Annoncering

Collapse
No announcement yet.

Velkommen til Ove P.

Collapse
X
 
  • Filter
  • Tid
  • Show
Clear All
new posts

    #31
    Efter en dag i tænketanken med interviews, artikler mm. Er jeg blevet lidt mere optimistisk mht. OP...
    Han har kun noget at vinde og måske vi har flere typer denne gang, som er med på at kæmpe 90 minutter.
    Nøj hvor ville jeg ønske mig at Jürgen Klopp's 12km filosofi ville komme til OB - ALLE spillere skal løbe min 12km... LØB FOR SATAN!!

    Velkommen OP - Ses lørdag.

    Comment


      #32
      Oprindeligt indsendt af Richard Se indlæg
      Efter en dag i tænketanken med interviews, artikler mm. Er jeg blevet lidt mere optimistisk mht. OP...
      Han har kun noget at vinde og måske vi har flere typer denne gang, som er med på at kæmpe 90 minutter.
      Nøj hvor ville jeg ønske mig at Jürgen Klopp's 12km filosofi ville komme til OB - ALLE spillere skal løbe min 12km... LØB FOR SATAN!!

      Velkommen OP - Ses lørdag.
      Så skulle vi aldrig have solgt Conor O´Brien, han løb altid længst

      Nej, er helt på linie med dig, det er det vi skal have frem nu, løb, kæmp, fight, dræb (ikke bogstavligt) og så mere jordnære og klare aftaler, det er jo bare fodbold.

      Comment


        #33
        Oprindeligt indsendt af Polle Se indlæg
        Ja, velkommen til.

        Er Ove bedre end Troels. Ikke generelt, det tror jeg ikke, men han passer meget meget bedre til det OB, som vi har lige nu. Så for os er han bedre lige nu.

        Spillertruppen har mange flere Ove typer end Troels typer. Vi har et hold til fight, fysik og indstilling, det er i TB´s verden plan B. Vores sportsdirektør tænker også fodbold efter plan B modellen, i hans verden er det bare plan A. Jeg ved ikke hvordan TB og JH har det sammen, men de tænker fodbold forskelligt, måske derfor TB ikke havde længere snor!

        Nu passer det hele bedre sammen, alle trækker i samme retning, men der er ændret spillestil, til dels tvunget af økonomi. Poul Hansen var teoretisk set et bedre match til Troels, at han så grundlæggende ikke havde evner og niveau, er en anden ting, men de ville det samme.

        Nu er vi tilbage ved det "gamle" OB. Jeg hilser det velkommen, hellere noget der virker end noget flottere der ikke virker.
        det
        er mig altså en gåde at folk taler om TB som en spillende træner. Han har aldrig været det og formåede heller ikke at blive det her trods 3-4 højeste lønbudget i de år han var her. Aldrig aldrig aldrig mer Troels Hæk

        Comment


          #34
          Oprindeligt indsendt af CDC5000 Se indlæg
          det
          er mig altså en gåde at folk taler om TB som en spillende træner. Han har aldrig været det og formåede heller ikke at blive det her trods 3-4 højeste lønbudget i de år han var her. Aldrig aldrig aldrig mer Troels Hæk
          4 gang er lykkens gang........

          Kan sagtens følge dig på en halvpart. TB lykkedes ikke ret godt med det han vil, men han vil nu gerne være "spillende", det føler jeg mig ret sikker på. Det lykkedes fint i Silkeborg, men ellers mislykkedes det rundt omkring - enig.

          Comment


            #35
            Nogen der har styr på hvilket system PO foretrækker?
            "Fejlen ved verden er, at de dumme er så skråsikre på alting, og de begavede så fulde af tvivl."

            "Der findes ingen kendsgerninger, kun fortolkninger."

            Venter man for længe, får man ingenting ...

            Comment


              #36
              Oprindeligt indsendt af Plum Se indlæg
              Nogen der har styr på hvilket system PO foretrækker?
              Peder Ovesen?

              Comment


                #37
                Peder Ovesen satser på Emil og Falk

                http://www.tv3sport.dk/fodbold/nyhed...alk-og-larsen/

                Comment


                  #38
                  Ove kun en midlertidlig løsning

                  http://sporten.tv2.dk/2014-10-01-eks...tidig-loesning

                  Comment


                    #39
                    Oprindeligt indsendt af fmprOB Se indlæg
                    Peder Ovesen satser på Emil og Falk

                    http://www.tv3sport.dk/fodbold/nyhed...alk-og-larsen/
                    Det lyder meget godt synes jeg.. Håber OP er i stand til at skabe rammer for de to, så vores offensiv ikke visner fuldstændig..

                    Comment


                      #40
                      Ove afviste andre klubber

                      http://tipsbladet.dk/nyhed/superliga...lubber-foer-ob

                      Comment


                        #41
                        Oprindeligt indsendt af fmprOB Se indlæg
                        Siger Morten Bisgaard; ham der som 'OB-ekspert' ikke kunne forestille sig, at Troels blev fyret - dagen inden Troels blev fyret. I'm not so much impressed. Ove P. selv er realistisk omkring det: "Det er alt for tidligt at forholde sig til. Jeg kender OB godt fra tribunen, men jeg kender ikke klubben indadtil. Jeg plejer altid at forberede mig meget på et nyt job, men det har der ikke været tid til denne gang. Derfor er jeg sprunget ud i det med bind for øjnene, og derfor er det en fin kontraktlængde. Vi kan se hinanden an, inden vi tager en beslutning om fremtiden."http://tipsbladet.dk/nyhed/superliga...lubber-foer-ob

                        Comment


                          #42
                          Ove P:
                          - Da OB kom på banen, var det ikke indlysende for mig, at jeg skulle sige ja. Jeg sagde ikke ja med det samme, men jeg blev overbevist, da jeg mødtes med klubben søndag eftermiddag. Jeg vil ikke sige, hvad det var, der overbeviste mig, fortæller Ove Pedersen.


                          Kunne det være et større transferbudget til vinter? Eller noget simpelt som ussel mammon?

                          Comment


                            #43
                            Oprindeligt indsendt af nixcha Se indlæg
                            Siger Morten Bisgaard; ham der som 'OB-ekspert' ikke kunne forestille sig, at Troels blev fyret - dagen inden Troels blev fyret. I'm not so much impressed. Ove P. selv er realistisk omkring det: "Det er alt for tidligt at forholde sig til. Jeg kender OB godt fra tribunen, men jeg kender ikke klubben indadtil. Jeg plejer altid at forberede mig meget på et nyt job, men det har der ikke været tid til denne gang. Derfor er jeg sprunget ud i det med bind for øjnene, og derfor er det en fin kontraktlængde. Vi kan se hinanden an, inden vi tager en beslutning om fremtiden."http://tipsbladet.dk/nyhed/superliga...lubber-foer-ob
                            det er sgu da også alt for tidligt at begynde den snak - han er lige hentet ind.....lad os nu se hvordan han gør det, om han redder os i ligaen...og om han selv er interesseret i at fortsætte. Når og hvis det bliver aktuelt

                            Comment


                              #44
                              14 dage. Så har Ove P fået styr på det

                              http://tipsbladet.dk/nyhed/superliga...-bruge-14-dage

                              Comment


                                #45
                                Oprindeligt indsendt af fmprOB Se indlæg
                                14 dage. Så har Ove P fået styr på det

                                http://tipsbladet.dk/nyhed/superliga...-bruge-14-dage
                                Jeg ved ikke med jer andre, men jeg bliver en lille smule optimistisk når jeg læser sådan et interwiev, OP er god til at sige ting ligeud og forståeligt og det lyder som han frigør spillerne for ansvar så de kan koncentrere sig om at spille spillet, og at han som det mest selvfølgelige påtager sig ansvaret
                                Believe OB

                                ½ sæsoner der bare skal overstås findes ikke

                                Ligegyldige kampe eksisterer ikke

                                Comment

                                Working...
                                X