Annoncering

Collapse
No announcement yet.

Velkommen til Ove P.

Collapse
X
 
  • Filter
  • Tid
  • Show
Clear All
new posts

    Oprindeligt indsendt af mhbp Se indlæg
    det tror jeg også det bliver - det han har vist indtil nu taler ihvertfald ikke for at han skal blive.

    Hans lange kontrakt taler så imod....sælge ham? næppe til hvem dog? opsige hans kontrakt.....selv om han givetvis er meget interesseret i spilletid, så kan den løn han får i OB måske blive et problem, for hvor kan han finde sådan en hyre igen?
    Kan ende med at vi kommer til at hænge tungt på Kirkeskov, Kryger og Mikkelsen. Har stor tiltro til KN, men kan virkelig ikke se KN skabe mirakler med disse tre. Jeg mener såmænd ikke disse tre har skuffet - man har fået præcist, hvad man betalte for.

    MvT
    Får glæden tilbage, når OB vinder tre kampe i træk.

    Comment


      Oprindeligt indsendt af fmprOB Se indlæg
      Tror nu næppe han får den vilde hyre i OB så tror da bestemt at det ville være muligt for ham at finde en klub.
      VB' s hænger jo ikke på træerne. Vi har spillet uden nogen i et par år
      han virker på mig som en der bare vil spille fodbold
      nu er det jo et vidt begreb hvad en vild hyre er - men jeg ser ham ikke gå til en af suppe topklubberne, og hvis vi skulle være den klub med 4. højest (løn?)budget, så kan man forestille sig at han tjener godt (ikke DD lønninger det er jeg klar over ;) ) men det kan da potentielt blive en knast, men det kan vel ordnes.

      Comment


        Oprindeligt indsendt af Marco van Tasten Se indlæg
        Kan ende med at vi kommer til at hænge tungt på Kirkeskov, Kryger og Mikkelsen. Har stor tiltro til KN, men kan virkelig ikke se KN skabe mirakler med disse tre. Jeg mener såmænd ikke disse tre har skuffet - man har fået præcist, hvad man betalte for.

        MvT
        kryger ser jeg ikke som det store problem - vil faktisk mene han er en go breddespiller at have siddende, erfaren, go med hovedet og kan dække flere pladser. Og så har han da vidst kun 1 år tilbage når vi når sommer.

        Mikkelsen har så 3 år tilbage til sommer - og jeg har mere end svært ved at se han nogensinde skulle få noget at gøre på et OB mandskab - hvordan man kunne finde på at smide en 4 årig kontrakt efter ham fatter jeg simpelthen intet af.

        Kirke fik 3 år(?) så 2 år tilbage....og hvis man kunne få ham sendt videre ville det nok ikke gøre det store.

        Comment


          Ove har gjort et rigtig godt stykke arbejde med at få de fleste af vores spillere til at se gode ud..
          desværre for HJ bare ikke ikke vores sommerindkøb. De falder helt igennem nu og hvis der var en pris for årets sportsdirektør 2014 var han nok ikke nomineret

          Comment


            Oprindeligt indsendt af Marco van Tasten Se indlæg
            Kan ende med at vi kommer til at hænge tungt på Kirkeskov, Kryger og Mikkelsen. Har stor tiltro til KN, men kan virkelig ikke se KN skabe mirakler med disse tre. Jeg mener såmænd ikke disse tre har skuffet - man har fået præcist, hvad man betalte for.

            MvT
            Enig, det var det, at de blev købt der var skuffende...
            Tror gerne på at det er nemt, har bare aldrig tjekket det ...

            Jeg er ikke fan.
            Men kan finde på at informere om træning og opdatere på ungdomsfronten ... hvorfor, fordi bold er sjovt og Ådalen er tæt på :).

            Comment


              Oprindeligt indsendt af fmprOB Se indlæg
              Ove har gjort et rigtig godt stykke arbejde med at få de fleste af vores spillere til at se gode ud..
              desværre for HJ bare ikke ikke vores sommerindkøb. De falder helt igennem nu og hvis der var en pris for årets sportsdirektør 2014 var han nok ikke nomineret
              Hesper Jansen?

              Comment


                Oprindeligt indsendt af mhbp Se indlæg
                Hesper Jansen?
                Exacte mundo

                Comment


                  Oprindeligt indsendt af Marco van Tasten Se indlæg
                  Kan ende med at vi kommer til at hænge tungt på Kirkeskov, Kryger og Mikkelsen. Har stor tiltro til KN, men kan virkelig ikke se KN skabe mirakler med disse tre. Jeg mener såmænd ikke disse tre har skuffet - man har fået præcist, hvad man betalte for.

                  MvT
                  Når Ove mente det var Makværk Poul lavede i OB , gad vide hvad hans mening så er om JH's indkøbsevner :-)
                  817 ⚪️
                  Y.N.W.A ❤️

                  Comment


                    Oprindeligt indsendt af Magge Se indlæg
                    Når Ove mente det var Makværk Poul lavede i OB , gad vide hvad hans mening så er om JH's indkøbsevner :-)
                    Tænker han vil blive rost og vurderet af Ove til mindst for at have indkøbt Ove ...
                    "Einstellung ist alles. Talent wird überschätzt. Talent ist Grundvoraussetzung, ohne Talent geht nichts, aber Talent stellt dich nur in die Tür. Charakter, Einstellung und Fleiß bringen dich hindurch"
                    - Norbert Elgert -

                    Comment


                      Oprindeligt indsendt af Marco van Tasten Se indlæg
                      Kan ende med at vi kommer til at hænge tungt på Kirkeskov, Kryger og Mikkelsen. Har stor tiltro til KN, men kan virkelig ikke se KN skabe mirakler med disse tre. Jeg mener såmænd ikke disse tre har skuffet - man har fået præcist, hvad man betalte for.

                      MvT
                      Det må være noget af det mest rigtige, der kan siges om dén sag. Det blev vist bare tydeligere og tydeligere efterhånden som man så dem spille. Der er ikke mere at komme efter.

                      MvH ChrisOB
                      1 nederlag de sidste 14 kampe. (8-5-1 - målscore: 23-9) 0 i de sidste 9 (6-3-0 - målscore: 16-6). 0 kampe siden sidst vi vandt en kamp efter været kommet bagud 0-1. Casper Nielsen - gør hvad han vil.

                      Comment


                        Oprindeligt indsendt af ChrisOB Se indlæg
                        Det må være noget af det mest rigtige, der kan siges om dén sag. Det blev vist bare tydeligere og tydeligere efterhånden som man så dem spille. Der er ikke mere at komme efter.

                        MvH ChrisOB
                        Ja, det er bekymrende at jhs hitrate er så lav. Ingen klub i dk har råd til at have så mange ubrugelige spillere i truppen, hvis man vil spille med om noget som helst.

                        Comment


                          Oprindeligt indsendt af claudes1 Se indlæg
                          Ja, det er bekymrende at jhs hitrate er så lav. Ingen klub i dk har råd til at have så mange ubrugelige spillere i truppen, hvis man vil spille med om noget som helst.
                          Tja, jeg tror, det har noget at gøre med TB også. En sportsdirektør henter spillerne som træneren vil har for sine ideer om fodbold. Og TBs ideer passede ikke til OB (hvori jeg har altid savnet eller ikke forstået en klar idé eller linie), så de derfor hentede spillerne også ikke passer. Om vinteren JH hentede spillere i samråd med Ove, som har en klare vision om fodbold, og allerede ser det helt anderledes ud.
                          "Einstellung ist alles. Talent wird überschätzt. Talent ist Grundvoraussetzung, ohne Talent geht nichts, aber Talent stellt dich nur in die Tür. Charakter, Einstellung und Fleiß bringen dich hindurch"
                          - Norbert Elgert -

                          Comment


                            Oprindeligt indsendt af claudes1 Se indlæg
                            Ja, det er bekymrende at jhs hitrate er så lav. Ingen klub i dk har råd til at have så mange ubrugelige spillere i truppen, hvis man vil spille med om noget som helst.
                            "Ubrugelige" er nok lige et stærkt nok ord, men forstærkninger they're not. Og det sagde flere allerede dengang.

                            MvH ChrisOB
                            1 nederlag de sidste 14 kampe. (8-5-1 - målscore: 23-9) 0 i de sidste 9 (6-3-0 - målscore: 16-6). 0 kampe siden sidst vi vandt en kamp efter været kommet bagud 0-1. Casper Nielsen - gør hvad han vil.

                            Comment


                              Nu hvor Kent Nielsen er i spil til landstræner, kan vi måske score lidt penge, nu hvor vi har lavet kontrakten og så forlænge med Ove 😉

                              Comment


                                Oprindeligt indsendt af grønært Se indlæg
                                Nu hvor Kent Nielsen er i spil til landstræner, kan vi måske score lidt penge, nu hvor vi har lavet kontrakten og så forlænge med Ove 
                                Lækker tanke som jeg ville være tryk ved incl lidt millioner.
                                Men glæder mig nu stadig til KN projektet

                                Comment

                                Working...
                                X