Annoncering

Collapse
No announcement yet.

Transfervinduet vinteren 2015 - ønsker og muligheder

Collapse
X

• Filter
  • Tid
  • Show
Clear All
new posts

• mhbp
    replied
    Oprindeligt indsendt af Polle Se indlæg
    Præcis.

Jeg ville også elske at få AL hjem, både på grund af, at han er god og i den grad er OBér.

Nu skriver jeg god, men hvor god er han egentlig!

Han har jo ikke spillet i flere år. Han har en håndfuld kampe for os, hvor han gjorde det han skulle, 1-2 gode sæsoner i Norge, 20 kampe på højt niveau, hvor han ikke faldt igennem, men på den anden side heller ikke gjorde noget videre ekstraordinært.

Et eller andet sted inde i mig lurer en frygt for, at når han kommer til at stå fast uge efter uge et sted, så er han slet ikke det helt store sus. Jeg ved det ikke, men tanken har strejfet mig, men kom da endelig hjem Anders, du er mere end velkommen.
    forstår godt din "frygt" - men tror at snakker vi OB og superligaen er han rigeligt god - har meget svært ved at forestille mig andet (han skal selvf. lige i form først)
    Om han er god nok til de helt store topklubber - næppe men der er immervæk også noget af et spring derfra og så til os ;)

Leave a comment:

• Polle
    replied
    Oprindeligt indsendt af Kaspernon Se indlæg
    Molde har et ungt keeper talent United gerne vil have, det er vist der det afgørende punkt er...
    Præcis.

Jeg ville også elske at få AL hjem, både på grund af, at han er god og i den grad er OBér.

Nu skriver jeg god, men hvor god er han egentlig!

Han har jo ikke spillet i flere år. Han har en håndfuld kampe for os, hvor han gjorde det han skulle, 1-2 gode sæsoner i Norge, 20 kampe på højt niveau, hvor han ikke faldt igennem, men på den anden side heller ikke gjorde noget videre ekstraordinært.

Et eller andet sted inde i mig lurer en frygt for, at når han kommer til at stå fast uge efter uge et sted, så er han slet ikke det helt store sus. Jeg ved det ikke, men tanken har strejfet mig, men kom da endelig hjem Anders, du er mere end velkommen.

Leave a comment:

• Kaspernon
    replied
    Oprindeligt indsendt af driflin Se indlæg
    Én ting er jo hvad Lindegaard helst vil. Men United vil givetvis også gerne have en sjat penge for ham og der står Molde nok stærkere end os..
    Molde har et ungt keeper talent United gerne vil have, det er vist der det afgørende punkt er...

Leave a comment:

• mhbp
    replied
    Oprindeligt indsendt af Plum Se indlæg
    Ærgerligt at man ikke kender hans niveau... 2. Keeper for Manu vidner trods alt om en form for kvalitet men tror han ikke mere på sig selv end at tage til Skandinavien?
    Er han ringere end Schmeichel? Ringere end Sørensen der var/er i mindre klubber og holdte sin landsholdsplads..
    En mindre engelsk klub... Eller prøve en anden storklub som Arsenal der i den grad mangler kvalitet på målmandsposten...
    jeg tvivler altså også på han vender hjem til OB allerede - 30 år, det vel omkring den bedste alder for en målmand - han har jo snildt 5 gode år i sig - og uden skader måske endda 10.

Mener desuden han var rygtet til en større portugisisk klub i sommers. Der må være mange klubber han ville kunne finde interessante - Krul er vidst på vej væk fra newcastle så der er en mulighed....Arsenal tror jeg måske lige er en hylde for højt - eftersom han jo stort set ikke har spillet det sidste år eller mere....
    Men kommer han tilbage og får fast spilletid så er han vel hurtigt inde omkring landsholdet igen.

Leave a comment:

• bengaard
    replied
    http://www.bt.dk/fodbold/afsloering-...gaard-i-united

Havde været ubehageligt at se ham i fcm...

Leave a comment:

• manner
    replied
    selvf. vil han ikke tilbage, kan han være en mulighed for os når Kent overtager, kvaliteterne har han da

http://www.bold.dk/nyt/fit-helenius-...etur-til-villa

og konkurrenten/kollegaen

http://www.bold.dk/nyt/dalgaard-paa-...-traeningskamp
    Last edited by manner; 08-01-2015, 05:01.

Leave a comment:

• Plum
    replied
    Oprindeligt indsendt af mhbp Se indlæg
    http://www.bt.dk/fodbold/britisk-avi...l-skandinavien

tvivler på AL vender hjem - men der spekuleres i at han vender tilbage til skandinavien.....så er spørgsmålet bare hvemd er mangler en målmand
    Ærgerligt at man ikke kender hans niveau... 2. Keeper for Manu vidner trods alt om en form for kvalitet men tror han ikke mere på sig selv end at tage til Skandinavien?
    Er han ringere end Schmeichel? Ringere end Sørensen der var/er i mindre klubber og holdte sin landsholdsplads..
    En mindre engelsk klub... Eller prøve en anden storklub som Arsenal der i den grad mangler kvalitet på målmandsposten...

Leave a comment:

• driflin
    replied
    Oprindeligt indsendt af obforever Se indlæg
    Ligeså mega træls jeg ville synes det ville være, hvis han skrifter til Molde, ligeså træls vil jeg synes det vil være, hvis OB ikke i det mindste har haft en kraftig snøre ude efter ham. Vi mangler klasse på målmandsposten. AL mangler spilletid. AL bløder blå-hvid-stribet blod. Den ligger lige til højrebenet....og da især, hvis alternativet for AL er at spille i en lidt ringere liga.
    Én ting er jo hvad Lindegaard helst vil. Men United vil givetvis også gerne have en sjat penge for ham og der står Molde nok stærkere end os..

Leave a comment:

• fmprOB
    replied
    Ligeså mega træls jeg ville synes det ville være, hvis han skrifter til Molde, ligeså træls vil jeg synes det vil være, hvis OB ikke i det mindste har haft en kraftig snøre ude efter ham. Vi mangler klasse på målmandsposten. AL mangler spilletid. AL bløder blå-hvid-stribet blod. Den ligger lige til højrebenet....og da især, hvis alternativet for AL er at spille i en lidt ringere liga.
    Desværre. JH har ikke mere på taletidskortet efter have brugt det til belgiske opkald. 100kr pr måned siges det..
    Og det bliver først opfyldt igen 1 Feb.
    Men SÅ er han også den første der ringer!

Leave a comment:

• mhbp
    replied
    Oprindeligt indsendt af OleKBH Se indlæg
    Anders Lindegaard hjem til OB vil da være intet mindre end fantastisk. FCK, Brøndby og FCM må man sige er dækket ind mht. målmandsposten. Vil dog tro vi kan få ganske stor konkurrence fra både Norge og Sverige. Eksempelvis en klub som Malmø som lige har spillet CL og hvor målmanden Robin Olsen rygtes videre.
    Men lad os da håbe JH har følere ude hos AL og Man U..
    tænker jeg også - det kan godt være superligaen er bedre end den svenske og norske liga - men der må alt andet lige være nogle hold der har chl og eller el bold at byde på.

Leave a comment:

• obforever
    replied
    Det er Molde...

Leave a comment:

• Faurskov
    replied
    Det er Molde...
    http://www.totalfootballmadness.com/...th-molde-move/

Leave a comment:

• Kaspernon
    replied
    Oprindeligt indsendt af mhbp Se indlæg
    http://www.bt.dk/fodbold/britisk-avi...l-skandinavien

tvivler på AL vender hjem - men der spekuleres i at han vender tilbage til skandinavien.....så er spørgsmålet bare hvemd er mangler en målmand
    Det er Molde...

Leave a comment:

• OleKBH
    replied
    Altså.....er vi nogenlunde enige om, at både de bedste Norske og Svenske rækker er lige et lille niveau under den danske superliga, selvom superligaen ikke ligefrem shiner i øjeblikket?

Hvad sørensen skulle AL så tage til en af de ligaer for? (det skulle da så lige være Aalesund).
    Men det levner vel kun Danmark...og jeg håber da virkelig at AL vælger OB, hvis han skal til en klub i DK.
    Anders Lindegaard hjem til OB vil da være intet mindre end fantastisk. FCK, Brøndby og FCM må man sige er dækket ind mht. målmandsposten. Vil dog tro vi kan få ganske stor konkurrence fra både Norge og Sverige. Eksempelvis en klub som Malmø som lige har spillet CL og hvor målmanden Robin Olsen rygtes videre.
    Men lad os da håbe JH har følere ude hos AL og Man U..

Leave a comment:

• manner
    replied
    Altså.....er vi nogenlunde enige om, at både de bedste Norske og Svenske rækker er lige et lille niveau under den danske superliga, selvom superligaen ikke ligefrem shiner i øjeblikket?

Hvad sørensen skulle AL så tage til en af de ligaer for? (det skulle da så lige være Aalesund).
    Men det levner vel kun Danmark...og jeg håber da virkelig at AL vælger OB, hvis han skal til en klub i DK.
    AL i OB ville være lidt for fedt. Faktisk så fedt at jeg personligt næsten ikke tør tænke tanken til ende af frygten for at blive skuffet endnu en gang. AL ses til tider i Odense i tøjbutikker og specielt i Dr. Adams handler han en del. Det betyder selvf. ikke at han havner her, men i guder hvor kunne det være et godt signal at sende om ambitions niveauet er hævet og at er penge på kistebunden igen.

Leave a comment:

Working...
X