Annoncering

Collapse
No announcement yet.

Velkommen til Ove P.

Collapse
X
 
  • Filter
  • Tid
  • Show
Clear All
new posts

    #46
    http://tipsbladet.dk/nyhed/superliga...nd-troels-bech

    Comment


      #47
      bliver da helt glad i hovedet nu
      Believe OB

      ½ sæsoner der bare skal overstås findes ikke

      Ligegyldige kampe eksisterer ikke

      Comment


        #48
        Oprindeligt indsendt af manner Se indlæg
        bliver da helt glad i hovedet nu
        Samme her. Vinder vi i morgen er det vel lige før at man tror på den top 7

        Comment


          #49
          Jeg synes generelt at det er dejlig statistik, men de detaljer med småt er pynter lidt unødvendigt på statistikken. Når det er til Ove Pedersens fordel, så tæller 1. divisionskampene med, når det ikke gør, så er tæller de ikke. Statistik er nu en sjov ting.

          * Ove Pedersens AGF-ophold inkluderede blandt andet et ophold i 1. division i 2006/07-sæsonen. Disse kampe er talt med i statistikken.

          ** Viggo Jensens og Jess Thorups Esbjerg-ophold inkluderede ophold i 1. division. Disse kampe er IKKE talt med i statistikken.

          Comment


            #50
            Ove p i studiet på TV3 sport 1 nu

            Comment


              #51
              Tak.

              Fik lige det sidste, ikke at jeg er imod trænerskiftet, men det er godt svært at vænne sig til at det er Ove og ikke Troels. Det kræver lige en kamp eller to.

              Når det er sagt, så er Ove jo "lakmus" prøven, rykker vi ned ham, var vi rykket ned med alle. Det er det han kan.

              Jeg tror det er/var rigtigt at skifte træner, men....jo det er rigtigt.

              Comment


                #52
                Oprindeligt indsendt af sjn Se indlæg
                Ove p i studiet på TV3 sport 1 nu
                Så det godt. Er allerede fan af Ove P.
                Hvis resultaterne følger efter kunne jeg godt se Ove i OB i en 2-3 år...

                Comment


                  #53
                  Oprindeligt indsendt af fmprOB Se indlæg
                  Så det godt. Er allerede fan af Ove P.
                  Hvis resultaterne følger efter kunne jeg godt se Ove i OB i en 2-3 år...
                  Bliver vi top 7 (top 10), så er det svært ikke at forlænge.

                  Slås bare lidt med mig selv, betragter Ove P og C. som de to største brandslukkere der findes, men også som folk der er "over the top".

                  Tænker, vi må se tiden an, til vi redder røven.

                  Kent N. i Aalborg har kontraktudløb og kender om nogen JH.

                  Niels F. i Esbjerg har kontraktudløb.

                  Jess T. har kontraktudløb.

                  Men altså giver Ove P. mig en god oplevelse over de næste 9 måneder, sårhhh, et eller andet sted, så er han et godt match til Toppel, Ruud, Lasse, Kirke, Spel, Ari plusminus et par stykker guys der er lidt "no nosense".

                  Comment


                    #54
                    Oprindeligt indsendt af Polle Se indlæg
                    Tak.

                    Fik lige det sidste, ikke at jeg er imod trænerskiftet, men det er godt svært at vænne sig til at det er Ove og ikke Troels. Det kræver lige en kamp eller to.

                    Når det er sagt, så er Ove jo "lakmus" prøven, rykker vi ned ham, var vi rykket ned med alle. Det er det han kan.

                    Jeg tror det er/var rigtigt at skifte træner, men....jo det er rigtigt.
                    Jeg er også lidt ambivalent med det. Jeg ved ikke om det er logoet der gør det, men jeg synes ligefrem at Ove virkede sympatisk og det er normalt ikke det jeg har forbundet med ham. Jeg kan dog godt lide ærligheden. Kan han få det tilført til holdet vil vi være på rette vej. Jeg ved godt at træerne ikke bare sådan vokser ind i himmelen, men jeg glæder mig til i morgen. Vil spillerne det lidt mere med en råbende Ove på siden? Det håber jeg.
                    Form barometer 1-2-3-4-5-6-7-8-9-10

                    Comment


                      #55
                      Jeg kan så forfærdeligt godt lide interviews med Ove P. I dagens avis, lyder det som om han virkelig har taget taktstokken og virkelig nærstuderet de svagheder, strukturen på holdet lider under. Bl.a. Har han valgt at bytte rundt på KL og LN, så KL nu spiller i venstre side. F.eks. Fordi LN ganske enkelt er svagere med venstre end KL. Derudover nævnes det at han har valgt tre fra til i morgen, som han efter kampen vil afsløre ikke er langt fra startopstillingen pt. Og at navnene vil overraske os.
                      Fandme spændt på hvem disse spillere er!!

                      Comment


                        #56
                        Oprindeligt indsendt af hankatten Se indlæg
                        Jeg kan så forfærdeligt godt lide interviews med Ove P. I dagens avis, lyder det som om han virkelig har taget taktstokken og virkelig nærstuderet de svagheder, strukturen på holdet lider under. Bl.a. Har han valgt at bytte rundt på KL og LN, så KL nu spiller i venstre side. F.eks. Fordi LN ganske enkelt er svagere med venstre end KL. Derudover nævnes det at han har valgt tre fra til i morgen, som han efter kampen vil afsløre ikke er langt fra startopstillingen pt. Og at navnene vil overraske os.
                        Fandme spændt på hvem disse spillere er!!
                        det er et ganske godt interwiev med OP, jeg kan også godt lide når han gør tingene enkle at forstå bl.a. i forholdet til LN og hans "favoritben"
                        Hvis vi har udgangspunkt i at de 3 navne som er fravalgt til startopstillingen i dag er spillere som er klar til kamp vil jeg gætte på TM, Momo og Azer, men det er der vel ikke så meget overraskende i så det kan muligvis også være Emil, Momo og Lado
                        Last edited by manner; 04-10-2014, 06:54.
                        Believe OB

                        ½ sæsoner der bare skal overstås findes ikke

                        Ligegyldige kampe eksisterer ikke

                        Comment


                          #57
                          Bliver spændende.
                          Kan også godt lide den måde igår hvor han sagde at Emil og Falk er i superligaens top rent offensivt og at det var han forbandede PLIGT at sætte netop dem i scene så de har mulighed for at præstere optimalt..

                          Comment


                            #58
                            Oprindeligt indsendt af hankatten Se indlæg
                            Jeg kan så forfærdeligt godt lide interviews med Ove P. I dagens avis, lyder det som om han virkelig har taget taktstokken og virkelig nærstuderet de svagheder, strukturen på holdet lider under. Bl.a. Har han valgt at bytte rundt på KL og LN, så KL nu spiller i venstre side. F.eks. Fordi LN ganske enkelt er svagere med venstre end KL. Derudover nævnes det at han har valgt tre fra til i morgen, som han efter kampen vil afsløre ikke er langt fra startopstillingen pt. Og at navnene vil overraske os.
                            Fandme spændt på hvem disse spillere er!!
                            Jeg mener også, at LN spillede i højre side i FCV. Det blive interessant at se ham på hans mere "naturlige" plads. Hvad har TBs overvejelse mon været omkring det emne?

                            Comment


                              #59
                              Ingen Tb kiggede ikke på naturlig fod. Bare se Momo på VB. Dejligt med en træner som starter med de lavt hængende frugter. Spændende hvad han formår at få tilpasset i pausen. Forhåbentlig er RF med flere klar på det tidspunkt.

                              Comment


                                #60
                                Ja det er præcist sådanne taktiske detaljer og finesser, som man forventer af Ove P., og som vi i den grad har hårdt brug for. Bech kørte stadig ud af et udviklingsspor, men det var som at ride dressur med en flok trækheste.

                                Bechs manglende evne til, at skabe et nogenlunde sikkert defensivt fundament, var hans værste forbrydelse.

                                Comment

                                Working...
                                X