Annoncering

Collapse
No announcement yet.

Transfervinduet vinteren 2015 - ønsker og muligheder

Collapse
X
 
  • Filter
  • Tid
  • Show
Clear All
new posts

    Oprindeligt indsendt af Plum Se indlæg
    Hvad får dig til at tro at der er en ide med ham ?
    Hahaha... Set & Match, til Plum... Set & Match...
    Til-afgange under Alm: 96 - still counting

    Comment


      Oprindeligt indsendt af Kaspernon Se indlæg
      Det skal jeg da så heller ikke kunne sige, hvor om alting er, der er/bliver/er øremærket, en udgift...

      Nej, men både JH og TB har nævnt ham i den forbindelse, da han har spillet den flere gange i SDR. sidste sæson, det har han også med den centrale på midten, men det er jo på backen vi kommer til at mangle direkte, og hvis ikke han er tiltænkt rollen, så er vi jo lige vidt, det gør ikke købmandskabet bedre... (Ja, Ove kan jo have en anden plan, men så mangler vi også stadig en back)

      At vi alle godt vidst det omkring Kryger(hvis alle gjorde det), viser da bare hvor langt ude det var, især når det også var så tydeligt at det lige netop er i den rolle han har fået nu, at han ville give gevinst... det er godt det endte sådan, bestemt, men uhyggeligt det skulle gå den vej igennem...

      Hvordan skulle det være positivt..? Ruud og Ari spillede engang hver sin back, så gik der en 10 måneders tid, med leje og køb af diverse backs, rokeren rundt, for at løse problemerne, og nu, wupti, Ari og Ruud på backen... intet er lykkedes, og det synes jeg ikke er positivt... (Jo, at Ruud trods alt kom tilbage en stund, når nu det skulle ende sådan)

      Jeg håber da vi lærer af fortiden, at handle ordentligt ind...
      I meget af det er vi helt enige.

      Spørgsmålet og ansvaret for at lære af fortiden ligger kun hos JH, jeg glæder mig virkelig til at se om han har det.

      Og så håber jeg vores HB-problem løses. For så virker vi nogenlunde klar til at kunne overleve.

      Jeg har pt. stadigvæk tiltro til Lado og Kryger.

      Så kan vi løse HB og beholde truppen så tror jeg godt vi kan overleve.

      Comment


        Oprindeligt indsendt af QuesT Se indlæg
        I meget af det er vi helt enige.

        Spørgsmålet og ansvaret for at lære af fortiden ligger kun hos JH, jeg glæder mig virkelig til at se om han har det.

        Og så håber jeg vores HB-problem løses. For så virker vi nogenlunde klar til at kunne overleve.

        Jeg har pt. stadigvæk tiltro til Lado og Kryger.

        Så kan vi løse HB og beholde truppen så tror jeg godt vi kan overleve.
        Helt enig, spændende at se hvad der evt. kommer til at ske i vinduet, og hvem der så kunne blive taberne...

        Også enig her, Lado må jo komme op i en eller anden form for niveau på et tidspunkt, og Kryger præsterer egentlig mest som forventet som hans rolle er nu, det kommer til at gå op og ned, men ham har vi ikke set det sidste til her i efteråret, tror jeg...

        Altså det er jo svært nok med Ruud som back nu, der er selvfølgelig områder der kan forbedredes på den position, og det er også en del af det, men det bliver svært at overtage efter ham... men såfremt vi får en god løsning, og der ikke er nogen profiler som der ud over forlader os eller bliver skadet, så har vi da i hvert fald det fundament at bygge på, og jeg ser da også muligheden for at rage nok point til sig...
        Til-afgange under Alm: 96 - still counting

        Comment


          Oprindeligt indsendt af Kaspernon Se indlæg
          Hvad siger du til, at der er brugt penge på 5 backs i ét vindue, samt, at på trods af det har vi stadig måtte bruge 5 andre spillere på backerne også... 10 navne, eller hvad der svarer til et helt hold i marken... og det var på kun 13 kampe...
          Synes du det er godt købmandskab/spareplan, for de få midler vi har..? Og hvordan..?
          Det der er så overdreven en fortolkning, at det er helt fordummende at læse.

          Comment


            Oprindeligt indsendt af Netsirk Se indlæg
            Det der er så overdreven en fortolkning, at det er helt fordummende at læse.
            Nå for den da, jamen så håber jeg da du kommer ovenpå igen, og fortsat kan nyde det gode købmandskab... som du måske vil fortælle nærmere om ved given lejlighed...
            Til-afgange under Alm: 96 - still counting

            Comment


              Oprindeligt indsendt af Kaspernon Se indlæg
              Nå for den da, jamen så håber jeg da du kommer ovenpå igen, og fortsat kan nyde det gode købmandskab... som du måske vil fortælle nærmere om ved given lejlighed...
              Du har tydeligvis brikker at flytte med, brug dem konstruktivt, det er sådan set min eneste bøn her, frem for at gejle en negativ stemning op, der i forvejen lever i bedste velgående.

              Comment


                Patrick Mortensen scorede for Lyngby i dag i topkampen mod Vendsyssel. Gad vide, om vi stadig kigger i den retning?

                Han har ikke scoret helt så mange mål i denne sæson som sidste, og han har så vidt jeg kan se kun et halvt år tilbage af sin kontrakt til vinter. Det må kunne lade sig gøre at hente ham for en overskuelig sum. Det kan vel ikke være i Lyngbys interesse, at han skal gå gratis til sommer? Med mindre de spiller højt spil, og satser på at han vil forlænge i forbindelse med en oprykning.
                "Ohne sauhunde geht es nicht!" - Maik Franz
                Kluden Krew - O'ense Internationals

                Comment


                  Jeg kører nu den stil jeg kører, den positive stil har jeg prøvet, det viste sig bare man blev til grin... I må selv male jeres lyseblå verden...
                  Til-afgange under Alm: 96 - still counting

                  Comment


                    Oprindeligt indsendt af Kaspernon Se indlæg
                    Jeg kører nu den stil jeg kører, den positive stil har jeg prøvet, det viste sig bare man blev til grin... I må selv male jeres lyseblå verden...
                    Det er jo altid en balancegang hvordan man ser på tingene. Så længe det ikke bliver negativt for at være negativ, eller fuldstændig naiv rosenrødt, så lever jeg med det

                    Og så længe man kan omstille sig når det man har råbt på så endelig sker, så er der jo ingen ko på isen, som man siger..

                    Comment


                      Det kan man kun være enig i, helt 100... og nu er det jo heller ikke sådan at jeg har været allermest aktiv herinde den sidste tid, så selvfølgelig skal man skrive det man føler, hvor er vi ellers henne da...

                      Så kan man jo også bare konstatere, at ingen brok er = et totalt dødt forum, så måske balancen er den, at ingen siger noget som helst. :-)


                      (Landskamps pausen spiller nok ind)
                      Til-afgange under Alm: 96 - still counting

                      Comment


                        http://www.tipsbladet.dk/nyhed/super...midtbaneprofil

                        Ja tak, en rigtig defensiv midt.

                        Comment


                          Oprindeligt indsendt af Polle Se indlæg
                          Tjo, "rigtig". Han er (var) da så vidt jeg ved en angriber, der først blev omskolet til højre back og nu altså central midtbane :-)

                          Har ikke set Silkeborg meget i år - gør han det godt?

                          Comment


                            http://www.bold.dk/nyt/danske-klubbe...ilberto-macena

                            - Ja, der har været henvendelser fra Danmark. Der er stadig tidligt, og der har ikke været dybdegående samtaler endnu, men udsigten til at vende tilbage til Danmark er helt sikkert fristende for Gilberto, siger Macenas agent Steve Panopoulous til bold.dk.....

                            Comment


                              Oprindeligt indsendt af Polle Se indlæg
                              Ved ikke med den def. midt. Synes et eller andet sted det er lidt Viggo Jensen'sk at have en def midt og en off midt. Det ser jeg som lidt gammeldags.

                              Ser hellere vi har to cm der kan dække det defensive OG det offensive. Ove P har nævnt at azer kan være vores fremtidige mand foran forsvaret. Det synes jeg lyder fornuftigt, fordi han ikke er bange for at have bolden og er en god spilstation.

                              Så vil hellere bruge vores få ressourcer på Gilberto ��

                              Comment


                                Oprindeligt indsendt af Lennon Se indlæg
                                Ved ikke med den def. midt. Synes et eller andet sted det er lidt Viggo Jensen'sk at have en def midt og en off midt. Det ser jeg som lidt gammeldags.

                                Ser hellere vi har to cm der kan dække det defensive OG det offensive. Ove P har nævnt at azer kan være vores fremtidige mand foran forsvaret. Det synes jeg lyder fornuftigt, fordi han ikke er bange for at have bolden og er en god spilstation.

                                Så vil hellere bruge vores få ressourcer på Gilberto ��
                                jeg tænker Gilberto kan erhverves for Darkos lønnr. hvis vi ellers kunne være så usandsynligt heldige at sende ham videre til vinter. De 2 kan så "opveje" hinanden på positionen og antalsmæssigt, så må vurderingen vel være om vi skal have en regulær def. midtbanemand eller noget andet. En def. ,det vil vel endegyldigt placere Ari som vb. og med JBL som ung vb'er skal Kirkeskov måske også allerede se sig om efter en andre græsgange.
                                Believe OB

                                ½ sæsoner der bare skal overstås findes ikke

                                Ligegyldige kampe eksisterer ikke

                                Comment

                                Working...
                                X