Annoncering

Collapse
No announcement yet.

Velkommen til Ove P.

Collapse
X
 
  • Filter
  • Tid
  • Show
Clear All
new posts

    Oprindeligt indsendt af anglicantian Se indlæg
    Hvilke af de seneste indkøb synes du er fejlagtige?

    Og bare af nysgerrighed, hvilke af alle spillere i truppen synes du er gode nok til OB?? Er det noget med Falk og til nøds Lasse Nielsen?
    +1

    Comment


      Oprindeligt indsendt af Lennon Se indlæg
      En bemærkning som vidst står for egen regning...
      fejlet fælt....tja bum bum måske ikke helt så slemt - men der har sgu været for mange svipsere hidtil

      Comment


        Oprindeligt indsendt af mhbp Se indlæg
        fejlet fælt....tja bum bum måske ikke helt så slemt - men der har sgu været for mange svipsere hidtil
        Det er jo den gode gamle debat som der nok aldrig bliver enighed om. Mit synspunkt er jo at JH ikke er ved at køre os i sænk. Men det var ikke en åbning til den debat.

        Det vi bare formuleringen, som om det var fakta alle kunne være enige om, der sprang mig i øjnene.

        Comment


          Oprindeligt indsendt af Lennon Se indlæg
          Det er jo den gode gamle debat som der nok aldrig bliver enighed om. Mit synspunkt er jo at JH ikke er ved at køre os i sænk. Men det var ikke en åbning til den debat.

          Det vi bare formuleringen, som om det var fakta alle kunne være enige om, der sprang mig i øjnene.
          fair nok - og selvfølgelig har vi forskellige meninger....og nej køre os i sænk er han næppe på vej til.

          Comment


            Oprindeligt indsendt af mhbp Se indlæg
            fair nok - og selvfølgelig har vi forskellige meninger....og nej køre os i sænk er han næppe på vej til.

            Comment


              Oprindeligt indsendt af anglicantian Se indlæg
              Hvilke af de seneste indkøb synes du er fejlagtige?

              Og bare af nysgerrighed, hvilke af alle spillere i truppen synes du er gode nok til OB?? Er det noget med Falk og til nøds Lasse Nielsen?
              Forholder mig til JH's indkøb , da det er ham min kritik er rettet mod .

              Lasse Nielsen og Martin Spellmann er gode indkøb .

              Azer virkede som et spændende køb som var værd at satse på via en kort kontrakt for at se om han kunne udvikle sig til det rette niveau .

              Hallgrimur er også en spiller som virker oplagt og billig at satse på til vores defensivt svage midtbane .

              Håkon , Zohore og Dalgaard er isoleret set gode indkøb , hvis man kun ser på det ud fra truppens mangler og det niveau de forventes at have . Men hvis man kigger nærmere efter så er de alle købt/lejet fordi de skal erstatte de fejlkøb som blev gjort i sommers , altså for kun et halvt år siden . Endvidere er det på meget korte kontrakter så vi allerede igen til sommer kan stå overfor endnu en runde indkøb til de samme pladser oven i den stribe øvrige kontraktudløb vi står overfor . Det kan komme til at gå ud over den kontinuitet som vi så gerne vi have i klubben .

              Tilbage står så JH's øvrige indkøb som jo ikke har bidraget ift den strategi klubben har .
              817 ⚪️
              Y.N.W.A ❤️

              Comment


                Oprindeligt indsendt af Lennon Se indlæg
                En bemærkning som vidst står for egen regning...
                Selvfølgelig :-)

                Jeg jubelpisser ikke på gulvet af glæde fordi JH går ud og henter noget der minder om lappeløsninger fordi de indkøb han lavede i sommer til HB og angrebet alle har fejlet .

                Men som beskrevet ovenfor så er indkøbene i dette transfervindue isoleret set gode .
                Last edited by Magge; 16-02-2015, 20:25.
                817 ⚪️
                Y.N.W.A ❤️

                Comment


                  Oprindeligt indsendt af Magge Se indlæg
                  Selvfølgelig :-)

                  Jeg jubelpisser ikke på gulvet af glæde fordi JH går ud og henter noget der minder om lappeløsninger fordi de indkøb han lavede i sommer til HB og angrebet alle har fejlet .
                  Det også fair - men det jo så din vurdering af det hele og den skal du have lov til at have, ligesom os "jubeloptimister" har et syn på JH som er anderledes.
                  i mine øjne har han nu ikke lavet flere fejlkøb end som så mange andre sportschefer i superligaen.
                  tværtimod synes jeg vi har haft det "bedste" transfervindue af samtlige klubber i superligaen denne sæson.
                  - vi har altså holdt på vores stamme, fået lønningerne i et tilpasseligt leje og vi har fået (forhåbentlig) fuldgod erstatninger ind - hvis ikke bedre og med masser af blod på tanden.
                  Hold nu kæft jeg glæder mig!!!!!!

                  Comment


                    Oprindeligt indsendt af Magge Se indlæg
                    Forholder mig til JH's indkøb , da det er ham min kritik er rettet mod .

                    Lasse Nielsen og Martin Spellmann er gode indkøb .

                    Azer virkede som et spændende køb som var værd at satse på via en kort kontrakt for at se om han kunne udvikle sig til det rette niveau .

                    Hallgrimur er også en spiller som virker oplagt og billig at satse på til vores defensivt svage midtbane .

                    Håkon , Zohore og Dalgaard er isoleret set gode indkøb , hvis man kun ser på det ud fra truppens mangler og det niveau de forventes at have . Men hvis man kigger nærmere efter så er de alle købt/lejet fordi de skal erstatte de fejlkøb som blev gjort i sommers , altså for kun et halvt år siden . Endvidere er det på meget korte kontrakter så vi allerede igen til sommer kan stå overfor endnu en runde indkøb til de samme pladser oven i den stribe øvrige kontraktudløb vi står overfor . Det kan komme til at gå ud over den kontinuitet som vi så gerne vi have i klubben .

                    Tilbage står så JH's øvrige indkøb som jo ikke har bidraget ift den strategi klubben har .
                    Måske klubben sidste sommer, havde så stor tiltro til truppens træner (en af ligaens på det tidspunkt bedst betalte), at man vurderede det var tilstrækkeligt at supplere med breddespillere, fordi det eksisterende materiale langt skulle række til overlevelse?

                    Jeg ved det ikke, men det er da et bud og i min optik et ikke hel urealistisk af slagsen.

                    Lad os huske på, at det var Poul Hansen der hyrede Troels Bech og at han i øvrigt nok også havde sit at skulle have sagt i forhold til indkøbene.

                    Jeg synes JH har været og er under ekstreme betingelser, - han så satme også brugt ud ved seneste interview. Om han har styrket OB, hmm.. Det må vi evaluere på efter sommeren 2015, hvor han oplyser at han har et helt andet budget at skabe et hold med.

                    Comment


                      Oprindeligt indsendt af Netsirk Se indlæg
                      Måske klubben sidste sommer, havde så stor tiltro til truppens træner (en af ligaens på det tidspunkt bedst betalte), at man vurderede det var tilstrækkeligt at supplere med breddespillere, fordi det eksisterende materiale langt skulle række til overlevelse?

                      Jeg ved det ikke, men det er da et bud og i min optik et ikke hel urealistisk af slagsen.

                      Lad os huske på, at det var Poul Hansen der hyrede Troels Bech og at han i øvrigt nok også havde sit at skulle have sagt i forhold til indkøbene.

                      Jeg synes JH har været og er under ekstreme betingelser, - han så satme også brugt ud ved seneste interview. Om han har styrket OB, hmm.. Det må vi evaluere på efter sommeren 2015, hvor han oplyser at han har et helt andet budget at skabe et hold med.
                      Du kan sagtens have ret , men så må der godt nok have været en enorm mangel på realisme i klubben hvis man gik og troede lidt middelmådige indkøb ville være nok til en trup som i forvejen var i ringe forfatning .

                      Ansættelsen af TB var en ud af en stribe fejl som OB har lavet siden den alt for sene fyring af Lars Olsen , men jeg har en anelse om at trænervalg ligger over sportschefernes beføjelser i OB .

                      TB havde en alt for stor medbestemmelse på indkøb , hvilket også tydeligt kunne ses .
                      817 ⚪️
                      Y.N.W.A ❤️

                      Comment


                        Oprindeligt indsendt af Richard Se indlæg
                        Det også fair - men det jo så din vurdering af det hele og den skal du have lov til at have, ligesom os "jubeloptimister" har et syn på JH som er anderledes.
                        i mine øjne har han nu ikke lavet flere fejlkøb end som så mange andre sportschefer i superligaen.
                        tværtimod synes jeg vi har haft det "bedste" transfervindue af samtlige klubber i superligaen denne sæson.
                        - vi har altså holdt på vores stamme, fået lønningerne i et tilpasseligt leje og vi har fået (forhåbentlig) fuldgod erstatninger ind - hvis ikke bedre og med masser af blod på tanden.
                        Hold nu kæft jeg glæder mig!!!!!!
                        Vores meninger i hver vores retning giver debatten liv ;-) .

                        Men vi kan ihvertfald blive enige om at glæde os til forårets kampe .
                        817 ⚪️
                        Y.N.W.A ❤️

                        Comment


                          Ved ikke om nogen har set Viasats superliga-optakt i dag, hvor Ove blev interviewet. Frimann spurgte Ove, hvor mange points OB har hentet, inden vi skal møde FCV. Underteksten har klar nok: Frimann ser FCV-kampen som lidt af en tidlig skæbnekamp, og OB og FCV kan sagtens ligge tæt i tabellen, når den bliver spillet - hvis vi altså, som Frimann forventer, taber de to første. Oves svar: "jeg forventer, at vi vinder én af de første to kampe". Sådan, gotta love that Ove! Frimann har tavs bagefter, det svar havde han tydeligvis ikke regnet med.

                          Comment


                            Oprindeligt indsendt af nixcha Se indlæg
                            Ved ikke om nogen har set Viasats superliga-optakt i dag, hvor Ove blev interviewet. Frimann spurgte Ove, hvor mange points OB har hentet, inden vi skal møde FCV. Underteksten har klar nok: Frimann ser FCV-kampen som lidt af en tidlig skæbnekamp, og OB og FCV kan sagtens ligge tæt i tabellen, når den bliver spillet - hvis vi altså, som Frimann forventer, taber de to første. Oves svar: "jeg forventer, at vi vinder én af de første to kampe". Sådan, gotta love that Ove! Frimann har tavs bagefter, det svar havde han tydeligvis ikke regnet med.
                            ... og får en point i den anden!!!
                            Last edited by andlox; 17-02-2015, 14:11.
                            "Einstellung ist alles. Talent wird überschätzt. Talent ist Grundvoraussetzung, ohne Talent geht nichts, aber Talent stellt dich nur in die Tür. Charakter, Einstellung und Fleiß bringen dich hindurch"
                            - Norbert Elgert -

                            Comment


                              Oprindeligt indsendt af nixcha Se indlæg
                              Ved ikke om nogen har set Viasats superliga-optakt i dag, hvor Ove blev interviewet. Frimann spurgte Ove, hvor mange points OB har hentet, inden vi skal møde FCV. Underteksten har klar nok: Frimann ser FCV-kampen som lidt af en tidlig skæbnekamp, og OB og FCV kan sagtens ligge tæt i tabellen, når den bliver spillet - hvis vi altså, som Frimann forventer, taber de to første. Oves svar: "jeg forventer, at vi vinder én af de første to kampe". Sådan, gotta love that Ove! Frimann har tavs bagefter, det svar havde han tydeligvis ikke regnet med.
                              Ja det er sjovt med Ove. Hans udtalelser og generelle fremtoning i medierne ser ud til at give os på forum inklusiv mig selv tro på et fornuftigt forår. Jeg tror heller ille vi får 0 point i de to første kampe. Vi har specielt været stærke hjemme under Ove, så tror bestemt ikke vi taber den kamp til FCK, som ikke har overbevist hidtil i sæsonen og ikke er kommet specielt styrket ud af vinduet

                              Comment


                                Ove P til Ringe

                                http://www.fyens.dk/faaborg-midtfyn/...rtikel/2664532

                                Comment

                                Working...
                                X