Annoncering

Collapse
No announcement yet.

Transfervinduet vinteren 2015 - ønsker og muligheder

Collapse
X

• Filter
  • Tid
  • Show
Clear All
new posts

• anglicantian
    replied
    Oprindeligt indsendt af John Doe Se indlæg
    Selvfølgelig kan vi da bruge Djiby. Han har ganske rigtigt været god når han har spillet i Randers. Kæmpe ja tak herfra.
    Jeg synes, han har virket usandsynligt tung og træg. Han er stadig stærk i boksen og med hovedet, men han virker godt nok ikke særligt mobil mere, og han er imo for dårlig med bolden til at kunne finde anvendelse under Kent. Jeg mener faktisk ikke han er afgørende bedre end Kryger som forward.

Leave a comment:

• anglicantian
    replied
    Oprindeligt indsendt af mhbp Se indlæg
    Jeg forstår ikke folk stadig vil forsvare Bodul - han har da i den grad fået chancen og ikke på noget tidspunkt grebet den - ut med ham.
    Men men men - skulle det mod al fornuft og logik lykkedes for Ove at hive nogle mål ud af ham i foråret - så skal jeg være den første til at klappe i mine små fede pølse fingre.

Jeg tror bare ikke på den længere.
    Mit hjerte græder lidt, når jeg ser spillere som Cedric og Darko, der slet ikke magter at få noget ud af deres talent, teknik og potentiale. Darko har lavet geniale mål og ting på reserveholdet, men virker helt fraværende i suppen. Han er én af de i truppen, hvor jeg stadig tror, der kan ske hvad som helst, hver gang han får bolden. Desværre sker det reelt aldrig.

Leave a comment:

• ChrisOB
    replied
    Oprindeligt indsendt af Polle Se indlæg
    Lidt nyt angående Johan Dahlin. Det udelukker da ikke os.

http://www.fotbolltransfers.com/site/news/47752
    Ikke at jeg ikke gerne så en ny førstemålmand i stedet for Toppel, og ovenikøbet én med A-landskampe, men Johan Dahlin er altså kendt for en lang skadeshistorik, mere specifikt en kronisk ryglidelse, der bl.a betyder at han som 28-årig "kun" har spillet 186 førsteholdskampe på 11 år. Men når han er skadesfri, så er han en dygtig målmand.

MvH ChrisOB

Leave a comment:

• fmprOB
    replied
    Oprindeligt indsendt af Polle Se indlæg

Man kan vel kun krydse fingre

Leave a comment:

• Polle
    replied

Leave a comment:

• manner
    replied
    Jeg forstår ikke folk stadig vil forsvare Bodul - han har da i den grad fået chancen og ikke på noget tidspunkt grebet den - ut med ham.
    Men men men - skulle det mod al fornuft og logik lykkedes for Ove at hive nogle mål ud af ham i foråret - så skal jeg være den første til at klappe i mine små fede pølse fingre.

det vil også overraske mig hvis Ove på blot få mdr. kan omvende ændre Boduls attitude til træning og til kampe. Boduls topniveau er højt, men desværre ikke særlig brugbart for OB i vores situation, eneste håb for ham (og OB) er vel at han indser i det sidste ½år af hans kontrakt bliver nødvendigt at tage de fine træningsaktioner med ind på kampbanen, på kampdagen vel at mærke. Det er før set at spillere der nærmer sig kontraktudløb pludselig er topmotiveret og faktisk levere meget bedre end længe.

Leave a comment:

• fmprOB
    replied

Leave a comment:

• fmprOB
    replied
    leje aftaler er bestemt heller ikke noget jeg bryder mig om - og som du siger så ender de med at bide os selv i røven.

Men i vores nuværende situation kan jeg sagtens se de kan bruges - vi står med en midlertidig træner, en ny på vej og en reel overlevelses kamp.
    Kent kan vel reelt ikke blandes ind i handler i klubben endnu, da han jo træner en direkte konkurrent, der med lidt uheld selv kan ende med at skulle kæmpe med i bundstriden - det regner jeg ikke med sker, men 3 point ned til os så helt fri for farer kan de ikke sige sig.
    Og her vil lejeaftalerne kunne bruges da vores nye træner så ikke kommer til at "hænge" på flere af tidligere træners indkøb end nødvendigt. Men igen det er en nødløsning - og jeg ser da helst at man begynder udskiftningen nu.

Kontinuiteten i truppen og det bedre sammenspil er bestemt også noget jeg håber på vi kommer til at se mere af, men igen så mener jeg vi skal frem til en situation hvor der bliver en naturlig udskiftning i truppen - dvs et par spiller ind og ud pr sæson. Og ikke som det har været på det sidste hvor der har været stor gennemtræk - bla pga lejeaftaler, og dårlige indkøb. Jeg tror dog bare ikke på den kontinuitet er noget der vil hjælpe os synderligt lige nu, igen da vi snakker meget kortsigtet og ren overlevelse - plus at Ove skiftes ud lige om lidt og vi må forvente Falk og emil smutter samt en del står med kontrakt udløb.
    Om truppen har kvalitet nok - tja jeg har fået betydeligt mere tro på den efter Ove kom til, men er ikke så skråsikker som du virker - og derfor håber jeg i den grad at JH finder et par forstærkninger til et svært forår.

Leave a comment:

• mhbp
    replied
    Oprindeligt indsendt af Richard Se indlæg
    Forstår ikke folk stadig vil af med
    Bodul. Sidste kamp han fik minutter i spillede han bedre end alle andre kampe og Ove siger han er som en ny spiller - han skal stadig have chancen. Måske Ove kan få styr på ham...

Leave a comment:

• mhbp
    replied
    Oprindeligt indsendt af Lennon Se indlæg
    Tror ikke vi er enige om truppens kvalitet eller mangel på samme, men vi er helt enige om at foråret handler om at redde røven - Enter Ove. Og derudover handler det generelt altid om den lange bane. De der lejeaftaler for et halvt år bider bare os selv i røven, når spillere som ikke har nået, eller haft lyst til, at knytte sig til klubben forsvinder lige så hurtigt som de kom.

Min pointe er at en forstærkelse af holdet kan være at lade dem finde hinanden. Spillere kan udvikle sig når de lærer hinanden at kende, og vender sig til niveauet. Og det er vel endnu uvist hvor meget Kent vil ændre til sommer.

Nedladende? Det synes jeg ikke jeg er og det var heller ikke tilsigtet. Men det er bare tit nemt at lave store ændringer i FM. Det er min mening og den er for egen regning, ligeså vel som dine meninger er på din regning.
    leje aftaler er bestemt heller ikke noget jeg bryder mig om - og som du siger så ender de med at bide os selv i røven.

Men i vores nuværende situation kan jeg sagtens se de kan bruges - vi står med en midlertidig træner, en ny på vej og en reel overlevelses kamp.
    Kent kan vel reelt ikke blandes ind i handler i klubben endnu, da han jo træner en direkte konkurrent, der med lidt uheld selv kan ende med at skulle kæmpe med i bundstriden - det regner jeg ikke med sker, men 3 point ned til os så helt fri for farer kan de ikke sige sig.
    Og her vil lejeaftalerne kunne bruges da vores nye træner så ikke kommer til at "hænge" på flere af tidligere træners indkøb end nødvendigt. Men igen det er en nødløsning - og jeg ser da helst at man begynder udskiftningen nu.

Kontinuiteten i truppen og det bedre sammenspil er bestemt også noget jeg håber på vi kommer til at se mere af, men igen så mener jeg vi skal frem til en situation hvor der bliver en naturlig udskiftning i truppen - dvs et par spiller ind og ud pr sæson. Og ikke som det har været på det sidste hvor der har været stor gennemtræk - bla pga lejeaftaler, og dårlige indkøb. Jeg tror dog bare ikke på den kontinuitet er noget der vil hjælpe os synderligt lige nu, igen da vi snakker meget kortsigtet og ren overlevelse - plus at Ove skiftes ud lige om lidt og vi må forvente Falk og emil smutter samt en del står med kontrakt udløb.
    Om truppen har kvalitet nok - tja jeg har fået betydeligt mere tro på den efter Ove kom til, men er ikke så skråsikker som du virker - og derfor håber jeg i den grad at JH finder et par forstærkninger til et svært forår.

Leave a comment:

• Lennon
    replied
    Oprindeligt indsendt af fmprOB Se indlæg
    Er du virkelig 100% sikker på at nuværende trup er god nok til overlevelse? Jeg er nemlig ikke. Specielt ikke hvis de andre konkurrenter køber godt ind.
    Og fordi man justerer på 2 pladser i et vindue kan man godt arbejde med den lange bane. Specielt hvis dem der ryger ud får Zero spilletid og alligevel ville ryge til sommer
    Nej, ingen kan vel være sikker på sådan noget. Med vores efterår og placering pt. er vi en del af nedrykningskampen og foråret handler om overlevelse, for mig at se.

Men, jeg mener vi har en trup til at overleve, selv hvis vores modstandere forstærker sig. Det bliver vi ikke svagere af og vores modstandere bliver ikke nødvendigvis bedre.

Hvis vi pludselig får tilbudt en klassespiller i topform som er for god til superligaen til penge vi kan betale, vil jeg da også rigtig gerne have tilgang. Ingen tvivl om det. Det tror jeg bare ikke vi har mulighed for, og så vil jeg hellere spare pengene, da jeg tror vi nok skal klare os med Ove ved roret. Havde det stadig været TB havde jeg været mere bekymret.

Leave a comment:

• fmprOB
    replied
    Oprindeligt indsendt af Richard Se indlæg
    Bodul. Sidste kamp han fik minutter i spillede han bedre end alle andre kampe og Ove siger han er som en ny spiller - han skal stadig have chancen. Måske Ove kan få styr på ham...
    De få minutter var ikke nok til at overbevise mig. Jeg syntes han skal videre. Hvis vi kan finde en erstatning først selvfølgelig

Leave a comment:

• Richard
    replied

Leave a comment:

• fmprOB
    replied
    Oprindeligt indsendt af Lennon Se indlæg
    Tror ikke vi er enige om truppens kvalitet eller mangel på samme, men vi er helt enige om at foråret handler om at redde røven - Enter Ove. Og derudover handler det generelt altid om den lange bane. De der lejeaftaler for et halvt år bider bare os selv i røven, når spillere som ikke har nået, eller haft lyst til, at knytte sig til klubben forsvinder lige så hurtigt som de kom.

Min pointe er at en forstærkelse af holdet kan være at lade dem finde hinanden. Spillere kan udvikle sig når de lærer hinanden at kende, og vender sig til niveauet. Og det er vel endnu uvist hvor meget Kent vil ændre til sommer.

Nedladende? Det synes jeg ikke jeg er og det var heller ikke tilsigtet. Men det er bare tit nemt at lave store ændringer i FM. Det er min mening og den er for egen regning, ligeså vel som dine meninger er på din regning.
    Er du virkelig 100% sikker på at nuværende trup er god nok til overlevelse? Jeg er nemlig ikke. Specielt ikke hvis de andre konkurrenter køber godt ind.
    Og fordi man justerer på 2 pladser i et vindue kan man godt arbejde med den lange bane. Specielt hvis dem der ryger ud får Zero spilletid og alligevel ville ryge til sommer

Leave a comment:

• fmprOB
    replied
    Oprindeligt indsendt af Bullshark Se indlæg
    Schoop skulle være tæt på Indien ifølge en bruger på "De Stribede" på Facebook. Hvor meget der er i det ved jeg ingenting om.
    Det eneste jeg ved er at Schoop selv har sagt det, om det var gas eller facts ved jeg intet om! Ville bare give det videre i denne rygtefattige tid.
    det syntes jeg lyder som en glimrende ide for alle parter. Specielt for os.
    Så kan vi hente en HB og bruge HJ på midten eller hente en midt og bruge HJ på HB..
    Så mangler vi bare at afskippe Bodul og hente en god angriber ala Fall

Leave a comment:

Working...
X