Annoncering

Collapse
No announcement yet.

Transfervinduet vinteren 2015 - ønsker og muligheder

Collapse
X
 
  • Filter
  • Tid
  • Show
Clear All
new posts

  • Kaspernon
    replied
    Oprindeligt indsendt af ChrisOB Se indlæg
    Ikke at jeg er uenig, at AL ikke var/er god nok til at være 1. keeper i en så stor klub som United, men De Gea var altså blevet sat af, indtil Lindegaard blev skadet; og der var meget seriøs snak om at De Gea qua sin spanske spillestil, og sin alt for svage fysiske statur simpelthen ikke passede ind i PL; så helt utænkeligt var det altså ikke, at hvis Lindegaard ikke var blevet skadet, så havde han stået på mål indtil transfervinduets åbning. Og hvem ved, hvad der så var sket?

    Jeg synes Lindegaard mere end rigeligt beviste, at han er god nok til at stå i Premier League, og det synes han også selv; hvorfor et comeback til OB i dette transfervindue er tæt på totalt urealistisk. Ikke fordi Lindegaard ikke gerne vil spille for OB, men fordi han stadig er på et for højt et niveau til OB.

    Han er 30. Han er ikke skadet. Og han var altså førstemålmand i United i et stykke tid, indtil han blev skadet og De Gea hævede sit niveau.

    MvH ChrisOB
    Der skal ikke være tvivl om at De Gea havde en nervøs/svær start, det gik op og ned med ham, men det gjorde jo stadig ikke Linde god nok...
    De Gea var 20 år da han kom, og han skulle bruge en halv til en hel sæson til at finde melodien... så det gik vel egentlig som det skulle, selvom man altid kan håbe på lidt mere, og eksperterne står i kø...
    Ved ikke hvordan det ville have set ud, må bedømme ud fra hvad der er sket, men tænker at Linde var blevet slået af, det stykke tid senere så...

    Jeg er helt med på historien, det var ikke fordi jeg ikke mener han var 1. valg, men kun at han ikke var god nok til at skulle være 1. valg i sådan en klub...

    Jeg kunne dog også godt se ham i PL, men som sagt Ikke blandt de største klubber, men tror derfor heller ikke på han kommer til OB...

    Så er han jo også blevet gift, og har stiftet familie i England, det kunne også godt være en kraftig faktor omkring hans næste valg...
    Last edited by Kaspernon; 09-01-2015, 11:13.

    Leave a comment:


  • andlox
    replied
    Oprindeligt indsendt af ChrisOB Se indlæg
    Ikke at jeg er uenig, at AL ikke var/er god nok til at være 1. keeper i en så stor klub som United, men De Gea var altså blevet sat af, indtil Lindegaard blev skadet; og der var meget seriøs snak om at De Gea qua sin spanske spillestil, og sin alt for svage fysiske statur simpelthen ikke passede ind i PL; så helt utænkeligt var det altså ikke, at hvis Lindegaard ikke var blevet skadet, så havde han stået på mål indtil transfervinduets åbning. Og hvem ved, hvad der så var sket?

    Jeg synes Lindegaard mere end rigeligt beviste, at han er god nok til at stå i Premier League, og det synes han også selv; hvorfor et comeback til OB i dette transfervindue er tæt på totalt urealistisk. Ikke fordi Lindegaard ikke gerne vil spille for OB, men fordi han stadig er på et for højt et niveau til OB.

    Han er 30. Han er ikke skadet. Og han var altså førstemålmand i United i et stykke tid, indtil han blev skadet og De Gea hævede sit niveau.

    MvH ChrisOB




    Enig, Jeg tænker også, at det kunne være for svært til at få ham, men ville være fantastisk at have ham.

    Leave a comment:


  • ChrisOB
    replied
    Oprindeligt indsendt af Kaspernon Se indlæg
    Linde er/var ganske enkelt bare ikke god nok til at være 1 keeper i en af verdens største klubber...
    Oven i det kom en af verdens dyreste målmænd så til klubben, og så vil de fleste bare blive den lille...
    Ikke at jeg er uenig, at AL ikke var/er god nok til at være 1. keeper i en så stor klub som United, men De Gea var altså blevet sat af, indtil Lindegaard blev skadet; og der var meget seriøs snak om at De Gea qua sin spanske spillestil, og sin alt for svage fysiske statur simpelthen ikke passede ind i PL; så helt utænkeligt var det altså ikke, at hvis Lindegaard ikke var blevet skadet, så havde han stået på mål indtil transfervinduets åbning. Og hvem ved, hvad der så var sket?

    Jeg synes Lindegaard mere end rigeligt beviste, at han er god nok til at stå i Premier League, og det synes han også selv; hvorfor et comeback til OB i dette transfervindue er tæt på totalt urealistisk. Ikke fordi Lindegaard ikke gerne vil spille for OB, men fordi han stadig er på et for højt et niveau til OB.

    Han er 30. Han er ikke skadet. Og han var altså førstemålmand i United i et stykke tid, indtil han blev skadet og De Gea hævede sit niveau.

    MvH ChrisOB

    Leave a comment:


  • Kaspernon
    replied
    Linde er/var ganske enkelt bare ikke god nok til at være 1 keeper i en af verdens største klubber...
    Oven i det kom en af verdens dyreste målmænd så til klubben, og så vil de fleste bare blive den lille...

    Leave a comment:


  • fmprOB
    replied
    TS leder efter et spændende projekt. Tvivler på at vores er nok for ham

    http://www.bold.dk/nyt/thomas-s-fodb...mit-droemmejob

    Leave a comment:


  • Plum
    replied
    Oprindeligt indsendt af Netsirk Se indlæg
    Er klar over, at der er lidt OFF topic, men når nu vi er inde på AL.

    Er der nogle af jer der følger ManU eller PL tæt, der kan fortælle lidt om hvad der gik galt for AL? Jeg synes ikke at erindre, at have set ham spille sig af (snarre tvært imod når han fik chancen). Men okay, ser heller ikke meget fra de kanter.
    De Gea var bare bedre .. Og Valdez er vel også historisk bedre ..

    Leave a comment:


  • Orskov
    replied
    Oprindeligt indsendt af Netsirk Se indlæg
    Er klar over, at der er lidt OFF topic, men når nu vi er inde på AL.

    Er der nogle af jer der følger ManU eller PL tæt, der kan fortælle lidt om hvad der gik galt for AL? Jeg synes ikke at erindre, at have set ham spille sig af (snarre tvært imod når han fik chancen). Men okay, ser heller ikke meget fra de kanter.
    Jeg er United-fan så jeg følger dem forholdsvis tæt.

    Han spillede sig ganske rigtigt ikke af, så der er egentlig ikke så meget der gik galt, udover at man var klar over (med rette har det vist sig) at man havde en mand med rigtig meget potentiale i De Gea - som man forøvrigt også havde betalt en god slat penge for. Det var altså aldrig reelt meningen at Lindegaard var købt som førstevalg (man hentede De Gea i samme vindue), men som en solid back-up og konkurrent til De Gea. Og det har han egentlig udfyldt meget godt, og han har vel endda i starten fået mere spilletid end beregnet, da De Gea havde nogle indkøringsproblemer.

    Leave a comment:


  • fmprOB
    replied
    Oprindeligt indsendt af Netsirk Se indlæg
    Er klar over, at der er lidt OFF topic, men når nu vi er inde på AL.

    Er der nogle af jer der følger ManU eller PL tæt, der kan fortælle lidt om hvad der gik galt for AL? Jeg synes ikke at erindre, at have set ham spille sig af (snarre tvært imod når han fik chancen). Men okay, ser heller ikke meget fra de kanter.
    Mener faktisk at han havde erobret pladsen på et tidspunkt efter de havde delt kampene. Og stod så nogle få kampe og gjorde det godt.
    Blev så skadet i foden mener jeg og De Gea så sig aldrig tilbage

    Leave a comment:


  • badazz
    replied
    Oprindeligt indsendt af fmprOB Se indlæg
    Jeg tror kun der er 1 klub for AL i DK. Og det er os..
    men spørgsmålet er nok om han gider hjem nu. Jeg tvivler..
    mon ikke at nye oplevelser og store penge trækker lidt mere i ham.
    virker ikke til at han sådan lige får skolebørn og "settle down" abstinenser lige med det samme..
    Men man (jeg) tænkte også, at det var lige så utopisk at se Agger i BIF.
    Ingen tvivl om at Aggers bankbog er mere fyldt, og han derfor ikke havde samme økomiske incitament til at blive i udlandet, men man skal aldrig sige aldrig.

    Leave a comment:


  • Netsirk
    replied
    Er klar over, at der er lidt OFF topic, men når nu vi er inde på AL.

    Er der nogle af jer der følger ManU eller PL tæt, der kan fortælle lidt om hvad der gik galt for AL? Jeg synes ikke at erindre, at have set ham spille sig af (snarre tvært imod når han fik chancen). Men okay, ser heller ikke meget fra de kanter.

    Leave a comment:


  • fmprOB
    replied
    Oprindeligt indsendt af mhbp Se indlæg
    jeg tvivler altså også på han vender hjem til OB allerede - 30 år, det vel omkring den bedste alder for en målmand - han har jo snildt 5 gode år i sig - og uden skader måske endda 10.

    Mener desuden han var rygtet til en større portugisisk klub i sommers. Der må være mange klubber han ville kunne finde interessante - Krul er vidst på vej væk fra newcastle så der er en mulighed....Arsenal tror jeg måske lige er en hylde for højt - eftersom han jo stort set ikke har spillet det sidste år eller mere....
    Men kommer han tilbage og får fast spilletid så er han vel hurtigt inde omkring landsholdet igen.
    Jeg tror kun der er 1 klub for AL i DK. Og det er os..
    men spørgsmålet er nok om han gider hjem nu. Jeg tvivler..
    mon ikke at nye oplevelser og store penge trækker lidt mere i ham.
    virker ikke til at han sådan lige får skolebørn og "settle down" abstinenser lige med det samme..

    Leave a comment:


  • Løvkvist_jr.
    replied
    Tror ikke vi ser Lindegaard i OB igen. Han skal nok finde sig en lidt mindre klub i Engkand hvor han kan få fast spilletid.
    Se bare på Ben Foster, han var også 2/3 valg i Man U. Så gik han et par skridt ned og står fast for West bromwich

    Leave a comment:


  • Orskov
    replied
    Oprindeligt indsendt af Polle Se indlæg
    Præcis.

    Jeg ville også elske at få AL hjem, både på grund af, at han er god og i den grad er OBér.

    Nu skriver jeg god, men hvor god er han egentlig!

    Han har jo ikke spillet i flere år. Han har en håndfuld kampe for os, hvor han gjorde det han skulle, 1-2 gode sæsoner i Norge, 20 kampe på højt niveau, hvor han ikke faldt igennem, men på den anden side heller ikke gjorde noget videre ekstraordinært.

    Et eller andet sted inde i mig lurer en frygt for, at når han kommer til at stå fast uge efter uge et sted, så er han slet ikke det helt store sus. Jeg ved det ikke, men tanken har strejfet mig, men kom da endelig hjem Anders, du er mere end velkommen.
    jeg er ret sikker på at han er god, som i "kæmpe-profil-i-Superligaen-god". Jeg tror desværre også han er voldsomt urealistisk rent økonomisk, ikke (kun) på grund af hans egne forventninger til løn, men også pga. de penge United må tænkes at kunne få for ham. Jeg har set ham stort set alle de kampe han har fået i United, og der er vel kun en enkelt kamp hvor han faldt lidt igennem (uden rigtigt at gøre det - mod Reading), til gengæld har han virket rolig, god organisatorisk, og så har han faktisk også haft nogle ganske fine redninger, selvom de ikke har været på De Gea-niveau. I feltet virker han også ganske habil, og det i den engelske Premier League, der vel nok er verdens mest fysiske liga (udover Championship og League 1 måske).
    Så kan vi få ham vil det i mine øjne være en no-brainer - jeg tror bare ikke rigtigt på det i denne omgang.

    Leave a comment:


  • Bust-A-Move
    replied
    http://www.bold.dk/nyt/agent-tobias-...al-spille-mere

    Hvis vi skulle have noget nyt blod ind på højrekanten eller måske som en ultra offensiv HB.
    Han var god i både Brøndby og Nordsjælland, hvis jeg ikke husker galt.

    Leave a comment:


  • Richard
    replied
    Hvis AL lander i OB, så ... Sender jeg gratis bajere til alle der sender mig en PM..

    Leave a comment:

Working...
X