Annoncering

Collapse
No announcement yet.

Velkommen til Ove P.

Collapse
X
 
  • Filter
  • Tid
  • Show
Clear All
new posts

    Oprindeligt indsendt af Lennon Se indlæg
    Nu hvor Kent Nielsen er ansat fra sommer og vores økonomi tilsyneladende kommer på ret køl til sommer også, kunne det så tænkes at Ove tilbydes en scout rolle? Ville han være interesseret?

    Sikkert lidt ønsketænkning fra min side
    scout og sparrings partner til Kent
    det ville jeg være MEGET tryg ved

    Comment


      Oprindeligt indsendt af Lennon Se indlæg
      Nu hvor Kent Nielsen er ansat fra sommer og vores økonomi tilsyneladende kommer på ret køl til sommer også, kunne det så tænkes at Ove tilbydes en scout rolle? Ville han være interesseret?

      Sikkert lidt ønsketænkning fra min side
      Da han startede med os, sagde han, hvor glad han var for at være tilbage som træner på banen og at føre træningen. Det lyder mere som om han stadig er sulten efter det daglige arbejde på banen. Så jeg tror det ikke på Scout løsning. Desværre.
      Jeg ville være glad, hvis han ville blive i OB. Ove er en stor gevinst for klubben.
      "Einstellung ist alles. Talent wird überschätzt. Talent ist Grundvoraussetzung, ohne Talent geht nichts, aber Talent stellt dich nur in die Tür. Charakter, Einstellung und Fleiß bringen dich hindurch"
      - Norbert Elgert -

      Comment


        Oprindeligt indsendt af andlox Se indlæg
        Da han startede med os, sagde han, hvor glad han var for at være tilbage som træner på banen og at føre træningen. Det lyder mere som om han stadig er sulten efter det daglige arbejde på banen. Så jeg tror det ikke på Scout løsning. Desværre.
        Jeg ville være glad, hvis han ville blive i OB. Ove er en stor gevinst for klubben.
        OP sagde også ved sin ansættelse i OB at han var træner efter sommerferien. Jeg ved bare ikke hvor det bliver, var ordene dengang
        Believe OB

        ½ sæsoner der bare skal overstås findes ikke

        Ligegyldige kampe eksisterer ikke

        Comment


          Øvv hvor er jeg skuffet over at ove ikke blev tilbudt en forlængelse.. Endelig havde vi en ærlig træner med de værdier jeg gerne ser i
          OB..

          Comment


            Vi risikerer vel en lidt mærkelig situation, hvis vi får et fantastisk forår med Ove P. ved roret og at AaB får et elendigt forår ved Kent N.
            Vi ender i toppen (sub-toppen) og AaB i bunden/nedrykning. Og alligevel henter vi AaB's træner...
            Ikke at jeg tror det sker, men ville være lidt besynderligt...
            Stop 'Hate' Mod Vore Egne Spillere. Opbakning til alle.
            Kristian Morre

            Comment


              Oprindeligt indsendt af capone Se indlæg
              Øvv hvor er jeg skuffet over at ove ikke blev tilbudt en forlængelse.. Endelig havde vi en ærlig træner med de værdier jeg gerne ser i
              OB..
              Enig. Ove som ærlig træner havde fortjent en ærlig tilbud.
              "Einstellung ist alles. Talent wird überschätzt. Talent ist Grundvoraussetzung, ohne Talent geht nichts, aber Talent stellt dich nur in die Tür. Charakter, Einstellung und Fleiß bringen dich hindurch"
              - Norbert Elgert -

              Comment


                Oprindeligt indsendt af capone Se indlæg
                Øvv hvor er jeg skuffet over at ove ikke blev tilbudt en forlængelse.. Endelig havde vi en ærlig træner med de værdier jeg gerne ser i
                OB..
                jeg tror ikke du skal tage fejl af Kent, han er også en træner der ved hvem der bestemmer
                Believe OB

                ½ sæsoner der bare skal overstås findes ikke

                Ligegyldige kampe eksisterer ikke

                Comment


                  Oprindeligt indsendt af Morre Se indlæg
                  Vi risikerer vel en lidt mærkelig situation, hvis vi får et fantastisk forår med Ove P. ved roret og at AaB får et elendigt forår ved Kent N.
                  Vi ender i toppen (sub-toppen) og AaB i bunden/nedrykning. Og alligevel henter vi AaB's træner...
                  Ikke at jeg tror det sker, men ville være lidt besynderligt...
                  Husker ikke præcis hvordan KNs skifte til BIF fra AC kom i stand, men var det ikke det der skete dengang? godt nok over efteråret i stedet for foråret... mener det var Køhlert der hev BIF til tops som "vikar", mens KN og AC røg helt ned i kulkælderen, og han afleverede dem under stregen...
                  Til-afgange under Alm: 96 - still counting

                  Comment


                    Oprindeligt indsendt af andlox Se indlæg
                    Enig. Ove som ærlig træner havde fortjent en ærlig tilbud.
                    Jeg har dog indtryk af, at OB hele tiden har spillet med åbne kort over for OP, og at klubben derfor også har været ærlige.

                    Comment


                      Se Ove jonglere(eller mangel på samme) og fortælle om OB's transferplaner her til vinter

                      http://www.bt.dk/superligaen/mandags...transferplaner

                      Comment


                        Så lige et interview med ham i TV2Fyn kl 19.30. Han virker faktisk til at han hele tiden har vidst at det ikke var planen at have ham længere end til sæsonafslutning. Derudover siger han, at han havde forudset at Kent N. ville komme og overtage, efter de rygtet der har været i miljøet i det sidste stykke tid. Og så siger han at han godt kan lide udfordringen med at være brandslukker, og gør truppen så klar som mulig, til at Kent kommer og overtager.

                        Comment


                          Oprindeligt indsendt af WhyNot? Se indlæg
                          Så lige et interview med ham i TV2Fyn kl 19.30. Han virker faktisk til at han hele tiden har vidst at det ikke var planen at have ham længere end til sæsonafslutning. Derudover siger han, at han havde forudset at Kent N. ville komme og overtage, efter de rygtet der har været i miljøet i det sidste stykke tid. Og så siger han at han godt kan lide udfordringen med at være brandslukker, og gør truppen så klar som mulig, til at Kent kommer og overtager.
                          Det er godt at høre, og understreger, at OP er en klar, åben og ærlig fyr og at klubben har behandlet ham ærlig.
                          "Einstellung ist alles. Talent wird überschätzt. Talent ist Grundvoraussetzung, ohne Talent geht nichts, aber Talent stellt dich nur in die Tür. Charakter, Einstellung und Fleiß bringen dich hindurch"
                          - Norbert Elgert -

                          Comment


                            Oprindeligt indsendt af WhyNot? Se indlæg
                            Så lige et interview med ham i TV2Fyn kl 19.30. Han virker faktisk til at han hele tiden har vidst at det ikke var planen at have ham længere end til sæsonafslutning. Derudover siger han, at han havde forudset at Kent N. ville komme og overtage, efter de rygtet der har været i miljøet i det sidste stykke tid. Og så siger han at han godt kan lide udfordringen med at være brandslukker, og gør truppen så klar som mulig, til at Kent kommer og overtager.
                            det er vel også en nærliggende tanke - at planen hele tiden har gået i retning af at hente Kent N. - Man havde så bare håbet Troels kunne fedte os igennem dette år.....det lykkedes ikke og så skulle der handles, og det blev så Ove på en kort kontrakt.

                            Syntes ret godt om Ove efter den korte tid han har været i klubben, og må erkende jeg gerne havde set ham fortsætte, sådan skulle det så ikke være.

                            Comment


                              Oprindeligt indsendt af mhbp Se indlæg
                              det er vel også en nærliggende tanke - at planen hele tiden har gået i retning af at hente Kent N. - Man havde så bare håbet Troels kunne fedte os igennem dette år.....det lykkedes ikke og så skulle der handles, og det blev så Ove på en kort kontrakt.

                              Syntes ret godt om Ove efter den korte tid han har været i klubben, og må erkende jeg gerne havde set ham fortsætte, sådan skulle det så ikke være.
                              det lyder som et meget muligt scenarie. Ærgerligt for TB at det ikke kunne lykkes for ham, det havde havde været bedst for klubben. Jeg vil håbe at OP kan forberede OB til Kent så han kan arbejde ud fra de berømmede visioner og strategier som skal bære OB videre.
                              Believe OB

                              ½ sæsoner der bare skal overstås findes ikke

                              Ligegyldige kampe eksisterer ikke

                              Comment


                                Hvor er det egentlig rart at man med Ove P ved roret ikke behøver at frygte endnu en opstart, hvor spillerne ikke opnår den nødvendige grundform der kræves for at kunne krige i 90+ min. Jeg har aldrig forstået hvorfor Troels ikke havde et større fokus på det, når han samtidig ønskede at implementerer en høj grad af genpres, som kræver et ekstra fysisk overskud.

                                http://www.ob.dk/artikel/fysik-kondi...etraening.aspx

                                Comment

                                Working...
                                X