmand allerede kan komme i dette vindue. Det er jo noget der virkelig kan tælle i bundstriden, hvis vi kan bytte en af rækkens dårligste keepere ud med en der er et tophold værdigt. Bl.a. er Jesper Hansen jo pt. Slået af nede i Evian. Han var sgu dygtig i sin tid i FCN!!
        FCV har jo som bekendt meddelt at de vil forstærke deres trup og melder ambitiøst ud. Derfor bør der simpelthen som flere eksperter peger på også ske noget i vores klub. For presset bliver sgu gigantisk, hvis vi pludselig kommer til lægge under stregen, efter dagens signing af Kent!!
        Last edited by hankatten; 22-12-2014, 22:57.

        Comment


          Oprindeligt indsendt af hankatten Se indlæg
          Ansættelsen af Kent må jo betyde markante forstærkninger, da vi for alt i verden ikke må rykke ned nu. Selvfølgelig er tilliden til Ove stor, men jeg tror nu alligevel vi kommer til at se lidt opsigtsvækkende fra vores side.
          Jeg tror f.eks. ikke Jonasson bliver back i OB nu. Kent vil have sine back's skyder frem hele tiden, og den type back er Jonasson ikke som skolet midterforsvar. Her tror jeg vi henter en anden type i løbet af vinduet.
          Derudover er tror jeg også vi henter en angriber, men det tror jeg vi havde gjort uanset hvad, da vi er tyndt besat deroppe.
          Så går jeg da også med en tanker om en ny målmand allerede kan komme i dette vindue. Det er jo noget der virkelig kan tælle i bundstriden, hvis vi kan bytte en af rækkens dårligste keepere ud med en der er et tophold værdigt. Bl.a. er Jesper Hansen jo pt. Slået af nede i Evian. Han var sgu dygtig i sin tid i FCN!!
          FCV har jo som bekendt meddelt at de vil forstærke deres trup og melder ambitiøst. Derfor bør der simpelthen som flere eksperter peger på også ske noget i vores klub. For presset bliver sgu gigantisk, hvis vi pludselig kommer til lægge under stregen, efter dagens signing af Kent!!
          Enig enig enig

          Comment


            Har læst mig til, at Kent gerne vil spille med en rigtig 6´er. Azer er god, men om han ligefrem er en rigtig 6´er ved jeg ikke rigtig. Så gætter på efterårets spiller i Silkeborg tiltræder til sommer.

            http://www.transfermarkt.co.uk/danie...spieler/187957

            Og så er Gilberto jo efterhånden latterligt oplagt nu og her - og det ville bare være dæjlig. Googlede ham i går og han er åbenbart i mellem- eller sydamerika nu. Der var noget med en velgørenhedskamp i lørdags. Så vi skal nok vente til primo januar

            Comment


              Oprindeligt indsendt af fmprOB Se indlæg
              Lyder jo fuldstændig vanvittigt. Markant mere lyder som 200.000+ om måneden...

              nåh fuck det!!!!

              Ove siger vi får forstærkninger
              TB fik som 2 bedst betalte Superliga træner 250 af de lange om måneden. Ståle får derimod vidst 9 mio. Årligt

              Comment


                Oprindeligt indsendt af Richard Se indlæg
                TB fik som 2 bedst betalte Superliga træner 250 af de lange om måneden. Ståle får derimod vidst 9 mio. Årligt
                Mente nu bestemt at have læst 175.000 flere gange

                Comment


                  Oprindeligt indsendt af Polle Se indlæg
                  Har læst mig til, at Kent gerne vil spille med en rigtig 6´er. Azer er god, men om han ligefrem er en rigtig 6´er ved jeg ikke rigtig. Så gætter på efterårets spiller i Silkeborg tiltræder til sommer.

                  http://www.transfermarkt.co.uk/danie...spieler/187957

                  Og så er Gilberto jo efterhånden latterligt oplagt nu og her - og det ville bare være dæjlig. Googlede ham i går og han er åbenbart i mellem- eller sydamerika nu. Der var noget med en velgørenhedskamp i lørdags. Så vi skal nok vente til primo januar
                  Hvis Spelmann skal spille med en rigtig 6'er er vi da fucked. Vi skal bruge noget kreativitet også..

                  er ham Daniel A Pedersen virkelig så god?

                  Comment


                    Oprindeligt indsendt af Polle Se indlæg
                    Har læst mig til, at Kent gerne vil spille med en rigtig 6´er. Azer er god, men om han ligefrem er en rigtig 6´er ved jeg ikke rigtig. Så gætter på efterårets spiller i Silkeborg tiltræder til sommer.

                    http://www.transfermarkt.co.uk/danie...spieler/187957

                    Og så er Gilberto jo efterhånden latterligt oplagt nu og her - og det ville bare være dæjlig. Googlede ham i går og han er åbenbart i mellem- eller sydamerika nu. Der var noget med en velgørenhedskamp i lørdags. Så vi skal nok vente til primo januar
                    Spellman glæder sig til Kents diamant på midtbanen. Det er til at "vende det hvide ud af øjnene" over når vi tænker på hvor mange gange TB har sagt at spillet lider frygteligt under manglen på decideret 6'er der holder lidt igen og sikre forsvaret bedst muligt.
                    Believe OB

                    ½ sæsoner der bare skal overstås findes ikke

                    Ligegyldige kampe eksisterer ikke

                    Comment


                      2. Troels Bech, OB – årsløn på 1,5 millioner kroner

                      3. Peter Sørensen, AFG – årsløn på 1,3 millioner kroner
                      4. Kasper Hjulmand, FCN – årsløn på 1,2 millioner kroner
                      5. Thomas Frank, Brøndby – årsløn på 1,2 millioner kroner
                      6. Colin Todd, Randers – årsløn på 1,08 millioner kroner
                      7. Kent Nielsen, AaB – årsløn på 1,08 millioner kroner



                      http://www.tv3sport.dk/fodbold/nyheder/sa-fed-er-stales-lonseddel-sa-lidt-tjener-de-andre/


                      Så et indslag da han blev fyret, han ender med at have kostet os 8 millioner på de lidt over 2 år...
                      Til-afgange under Alm: 96 - still counting

                      Comment


                        Oprindeligt indsendt af Kaspernon Se indlæg
                        2. Troels Bech, OB – årsløn på 1,5 millioner kroner

                        3. Peter Sørensen, AFG – årsløn på 1,3 millioner kroner
                        4. Kasper Hjulmand, FCN – årsløn på 1,2 millioner kroner
                        5. Thomas Frank, Brøndby – årsløn på 1,2 millioner kroner
                        6. Colin Todd, Randers – årsløn på 1,08 millioner kroner
                        7. Kent Nielsen, AaB – årsløn på 1,08 millioner kroner



                        http://www.tv3sport.dk/fodbold/nyheder/sa-fed-er-stales-lonseddel-sa-lidt-tjener-de-andre/


                        Så et indslag da han blev fyret, han ender med at have kostet os 8 millioner på de lidt over 2 år...
                        ja okey. Så er det 125.000kr. Ikke i nærheden af 250.000 heldigvis

                        Comment


                          Oprindeligt indsendt af fmprOB Se indlæg
                          Hvis Spelmann skal spille med en rigtig 6'er er vi da fucked. Vi skal bruge noget kreativitet også..

                          er ham Daniel A Pedersen virkelig så god?
                          Nej, han er måske ikke SÅ god, men god nok til at være interessant imo. Transferfri, efterårets spiller i SIF, U-landsholdene og "6´er".

                          Jeg deler dog din bekymring angående kreativiteten.

                          Comment


                            Oprindeligt indsendt af Polle Se indlæg
                            Nej, han er måske ikke SÅ god, men god nok til at være interessant imo. Transferfri, efterårets spiller i SIF, U-landsholdene og "6´er".

                            Jeg deler dog din bekymring angående kreativiteten.
                            Ok. Han kunne selvfølgelig være en mulighed. Syntes bare at vi selv har et kæmpe talent rendende rundt i Azer som godt kunne udvikles til en ren 6'er..
                            bare se hvor meget bedre han blev på pladsen efter Ove kom til. Men det er da klart hvis Azer ikke forlænger kunne han være en mulighed..

                            jeg går bare efter igår og drømmer om lidt større profiler på netop den plads som er så forbandet vigtig hvis der ikke satses på Azer

                            Comment


                              Oprindeligt indsendt af Richard Se indlæg
                              TB fik som 2 bedst betalte Superliga træner 250 af de lange om måneden. Ståle får derimod vidst 9 mio. Årligt
                              Kent Nielsen har også fået serveret en klækkelig lønforhøjelse med en pakke, der sikrer ham otte millioner kroner over de fire år, som den nye kontrakt løber. En lønpakke, som AaB slet ikke kunne eller ville matche.
                              http://www.bt.dk/superligaen/ob-rigm...-med-millioner


                              Mon ikke at vi kan konstatere at TB nok ikke har fået 250k af de lange. Kan simpelthen ikke se ham få en bedre kontrakt end en mand der lige har lavet en double

                              Comment


                                Oprindeligt indsendt af fmprOB Se indlæg
                                Ok. Han kunne selvfølgelig være en mulighed. Syntes bare at vi selv har et kæmpe talent rendende rundt i Azer som godt kunne udvikles til en ren 6'er..
                                bare se hvor meget bedre han blev på pladsen efter Ove kom til. Men det er da klart hvis Azer ikke forlænger kunne han være en mulighed..

                                jeg går bare efter igår og drømmer om lidt større profiler på netop den plads som er så forbandet vigtig hvis der ikke satses på Azer
                                Jeg tænker mere på Emil Scheel, hvis vi skal på rov derovre. Han har alligevel gjort det godt på et taber hold. Men Daniel A. Kunne også være spændende.

                                Comment

                                Working...
                                X