Annoncering

Collapse
No announcement yet.

Transfervinduet vinteren 2015 - ønsker og muligheder

Collapse
X
 
  • Filter
  • Tid
  • Show
Clear All
new posts

    Oprindeligt indsendt af Lennon Se indlæg
    Hehe. I to giver den gas, I like it ;-)

    Jeg mener ikke at have udtrykt at JH har været fejlfri, slet ikke. Jeg havde gerne set at Kirke ikke var signet. Synes kryger er en ok signing, men at melde ud han skal spille højre back er meningsløst, var det ikke også TB?
    Man har vurderet at hallgrimur var vores nye hb. Den handel kan jeg af gode grunde ikke kommentere på. Han kunne dog først komme fra nytår, hvorfor man havde brug for en i mellemtiden og "fandt" Ruud.
    Ari på vb, tja.. Han er jo blevet gjort til anfører, så han skal jo nærmest spille, men måske skulle han heller ikke have været signet.

    Så der har bestemt været svipsere fra JH, og i krisetider skal man bruge en syndebuk.
    Den skal da have max ja!!! :-)

    Som ikke så uenig, men jeg har nu svært ved at se det giver så meget mening med spareplan, og at det skal være de rigtige spillere...
    Last edited by Kaspernon; 14-11-2014, 11:59.
    Til-afgange under Alm: 96 - still counting

    Comment


      Oprindeligt indsendt af Agbre Se indlæg
      Bliver lige nødt til at spørge (uden jeg forsvarer JH eller handlerne som sådan): hvem er de 5 backs og de 5 andre spillere. Eller med andre ord - hvad er de 10 navne du her hentyder til der har spillet back eller været tiltænkt det?
      Kryger, Spelmann, Ruud, JBL, Ari, KL, Kirkeskov, Hallgrimur, Diarra, CoB, Desler...

      Det var så faktisk 11 navne...
      Til-afgange under Alm: 96 - still counting

      Comment


        Oprindeligt indsendt af Kaspernon Se indlæg
        Den skal da have max ja!!! :-)

        Som ikke så uenig, men jeg har nu svært ved at se det giver så meget mening med spareplan, og at det skal være de rigtige spillere...
        Spareplanen ville give mening hvis vi ikke stod nu og tørstede efter forstærkning til netop de pladser som vi handlede ind til så sent som i sommers . Men ja han har da sparet 40.000 på red Bull og cacao ;-) ..

        Så gerne vi hente få men brugbare spillere fremfor det vi så i sommers .
        817 ⚪️
        Y.N.W.A ❤️

        Comment


          Oprindeligt indsendt af Kaspernon Se indlæg
          Kryger, Spelmann, Ruud, JBL, Ari, KL, Kirkeskov, Hallgrimur, Diarra, CoB, Desler...

          Det var så faktisk 11 navne...

          nr 11 er vel hallgrimur da han jo ikke er Vores endnu kan han vel ikke være en af de "10"
          JH Barometer 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10

          Comment


            Oprindeligt indsendt af Schneider Se indlæg
            nr 11 er vel hallgrimur da han jo ikke er Vores endnu kan han vel ikke være en af de "10"
            Hallgrimur er der brugt penge på ligesom de andre, at han så løber rundt hos modstanderen og er med til at vinde over os, gør bare det hele endnu værre... men okay, om 1½ måned bliver han så officielt nr. 11...
            Til-afgange under Alm: 96 - still counting

            Comment


              Nu er der jo ikke brugt transfer penge på ham, da han kommer efter kontrakt udløb.

              Så nej der har du ikke ret.

              Og du ved jo ikke om han skal spille back endnu?

              Comment


                Oprindeligt indsendt af QuesT Se indlæg
                Nu er der jo ikke brugt transfer penge på ham, da han kommer efter kontrakt udløb.

                Så nej der har du ikke ret.

                Og du ved jo ikke om han skal spille back endnu?

                JH Barometer 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10

                Comment


                  Oprindeligt indsendt af Kaspernon Se indlæg
                  Kryger, Spelmann, Ruud, JBL, Ari, KL, Kirkeskov, Hallgrimur, Diarra, CoB, Desler...

                  Det var så faktisk 11 navne...
                  Det er vidst ikke meget back, (som i 4-4-2 back) der er spillet af spelmann, KL, cob, desler og hallgrimur i dette efterår.. Desler fik en kamp i herning af nød, så vidt jeg husker. Jeg så gerne spelmann på backen, så vi var fri for hans indsats på midten, men det er en anden historie.

                  Med til historien om de mange backs hører vel også at vi havde en træner der kørte ny opstilling hver kamp.

                  Comment


                    Oprindeligt indsendt af QuesT Se indlæg
                    Nu er der jo ikke brugt transfer penge på ham, da han kommer efter kontrakt udløb.

                    Så nej der har du ikke ret.

                    Og du ved jo ikke om han skal spille back endnu?
                    Jeg skrev også kun "brugt penge", da vi nok ikke skal regne med at han har skrevet under gratis...

                    Så jo, spillere koster penge, hvordan vi end henter dem...

                    Hvad skulle planen ellers være omkring ham, han skal vel næppe i midterforsvaret, eller vb´en... så er der højrekant, defensiv midt..?

                    ... men enig, jeg kan jo ikke sige det med sikkerhed, og lad os sige han så ikke er tiltænkt rollen... så kan vi i stedet for at sige der skulle 11 emner til, nu sige der har været 10 emner, men stadig ikke nogen løsning... så ved jeg ikke hvad der lyder bedst i dine ører..?
                    Til-afgange under Alm: 96 - still counting

                    Comment


                      Er i tvivl om han har fået sign-on fee mens han er på kontrakt i anden klub, eller først får det når han kommer til klubben.

                      Jeg vil som sådan bare påpege at vi ikke med sikkerhed ved hvad han er hentet ind som.
                      Men en def midt kunne han også godt dække.

                      Om vi får en mere ind eller muligvis forlænger et halvt år med Ruud ved jeg ikke og er heller ikke så vigtigt.

                      Mener bare du bruger det negativt.
                      At Kryger ikke har fået succes som back, vidste vi jo allesammen godt, pånær et par herre lidt højere oppe, men nu er han så den farligste spiller vi har offensivt, det er vel heller ikke helt skidt?

                      Du bruger bare at der er 10 spillere der skiftende har spillet back som noget mega negativt.
                      Kunne jo være vi skulle fokusere på at en ny mand ved roret ikke har brugt 10 spillere.

                      Vi kan jo ikke bruge fortiden til noget som helst, andet end at lære af den.

                      Comment


                        Kunne dette være os der er en del af billedet? Vi er så vidt jeg ved samarbejdsklub i en vis grad med Wigan. http://tipsbladet.dk/nyhed/superliga...-wigan-spiller

                        Comment


                          Oprindeligt indsendt af Kaspernon Se indlæg
                          Jeg skrev også kun "brugt penge", da vi nok ikke skal regne med at han har skrevet under gratis...

                          Så jo, spillere koster penge, hvordan vi end henter dem...

                          "Hvad skulle planen ellers være omkring ham", han skal vel næppe i midterforsvaret, eller vb´en... så er der højrekant, defensiv midt..?

                          ... men enig, jeg kan jo ikke sige det med sikkerhed, og lad os sige han så ikke er tiltænkt rollen... så kan vi i stedet for at sige der skulle 11 emner til, nu sige der har været 10 emner, men stadig ikke nogen løsning... så ved jeg ikke hvad der lyder bedst i dine ører..?
                          Hvad får dig til at tro at der er en ide med ham ?
                          "Fejlen ved verden er, at de dumme er så skråsikre på alting, og de begavede så fulde af tvivl."

                          "Der findes ingen kendsgerninger, kun fortolkninger."

                          Venter man for længe, får man ingenting ...

                          Comment


                            Oprindeligt indsendt af Lennon Se indlæg
                            Det er vidst ikke meget back, (som i 4-4-2 back) der er spillet af spelmann, KL, cob, desler og hallgrimur i dette efterår.. Desler fik en kamp i herning af nød, så vidt jeg husker. Jeg så gerne spelmann på backen, så vi var fri for hans indsats på midten, men det er en anden historie.

                            Med til historien om de mange backs hører vel også at vi havde en træner der kørte ny opstilling hver kamp.
                            Af nød ja, thats my point, den ene og den anden nødløsning, fordi beslutningerne og indkøb har været så dårlige, vi måtte endda ud og lave en nød signing også, samt rykke Ari tilbage igen...
                            Til-afgange under Alm: 96 - still counting

                            Comment


                              Oprindeligt indsendt af QuesT Se indlæg
                              Er i tvivl om han har fået sign-on fee mens han er på kontrakt i anden klub, eller først får det når han kommer til klubben.

                              Jeg vil som sådan bare påpege at vi ikke med sikkerhed ved hvad han er hentet ind som.
                              Men en def midt kunne han også godt dække.

                              Om vi får en mere ind eller muligvis forlænger et halvt år med Ruud ved jeg ikke og er heller ikke så vigtigt.

                              Mener bare du bruger det negativt.
                              At Kryger ikke har fået succes som back, vidste vi jo allesammen godt, pånær et par herre lidt højere oppe, men nu er han så den farligste spiller vi har offensivt, det er vel heller ikke helt skidt?

                              Du bruger bare at der er 10 spillere der skiftende har spillet back som noget mega negativt.
                              Kunne jo være vi skulle fokusere på at en ny mand ved roret ikke har brugt 10 spillere.

                              Vi kan jo ikke bruge fortiden til noget som helst, andet end at lære af den.
                              Det skal jeg da så heller ikke kunne sige, hvor om alting er, der er/bliver/er øremærket, en udgift...

                              Nej, men både JH og TB har nævnt ham i den forbindelse, da han har spillet den flere gange i SDR. sidste sæson, det har han også med den centrale på midten, men det er jo på backen vi kommer til at mangle direkte, og hvis ikke han er tiltænkt rollen, så er vi jo lige vidt, det gør ikke købmandskabet bedre... (Ja, Ove kan jo have en anden plan, men så mangler vi også stadig en back)

                              At vi alle godt vidst det omkring Kryger(hvis alle gjorde det), viser da bare hvor langt ude det var, især når det også var så tydeligt at det lige netop er i den rolle han har fået nu, at han ville give gevinst... det er godt det endte sådan, bestemt, men uhyggeligt det skulle gå den vej igennem...

                              Hvordan skulle det være positivt..? Ruud og Ari spillede engang hver sin back, så gik der en 10 måneders tid, med leje og køb af diverse backs, rokeren rundt, for at løse problemerne, og nu, wupti, Ari og Ruud på backen... intet er lykkedes, og det synes jeg ikke er positivt... (Jo, at Ruud trods alt kom tilbage en stund, når nu det skulle ende sådan)

                              Jeg håber da vi lærer af fortiden, at handle ordentligt ind...
                              Til-afgange under Alm: 96 - still counting

                              Comment


                                Oprindeligt indsendt af Bullshark Se indlæg
                                Kunne dette være os der er en del af billedet? Vi er så vidt jeg ved samarbejdsklub i en vis grad med Wigan. http://tipsbladet.dk/nyhed/superliga...-wigan-spiller
                                For dyr til IFK... tror ikke vi er med så...
                                Til-afgange under Alm: 96 - still counting

                                Comment

                                Working...
                                X