Vi skal efter min mening ikke have en spiller som hverken TD eller Berggren. Vi har i forvejen Bodul, Lado, Kryger og Mikkelsen, allesammen spillere som ikke løber meget i dybden. Derfor synes jeg en spiller som Gilberto ville være perfekt, da han er mere flagrende end de nuværende angribere, og kan skabe noget uro, som kan give plads til de andre.
Annoncering
Collapse
No announcement yet.
Transfervinduet vinteren 2015 - ønsker og muligheder
Collapse
X
-
FCV går efter 3 forstærkninger direkte til start 11 og der skulle være midler til det..
http://tipsbladet.dk/nyhed/superliga...orstaerkninger
hvis vi ikke gør noget ville det være en fallit erklæring ift nedrykningskampen..
kom nu igang JH
Comment
-
Oprindeligt indsendt af fmprOB Se indlægFCV går efter 3 forstærkninger direkte til start 11 og der skulle være midler til det..
http://tipsbladet.dk/nyhed/superliga...orstaerkninger
hvis vi ikke gør noget ville det være en fallit erklæring ift nedrykningskampen..
kom nu igang JH
Comment
-
Oprindeligt indsendt af mhbp Se indlægforstærkninger var nødvendige i forvejen - hvis vores nok største konkurrent til overlevelse går ud og forstærker sig så markant som de melder ud - så er der ingen undskyldning. JH SKAL i gangBelieve OB
œ sæsoner der bare skal overstås findes ikke
Ligegyldige kampe eksisterer ikke
Comment
-
Oprindeligt indsendt af fmprOB Se indlægen skandale hvis han ikke allerede er i gang
Comment
-
Oprindeligt indsendt af mhbp Se indlægenig. Jeg er så småt begyndt at tro på overlevelse - selv med den nuværende trup.....Men hvis en direkte konkurrent ruster op i en grad som de melder ud her....så håber jeg han får fingeren ud i en vis fart
Gerne en højreback, en offensiv venstrebenet der kan spille angriber samt venstrekant og hurtig teknisk angriber er mine realistiske ønsker
Hallgrimur kunne måske dække back. Ellers må han ind og kæmpe med Azer om 6'er pladsen
meget gerne Macena som angriberen og en spændende vk fra udlandet som har klasse og erfaring
ville også gerne have en målmand men det er nok ikke realistisk med mindre der sker skader på den plads
Comment
-
Oprindeligt indsendt af fmprOB Se indlægDet skal der bare være råd til!
Gerne en højreback, en offensiv venstrebenet der kan spille angriber samt venstrekant og hurtig teknisk angriber er mine realistiske ønsker
Hallgrimur kunne måske dække back. Ellers må han ind og kæmpe med Azer om 6'er pladsen
meget gerne Macena som angriberen og en spændende vk fra udlandet som har klasse og erfaring
ville også gerne have en målmand men det er nok ikke realistisk med mindre der sker skader på den plads
Jeg ser dog stadig gerne Macena i klubben hurtigst muligt, men så synes jeg faktisk også vi har en rimelig trup (ved godt det er forbudt at sige)
Comment
-
Oprindeligt indsendt af Lennon Se indlægIs på... Fordi en konkurrent melder ud at de vil opruste, er det da ikke en skandale hvis vi ikke opruster. Synes vi skal fokusere på os selv og Oves eventuelle ønsker. Truppen vi har nu er i mine øjne fin til overlevelse. Og måske vil Ove helst have truppen som den er nu, så alle kan lære hinanden at kende ordentligt. Who knows..
Jeg ser dog stadig gerne Macena i klubben hurtigst muligt, men så synes jeg faktisk også vi har en rimelig trup (ved godt det er forbudt at sige)
Comment
-
Oprindeligt indsendt af Lennon Se indlægFrem med faklerne!
Er der i øvrigt nogen, der har et kvalificeret bud på, hvilke østjyske spillerkilder det var, Fyens Stiftstidende havde sin viden fra, da de i sidste uge påstod at vide, at Gilberto gerne vil til OB? Synes det lød ret underligt, og begynder at tænke, at det var endnu en and fra FS.
Comment
-
Oprindeligt indsendt af OB er Gud Se indlægNogen der har hørt nyt om Gilberto?
Er der i øvrigt nogen, der har et kvalificeret bud på, hvilke østjyske spillerkilder det var, Fyens Stiftstidende havde sin viden fra, da de i sidste uge påstod at vide, at Gilberto gerne vil til OB? Synes det lød ret underligt, og begynder at tænke, at det var endnu en and fra FS.
Jeg synes bare det virker så oplagt at hente ham.
Comment
-
Oprindeligt indsendt af OB er Gud Se indlægNogen der har hørt nyt om Gilberto?
Comment
-
Oprindeligt indsendt af Polle Se indlægKvalificeret bud er nok voldsomt. Jeg tænkte dog straks på Tommy Poulsen fra Horsens folkeblad. Ham kender Leif og Niels helt sikkert og han ved "alt" om Horsens.
Comment
Comment