Annoncering

Collapse
No announcement yet.

Transfervinduet vinteren 2015 - ønsker og muligheder

Collapse
X
 
  • Filter
  • Tid
  • Show
Clear All
new posts

  • majs
    replied
    Håber at vi henter Frederik Rønnow i Horsens, han er ung og viste meget lovende takter i superligaen før han blev alvorligt skadet. Han kunne vise sig som et ægte kup, jeg tvivler på at Horsens har råd til at afvise et bud.
    En Adama Guira fra Sønderjyske ville også pynte som 6'er på midten, han er dog nok lidt dyrere. Jeg ser ham lidt som en blanding af Traore og DD, dog nok lidt mere ydmyg(siger jeg uden at kende manden)....

    Leave a comment:


  • manner
    replied
    Oprindeligt indsendt af fmprOB Se indlæg
    Han udløber til sommer. Men det er måske ikke et urealistisk scenarie at han røg til vinter måske.
    Og med hans formodede løn er der bestemt plads til en Fall eller lign
    en leje aftale tror jeg er det bedst opnålige, men jeg tror så stadig at OB kommer til at betale en del af hans gode hyre, men findes der en klub der vil købe ham skal der selvf. handles hurtigt

    Leave a comment:


  • fmprOB
    replied
    Oprindeligt indsendt af manner Se indlæg
    det har du sikkert helt ret i han ikke gør, spørgsmålet gik da også kun på HVIS det blev en mulighed i. Måske kunne Nicki se en fordel i igen at spille noget bold, og måske Evian vil leje ham ud og spare noget af lønnen
    Alt er muligt ja. Hvem havde for 12-18 måneder siden troet at Kalenberg, Poulsen og Agger løb rundt i superligaen. De er måske ældre en Nicki men man ved aldrig hvad der sker

    Leave a comment:


  • fmprOB
    replied
    Oprindeligt indsendt af manner Se indlæg
    har Bodul udløb til sommer, eller må vi vente 1 år mere
    Han udløber til sommer. Men det er måske ikke et urealistisk scenarie at han røg til vinter måske.
    Og med hans formodede løn er der bestemt plads til en Fall eller lign

    Leave a comment:


  • guldtilob
    replied
    Oprindeligt indsendt af manner Se indlæg
    har Bodul udløb til sommer, eller må vi vente 1 år mere
    Han har udløb som en del andre...

    Leave a comment:


  • manner
    replied
    Oprindeligt indsendt af guldtilob Se indlæg
    Nu tvivler jeg på Bodul spiller gratis i OB, så ja der er råd til en anden hvis han smutter.
    har Bodul udløb til sommer, eller må vi vente 1 år mere

    Leave a comment:


  • guldtilob
    replied
    Oprindeligt indsendt af Lennon Se indlæg
    Tvivler på der pludselig er penge i kassen til at betale løn til Kusk, nickie Bille eller Fall.

    Vi behøver dem heller ikke. Lad os i stedet holde på truppen og få den spillet ordentligt sammen. Det giver mere på den lange bane end FM manager-metoden med at købe nye hele tiden.

    Lado skal i topform og Bodul skal lave noget andet end at spille fodbold i Odense. Så er jeg tilfreds. Gilberto havde dog pyntet, men det bliver til sommer
    Nu tvivler jeg på Bodul spiller gratis i OB, så ja der er råd til en anden hvis han smutter.

    Leave a comment:


  • manner
    replied
    Oprindeligt indsendt af Richard Se indlæg
    Nicki kommer ikke til DK - han trives meget godt i Frankrig. Meget godt... Plus at vi vil ikke kunne matche lønnen bare en brøkdel
    det har du sikkert helt ret i han ikke gør, spørgsmålet gik da også kun på HVIS det blev en mulighed i. Måske kunne Nicki se en fordel i igen at spille noget bold, og måske Evian vil leje ham ud og spare noget af lønnen
    Last edited by manner; 28-12-2014, 07:34.

    Leave a comment:


  • Lennon
    replied
    Tvivler på der pludselig er penge i kassen til at betale løn til Kusk, nickie Bille eller Fall.

    Vi behøver dem heller ikke. Lad os i stedet holde på truppen og få den spillet ordentligt sammen. Det giver mere på den lange bane end FM manager-metoden med at købe nye hele tiden.

    Lado skal i topform og Bodul skal lave noget andet end at spille fodbold i Odense. Så er jeg tilfreds. Gilberto havde dog pyntet, men det bliver til sommer

    Leave a comment:


  • fmprOB
    replied
    Oprindeligt indsendt af guldtilob Se indlæg
    Hvad så med Kasper Kusk hvis vi mister Falk? Han er jo røget helt ud i kulden i sin klub. Og Kent Nielsen kender ham jo, så måske? Jeg regner da med der kommer erstatninger for dem vi evt mister.
    2 gode forslag
    Jeg siger ja til begge

    Leave a comment:


  • guldtilob
    replied
    Hvad så med Kasper Kusk hvis vi mister Falk? Han er jo røget helt ud i kulden i sin klub. Og Kent Nielsen kender ham jo, så måske? Jeg regner da med der kommer erstatninger for dem vi evt mister.

    Leave a comment:


  • Richard
    replied
    Oprindeligt indsendt af manner Se indlæg
    det vil jeg mene vil være en fin mulighed, ½års leje med en købsoption hvis han gør det godt. Han er hurtig og god til at løbe i dybden. Jeg ved dog ikke om der er lidt attitude problemer som kan være en stopklods for ham
    Nicki kommer ikke til DK - han trives meget godt i Frankrig. Meget godt... Plus at vi vil ikke kunne matche lønnen bare en brøkdel

    Leave a comment:


  • manner
    replied
    Oprindeligt indsendt af guldtilob Se indlæg
    Hvad hvis der er chancen for at leje Nicki bille i foråret. Evian skulle være interesseret i at leje ham ud. Er han løsningen på vores angrebs problemer.
    det vil jeg mene vil være en fin mulighed, ½års leje med en købsoption hvis han gør det godt. Han er hurtig og god til at løbe i dybden. Jeg ved dog ikke om der er lidt attitude problemer som kan være en stopklods for ham

    Leave a comment:


  • guldtilob
    replied
    Hvad hvis der er chancen for at leje Nicki bille i foråret. Evian skulle være interesseret i at leje ham ud. Er han løsningen på vores angrebs problemer.

    Leave a comment:


  • Polle
    replied
    Jeg er egentlig tilhænger af vi ikke foretager os det store, medmindre vi har mulighed for at tilknytte spillere der er "no brainers".

    Det kunne have været en Gilberto eller en forlængelse med Ruud. De var så ikke mulige. Det kan så være en Johan Dahlin.

    Det er selvfølgelig semi-arrogant af mig at beslutte de ovennævnte er "no brainers"

    Jeg synes bare ikke tiden er til 1. divisionsspillere og østeuropæiske lottokuponer. For jeg tror egentlig meget på den nuværende trup kan undgå nedrykning.

    Leave a comment:

Working...
X