Annoncering

Collapse
No announcement yet.

Transfervinduet vinteren 2015 - ønsker og muligheder

Collapse
X
 
  • Filter
  • Tid
  • Show
Clear All
new posts

    Oprindeligt indsendt af Magge Se indlæg
    3) central midt fordi Ari er rykket derud pga indkøbet til pladsen viste sig som det flop det var ventet både fordi han gennem den seneste tid i AGF havde vist meget nedadgående kurve , ikke ser ud til at kunne præstere i modgang og har en enddog meget tarvelig omgang med bold .
    Det skal dog med at Ari ikke og aldrig har fungereret på midten , og derfor burde være rykket derud for længst og i stedet for en vb skulle man have handlet central midt .

    For mange år siden erhvervede man et stortalent fra Amager til den ene af de centrale forsvarspladser. Det eneste sted ,stort set, på 1 holdet han ikke blev brugt var i det centrale forsvar, men flere gange var han suveræn central midt på 2 holdet. Han endte med at tage hjem igen, ret frustreret.

    Diarra er ved at blive samme historie. Erhvervet som defensiv midt talent og brugt nogle gange på reserveholdet på pladsen med stor succes. På suppeholdet får han aldrig muligheden - spild!
    Så længe indkøbspolitiken er som den er, og behandlingen af spillernes kompetencer er efterfølgende, er det vist efterhånden ligegyldigt hvem man køber!

    Comment


      Oprindeligt indsendt af Lennon Se indlæg
      Gilberto er oplagt og ville være fantastisk. Han skal sikkert have en vis løn pga. sit navn i dk, men det være noget vi har råd til.

      Kom så JH, gør kritikerne til skamme og vis dit værd!
      VILLE være fantastisk, ja, for 2-3 år siden. Om han stadig ER fantastisk, det håber jeg godt nok at JH undersøger meget grundigt, før han evt tilbyder en kontrakt. Nej tak til flere "has been´s" og "bliver måske´er"

      Comment


        I flg. Bold.dk jagter Elfsborg og FCK vores norske nordmand fra Norge, Espen Ruud. Lad ham ikke havne i København som afløser for Pierre Bengtson.....GO Elfsborg
        Believe OB

        ½ sæsoner der bare skal overstås findes ikke

        Ligegyldige kampe eksisterer ikke

        Comment


          Daniel A. Pedersen fra Silkeborg har kontraktudløb til sommer, måske vi skulle se om det var vores def. midt.

          Vi har udløb på Schoop og Azer til sommer, så der kan gøres plads. Jeg synes vi skal hilse af med mindst Schoop. Azer, det må den nærmeste fremtid vise.

          Comment


            Oprindeligt indsendt af manner Se indlæg
            I flg. Bold.dk jagter Elfsborg og FCK vores norske nordmand fra Norge, Espen Ruud. Lad ham ikke havne i København som afløser for Pierre Bengtson.....GO Elfsborg
            De spiller i hver sin side af forsvaret. Tror det ville være som backup for Høgli indtil Remmer er klar

            Comment


              Oprindeligt indsendt af fmprOB Se indlæg
              De spiller i hver sin side af forsvaret. Tror det ville være som backup for Høgli indtil Remmer er klar
              det kan vel ikke udelukkes, men jeg mener da at Ruud har spillet vb på landsholdet
              Believe OB

              ½ sæsoner der bare skal overstås findes ikke

              Ligegyldige kampe eksisterer ikke

              Comment


                Oprindeligt indsendt af manner Se indlæg
                det kan vel ikke udelukkes, men jeg mener da at Ruud har spillet vb på landsholdet
                Han har da i hvert fald i OB...
                Til-afgange under Alm: 96 - still counting

                Comment


                  Oprindeligt indsendt af manner Se indlæg
                  det kan vel ikke udelukkes, men jeg mener da at Ruud har spillet vb på landsholdet
                  De har jo allerede en ny på plads der kommer fra Sverige til VB

                  Comment


                    Oprindeligt indsendt af Lennon Se indlæg
                    Gilberto er oplagt og ville være fantastisk. Han skal sikkert have en vis løn pga. sit navn i dk, men det være noget vi har råd til.

                    Kom så JH, gør kritikerne til skamme og vis dit værd!
                    Du mener simpelthen at JH gør kritikerne til skamme hvis han henter Gil til vores angreb hvor samme JH for 3 mdr siden hentede hele 2 spillere , hvor den ene er , hvis vi skal være venlige en habil 1. div spiller som så er blevet udstyret med en 4 årig kontrakt og den anden er så langt fra både form og niveau at det mere og mere ligner et flop , og om hvem samme JH formanende at vi skulle vente på og tage chancen med at komme elendigt fra start og dermed begynde den krise vi står i nu .

                    JH er jo lige til luxusfælden , har da set folk derinde som har handlet klogere end JH
                    817 ⚪️
                    Y.N.W.A ❤️

                    Comment


                      Oprindeligt indsendt af manner Se indlæg
                      I flg. Bold.dk jagter Elfsborg og FCK vores norske nordmand fra Norge, Espen Ruud. Lad ham ikke havne i København som afløser for Pierre Bengtson.....GO Elfsborg
                      Jeg tror ikke helt på FCK. Ruud er simpelthen ikke god nok defensivt til at kunne gøre sig internationalt. Han er fin nok i Suppen, men det ville da i hvert være en brøler af Absalonske dimensioner, hvis de køber ham til højrebacken. Så kommer de i hvert fald til at tabe en del flere kampe ala Brüggekampene.

                      Sjovt som den højreback har været lidt et smertensbarn for dem siden Pospech. Ludersønnen gjorde det godt, også i anden omgang, men han var tydeligt mærket af alderen til sidst. Høgli og Remmer har ikke leveret på internationalt niveau. Samtidigt har de haft den ene gode venstreback efter den anden, mens de fleste andre hold har besvær med at finde spillere til den plads.
                      "Ohne sauhunde geht es nicht!" - Maik Franz
                      Kluden Krew - O'ense Internationals

                      Comment


                        Oprindeligt indsendt af Magge Se indlæg
                        Du mener simpelthen at JH gør kritikerne til skamme hvis han henter Gil til vores angreb hvor samme JH for 3 mdr siden hentede hele 2 spillere , hvor den ene er , hvis vi skal være venlige en habil 1. div spiller som så er blevet udstyret med en 4 årig kontrakt og den anden er så langt fra både form og niveau at det mere og mere ligner et flop , og om hvem samme JH formanende at vi skulle vente på og tage chancen med at komme elendigt fra start og dermed begynde den krise vi står i nu .

                        JH er jo lige til luxusfælden , har da set folk derinde som har handlet klogere end JH
                        Jeg mener at Gilberto ville være et udmærket køb i vores situation. Og jeg mener ikke JH har lavet helt så mange fadæsekøb som du mener.

                        For mig at se handler det om midlerne til rådighed og muligheder for en klub som har været en topklub. Vi kan ikke længere købe spillere fra en hylde hvor de går direkte ind og forstærker vores hold, om det er JH der handler eller hvem det er.

                        Jeg vil endnu ikke udelukke at vores indkøb kan komme til at fungere med lidt tilvænning til tempo (TM) og lidt bedre form og tilvænning til kulturen (Lado) Kald mig bare naiv, men synes de skal have en reel chance hvor der er faldet lidt ro på og har en træner som faktisk kan udtrykke sig direkte.

                        og med reference til luksusfælden mener jeg jo så, at JH står på den anden side af bordet og kører sparekniven så vi kan beholde vores klub.

                        Comment


                          Oprindeligt indsendt af Lennon Se indlæg
                          Jeg mener at Gilberto ville være et udmærket køb i vores situation. Og jeg mener ikke JH har lavet helt så mange fadæsekøb som du mener.

                          For mig at se handler det om midlerne til rådighed og muligheder for en klub som har været en topklub. Vi kan ikke længere købe spillere fra en hylde hvor de går direkte ind og forstærker vores hold, om det er JH der handler eller hvem det er.

                          Jeg vil endnu ikke udelukke at vores indkøb kan komme til at fungere med lidt tilvænning til tempo (TM) og lidt bedre form og tilvænning til kulturen (Lado) Kald mig bare naiv, men synes de skal have en reel chance hvor der er faldet lidt ro på og har en træner som faktisk kan udtrykke sig direkte.

                          og med reference til luksusfælden mener jeg jo så, at JH står på den anden side af bordet og kører sparekniven så vi kan beholde vores klub.
                          Hvad siger du til, at der er brugt penge på 5 backs i ét vindue, samt, at på trods af det har vi stadig måtte bruge 5 andre spillere på backerne også... 10 navne, eller hvad der svarer til et helt hold i marken... og det var på kun 13 kampe...
                          Synes du det er godt købmandskab/spareplan, for de få midler vi har..? Og hvordan..?
                          Til-afgange under Alm: 96 - still counting

                          Comment


                            Oprindeligt indsendt af Kaspernon Se indlæg
                            Hvad siger du til, at der er brugt penge på 5 backs i ét vindue, samt, at på trods af det har vi stadig måtte bruge 5 andre spillere på backerne også... 10 navne, eller hvad der svarer til et helt hold i marken... og det var på kun 13 kampe...
                            Synes du det er godt købmandskab/spareplan, for de få midler vi har..? Og hvordan..?
                            det skriger til himlen....
                            Det er alligevel utroligt at hver gang man tænker ok, nu kan de ikke blive mere inkompetente i OB, jamen så lykkedes det dem alligevel at finde nye måder at fremstå som idioter på...

                            Comment


                              Oprindeligt indsendt af Kaspernon Se indlæg
                              Hvad siger du til, at der er brugt penge på 5 backs i ét vindue, samt, at på trods af det har vi stadig måtte bruge 5 andre spillere på backerne også... 10 navne, eller hvad der svarer til et helt hold i marken... og det var på kun 13 kampe...
                              Synes du det er godt købmandskab/spareplan, for de få midler vi har..? Og hvordan..?
                              Hehe. I to giver den gas, I like it ;-)

                              Jeg mener ikke at have udtrykt at JH har været fejlfri, slet ikke. Jeg havde gerne set at Kirke ikke var signet. Synes kryger er en ok signing, men at melde ud han skal spille højre back er meningsløst, var det ikke også TB?
                              Man har vurderet at hallgrimur var vores nye hb. Den handel kan jeg af gode grunde ikke kommentere på. Han kunne dog først komme fra nytår, hvorfor man havde brug for en i mellemtiden og "fandt" Ruud.
                              Ari på vb, tja.. Han er jo blevet gjort til anfører, så han skal jo nærmest spille, men måske skulle han heller ikke have været signet.

                              Så der har bestemt været svipsere fra JH, og i krisetider skal man bruge en syndebuk.

                              Comment


                                Oprindeligt indsendt af Kaspernon Se indlæg
                                Hvad siger du til, at der er brugt penge på 5 backs i ét vindue, samt, at på trods af det har vi stadig måtte bruge 5 andre spillere på backerne også... 10 navne, eller hvad der svarer til et helt hold i marken... og det var på kun 13 kampe...
                                Synes du det er godt købmandskab/spareplan, for de få midler vi har..? Og hvordan..?
                                Bliver lige nødt til at spørge (uden jeg forsvarer JH eller handlerne som sådan): hvem er de 5 backs og de 5 andre spillere. Eller med andre ord - hvad er de 10 navne du her hentyder til der har spillet back eller været tiltænkt det?
                                Last edited by Agbre; 14-11-2014, 11:59.

                                Comment

                                Working...
                                X