Annoncering

Collapse
No announcement yet.

Transfervinduet vinteren 2015 - ønsker og muligheder

Collapse
X
 
  • Filter
  • Tid
  • Show
Clear All
new posts

  • Onkel Riffel
    replied
    Oprindeligt indsendt af OleKBH Se indlæg
    Jeg siger
    1) Angriber:....Thomas Dalgaard (sidste sæsons superligatopscorer må kunne lokkes hjem fra Herenveen).
    2) Målmand:....Johan Dahlin (Svensk landsholdsmålmand som netop har brudt kontrakt i Tyrkiet).

    Mht. midtbanen, så skal der forlænges med Azer og så får vi jo også glæde af Hallgrimur J. samtidig med at Mikkel Desler banker gevaldigt på til idealopstillingen.
    Jeg er ret sikker på, at han skal spille højre back. I hvert frem til i sommer.

    Leave a comment:


  • OleKBH
    replied
    Oprindeligt indsendt af fmprOB Se indlæg
    Hvis i hver i sær kunne ønske 2 spillere som kom til truppen her i vinter..
    hvilke 2 positioner på banen vil i så vælge spillere til? Frit slag på alle positioner uanset om det er VB hvor vi har 3 eller målmandsposten hvor vi alle ved der ikke kommer til at ske noget før til sommer

    for mig ville det være

    1) angriber
    2) 6'er
    Jeg siger
    1) Angriber:....Thomas Dalgaard (sidste sæsons superligatopscorer må kunne lokkes hjem fra Herenveen).
    2) Målmand:....Johan Dahlin (Svensk landsholdsmålmand som netop har brudt kontrakt i Tyrkiet).

    Mht. midtbanen, så skal der forlænges med Azer og så får vi jo også glæde af Hallgrimur J. samtidig med at Mikkel Desler banker gevaldigt på til idealopstillingen.

    Leave a comment:


  • Onkel Riffel
    replied
    Oprindeligt indsendt af fmprOB Se indlæg
    Hvis i hver i sær kunne ønske 2 spillere som kom til truppen her i vinter..
    hvilke 2 positioner på banen vil i så vælge spillere til? Frit slag på alle positioner uanset om det er VB hvor vi har 3 eller målmandsposten hvor vi alle ved der ikke kommer til at ske noget før til sommer

    for mig ville det være

    1) angriber
    2) 6'er
    1) Målmand
    2) Angriber

    Midtbanen har kvalitet nok til at klare sig frem til sommer (men der ville jeg meget gerne også se en god 6'er indkøbt). Toppel er meget sympatisk, Odensedreng, og god i én mod én, men han er stadig Suppen's måske dårligste målmand. Og vores angreb er mere tandløst end en død and.

    Leave a comment:


  • Oblisk
    replied
    Oprindeligt indsendt af fmprOB Se indlæg
    De kommer jo først til sommer og afløser nok Schoop og EPJ i truppen..
    vi skal bruge lidt ekstra kvalitet nu for at hjælpe os i nedrykningskampen...
    Ved godt de har kontrakt for sommeren af. Derfor brugte jeg en smileyen da indlægget var lidt drilleri med de navne. Jeg tror at vi kan overleve uden indkøb og derfor skal det være virkelig kvalli hvis vi skal handle. Jeg tror forøvrigt at vi beholder EPJ i truppen længere end til sommer, men det må tiden vise.

    Leave a comment:


  • fmprOB
    replied
    Oprindeligt indsendt af Oblisk Se indlæg
    1 JJT
    2 Magnus P



    Vi skal kun handle hvis der står en virkelig kvalitets spiller og venter på os.
    De kommer jo først til sommer og afløser nok Schoop og EPJ i truppen..
    vi skal bruge lidt ekstra kvalitet nu for at hjælpe os i nedrykningskampen...

    Leave a comment:


  • Oblisk
    replied
    Oprindeligt indsendt af fmprOB Se indlæg
    Hvis i hver i sær kunne ønske 2 spillere som kom til truppen her i vinter..
    hvilke 2 positioner på banen vil i så vælge spillere til? Frit slag på alle positioner uanset om det er VB hvor vi har 3 eller målmandsposten hvor vi alle ved der ikke kommer til at ske noget før til sommer

    for mig ville det være

    1) angriber
    2) 6'er
    1 JJT
    2 Magnus P



    Vi skal kun handle hvis der står en virkelig kvalitets spiller og venter på os.

    Leave a comment:


  • ScouserTommy
    replied
    Oprindeligt indsendt af fmprOB Se indlæg
    Hvis i hver i sær kunne ønske 2 spillere som kom til truppen her i vinter..
    hvilke 2 positioner på banen vil i så vælge spillere til? Frit slag på alle positioner uanset om det er VB hvor vi har 3 eller målmandsposten hvor vi alle ved der ikke kommer til at ske noget før til sommer

    for mig ville det være

    1) angriber
    2) 6'er
    Den ligger vist lige til højrebenet:

    1. En målmand. Toppel er velkommen til at blive som back-up

    2. En rigtig måltyv. Lado KUNNE måske være manden, men indtil han beviser det er en sådan mit ønske # 2

    Leave a comment:


  • manner
    replied
    Oprindeligt indsendt af fmprOB Se indlæg
    Hvis i hver i sær kunne ønske 2 spillere som kom til truppen her i vinter..
    hvilke 2 positioner på banen vil i så vælge spillere til? Frit slag på alle positioner uanset om det er VB hvor vi har 3 eller målmandsposten hvor vi alle ved der ikke kommer til at ske noget før til sommer

    for mig ville det være

    1) angriber
    2) 6'er
    målmand (evt. svensker fra Gencirbirgli som får ophævet kontrakt p.gr.a familiemæssige årsager)

    Og en 6'er
    Last edited by manner; 27-12-2014, 08:01.

    Leave a comment:


  • fmprOB
    replied
    Hvis i hver i sær kunne ønske 2 spillere som kom til truppen her i vinter..
    hvilke 2 positioner på banen vil i så vælge spillere til? Frit slag på alle positioner uanset om det er VB hvor vi har 3 eller målmandsposten hvor vi alle ved der ikke kommer til at ske noget før til sommer

    for mig ville det være

    1) angriber
    2) 6'er

    Leave a comment:


  • fmprOB
    replied
    Oprindeligt indsendt af Onkel Riffel Se indlæg
    Jeg synes Djiby har været svingende for Randers. Hans skader har tydeligvis kostet ham, men det gik dog i den rigtige retning her i efteråret. Om han er svaret på alle vores bønner ved jeg ikke. Han har mistet noget af sin styrke og springkraft, og det var meget det han levede højt på før i tiden.
    som 29 burde det være muligt med en lang opstart uden skader at være tæt på den gamle Fall hvis han får lidt tillid og passer ind i konceptet.
    Det gør han under Ove. Ved dog ikke om han passer under KN men mon ikke?
    Lado og Fall ville jeg være pænt tryk ved her i foråret. De kunne ligefrem være giftige hvis alle er i god form.
    Så må Kryger og TM være backup.
    Bodul skal bare væk

    Leave a comment:


  • Onkel Riffel
    replied
    Jeg synes Djiby har været svingende for Randers. Hans skader har tydeligvis kostet ham, men det gik dog i den rigtige retning her i efteråret. Om han er svaret på alle vores bønner ved jeg ikke. Han har mistet noget af sin styrke og springkraft, og det var meget det han levede højt på før i tiden.

    Leave a comment:


  • John Doe
    replied
    Selvfølgelig kan vi da bruge Djiby. Han har ganske rigtigt været god når han har spillet i Randers. Kæmpe ja tak herfra.

    Leave a comment:


  • fmprOB
    replied
    Oprindeligt indsendt af manner Se indlæg
    så vidt jeg husker starter det 1. januar og slutter 31. januar. Jeg hverken tror eller håber at vi går efter Djiby for 3. gang, han må snart have bevist at han at han mangler "det sidste"
    Jeg har set lidt kampe i år med Randers og jeg syntes bare at han har gjort det rigtig godt når han har spillet.. Vil da 100 gange hellere have ham i angrebet end Kryger når de nu er samme angriber type..
    og han er altså kun 29. Og gratis til sommer..

    Leave a comment:


  • manner
    replied
    Oprindeligt indsendt af fmprOB Se indlæg
    Hvornår er det egentlig at vinduet lukker her i vinter?

    og kunne det tænkes at man overvejer at gå efter Djibby Fall igen som ikke får meget spilletid i Randers og har kontrakt udløb til sommer så vidt jeg ved..
    så vidt jeg husker starter det 1. januar og slutter 31. januar. Jeg hverken tror eller håber at vi går efter Djiby for 3. gang, han må snart have bevist at han at han mangler "det sidste"

    Leave a comment:


  • fmprOB
    replied
    Hvornår er det egentlig at vinduet lukker her i vinter?

    og kunne det tænkes at man overvejer at gå efter Djibby Fall igen som ikke får meget spilletid i Randers og har kontrakt udløb til sommer så vidt jeg ved..

    Leave a comment:

Working...
X