Annoncering

Collapse
No announcement yet.

Velkommen til Ove P.

Collapse
X
 
  • Filter
  • Tid
  • Show
Clear All
new posts

    #16
    Oprindeligt indsendt af mågen Se indlæg
    Hmm - pt ser jeg kun følgende spillere, der ikke kan løfte "drømmen":
    Ruud (god spiller, men der skal bruges andre kompetencer i vores "drøm". Er væk til sommer)
    Kryger (billig gardering/breddespiller)
    Ari (fin backup, vil passe bedre til VB end central midt)
    Bodul (han er væk/skal være væk)
    Kirkeskov (Backup for Barrett)

    Er der andre, der direkte falder uden for?
    Nu ved jeg ikke om du tænker ønske-11'eren eller truppen generelt?

    Lad mig vende den om: Kan du stille en start-11 som du helt seriøst mener vil kunne dominere størstedelen af kampene på boldbesiddelse? Vi har vel kun Emil, Falk og Schoop som til en vis grad er i stand til at spille hurtigt pasningsspil. Jeg har ihvertfald svært ved at se andre. Dog er Høegh god til at føre bolden frem.

    Comment


      #17
      Oprindeligt indsendt af JMJ Se indlæg
      Nu ved jeg ikke om du tænker ønske-11'eren eller truppen generelt?

      Lad mig vende den om: Kan du stille en start-11 som du helt seriøst mener vil kunne dominere størstedelen af kampene på boldbesiddelse? Vi har vel kun Emil, Falk og Schoop som til en vis grad er i stand til at spille hurtigt pasningsspil. Jeg har ihvertfald svært ved at se andre. Dog er Høegh god til at føre bolden frem.
      Hvis alle mand er klar:

      Målmand: Radza (han kan rent faktisk bruges som spilstation, modsat Toppel)
      Højre back: ?? (mangler i truppen)
      CF: Høegh/Diarra
      CF: LN/KL
      Venstre Back: Barrett
      H. Midt: LJ/AT
      CM: Desler/Schoop
      CM: Azer
      LM: EL
      Offensiv midt/hængende angriber: Falk
      Boksspiller: Lado

      Læg dertil en Greve, der ligesom de øvrige unge OB-spillere har fået teknikken ind som del af deres opdragelse.

      Umiddelbart er det kun højre back, som er en seriøs mangel i truppen hvis vi skulle være boldbesiddende.

      Comment


        #18
        Oprindeligt indsendt af mågen Se indlæg
        Hvis alle mand er klar:

        Målmand: Radza (han kan rent faktisk bruges som spilstation, modsat Toppel)
        Højre back: ?? (mangler i truppen)
        CF: Høegh/Diarra
        CF: LN/KL
        Venstre Back: Barrett
        H. Midt: LJ/AT
        CM: Desler/Schoop
        CM: Azer
        LM: EL
        Offensiv midt/hængende angriber: Falk
        Boksspiller: Lado

        Læg dertil en Greve, der ligesom de øvrige unge OB-spillere har fået teknikken ind som del af deres opdragelse.

        Umiddelbart er det kun højre back, som er en seriøs mangel i truppen hvis vi skulle være boldbesiddende.
        Vil give dig ret så langt, at det er et hold som ihvertfald passer bedst til en boldbesiddende spillestil. Men jeg kan dog have min tvivl om det generelle niveau er højt nok til at dominere størstedelen af kampene. Synes det ligner et hold vi har forsøgt os med flere gange, og fejlet. Lucas Jensen eller Anders Thomsen er IMØ ikke superliganiveau på højrekanten. Barrett er jo injury prone i en grad som efterhånden leder tankerne hen på Leon A og Radza er komplet uprøvet på dette niveau.

        Comment


          #19
          http://ekstrabladet.dk/sport/fodbold...cle5084827.ece

          Comment


            #20
            Han lyder i hvert fald utrolig sympatisk og helt nede på jorden.

            Comment


              #21
              Oprindeligt indsendt af badazz Se indlæg
              Han lyder i hvert fald utrolig sympatisk og helt nede på jorden.
              Det må man sige. Det er en anden stil end TB s! Ikke at han var usympatisk.

              Comment


                #22
                Oprindeligt indsendt af JMJ Se indlæg
                Jess Thorup er selvfølgelig drømmen! Men hvis vi (igen) skal forsøge med en boldbesiddende spillestil skal vi (igen) købe et halvt hold til sommer.
                Michael Hemmingsen.
                Ove er vel sat til at redde os. Og det vil være et selvmål at tro at han kan udvikle os, på,den lange bane. MH hjem hvor han høre til, i spidsen for mit hold. Og så skal der investeres.

                Ps. Jeg holder med OB igen efter 2 1/2 år i foragt. En af de smukkeste dage.

                Comment


                  #23
                  Ove P. var min favorit til at overtage efter Troels (på en kontrakt sæsonen ud), så det er godt at få ham ind som brandslukker. Tror bestemt han kan få sat nogle solide kæder op, hvilket vi har haft stort behov for.

                  Comment


                    #24
                    Oprindeligt indsendt af driflin Se indlæg
                    Jeg synes timiningen er lidt mærkelig ifht. fyringen, men når det så er sagt, så er jeg positiv over at det er Ove Pedersen vi får ind for resten af sæsonen, for derefter enten at forlænge med ham eller finde en anden.

                    Dem der mener at Ove P. kun vil spille beton- og tonserfodbold skulle prøve at høre nogle af de udsendelser af FodboldFM, hvor Ove P. har været gæst.

                    Velkommen til i hvert fald!
                    Jeg tror tilgengæld at timingen er ønsket.

                    Jeg tror de tog beslutningen efter Brønshøj kampen, men for at give den ny træner en fair chance for at få bare lidt kendskab til truppen, valgte man at tage FCN kampen med. Med andre ord solgte man kampen på forhånd.

                    På den måde er chancerne, alt andet lige, lidt større for at den nye træner kan starte med en succesoplevelse hjemme mod SIF, og dermed få banket noget tro ind i truppen og få spillernes opbakning fra start af.

                    Comment


                      #25
                      Jeg jubler ikke da jeg er imod flere nødløsninger. Men velkommen til Ove P.
                      Form barometer 1-2-3-4-5-6-7-8-9-10

                      Comment


                        #26
                        Velkommen til Ove P.
                        -håber du har hvilet godt ud mens du var uden job, for du får noget at se til

                        Comment


                          #27
                          Oprindeligt indsendt af mågen Se indlæg
                          Hvis alle mand er klar:

                          Målmand: Radza (han kan rent faktisk bruges som spilstation, modsat Toppel)
                          Højre back: ?? (mangler i truppen)
                          CF: Høegh/Diarra
                          CF: LN/KL
                          Venstre Back: Barrett
                          H. Midt: LJ/AT
                          CM: Desler/Schoop
                          CM: Azer
                          LM: EL
                          Offensiv midt/hængende angriber: Falk
                          Boksspiller: Lado

                          Læg dertil en Greve, der ligesom de øvrige unge OB-spillere har fået teknikken ind som del af deres opdragelse.

                          Umiddelbart er det kun højre back, som er en seriøs mangel i truppen hvis vi skulle være boldbesiddende.
                          ønske start 11 (som truppen ser ud nu?)

                          pt har vi da ruud i truppen og jeg syntes det i den grad har været rart at få ham tilbage, men han er selvf snart fortid igen - men lige nu mener jeg det er en klar forstærkning - så kan kryger også bruges længere fremme.

                          på målmandsposten forstår jeg ikke du vil have radza ind - nu har jeg intet set til ham, men syntes det vil være alt for tidligt at smide så uprøvet en målmand ind - især vores situation taget i betragtning. Mener ikke der kan være tvivl om Toppel er første valg resten af sæsonnen....og så håber jeg vi finder en ny klar første keeper til næste sæson.

                          Comment


                            #28
                            Jeg synes det er meget positivt at man :

                            a) Endelig har fyret Troels, som aldrig har formået for alvor at organisere holdet defensivt, eller motivere spillerne i mere end én kamp i træk.

                            b) Har hyret en "gammel ræv", der om nogen ved hvad der skal til for at redde et hold ud af suppedasen. Jeg kan godt li' Ove P., og hans ry som "buschauffør" stammer primært fra hans tid i FCV (folk har korte hukommelser). Medgivet, han har aldrig været nogen Pep Guardiola, men han er altså ikke så defensiv som mange vil gøre ham til.

                            Jeg er positiv omkring fyringen, som jeg dog mener kommer for sent, og positiv omkring ansættelsen af Ove. Jeg håber han kan præstere godt nok til, at vi til sommer snakker om forlængelse af kontrakten.
                            "Ohne sauhunde geht es nicht!" - Maik Franz
                            Kluden Krew - O'ense Internationals

                            Comment


                              #29
                              Velkommen til

                              struktur
                              stabilitet
                              og Styrke

                              de 3 s'er

                              Comment


                                #30
                                Ja, velkommen til.

                                Er Ove bedre end Troels. Ikke generelt, det tror jeg ikke, men han passer meget meget bedre til det OB, som vi har lige nu. Så for os er han bedre lige nu.

                                Spillertruppen har mange flere Ove typer end Troels typer. Vi har et hold til fight, fysik og indstilling, det er i TB´s verden plan B. Vores sportsdirektør tænker også fodbold efter plan B modellen, i hans verden er det bare plan A. Jeg ved ikke hvordan TB og JH har det sammen, men de tænker fodbold forskelligt, måske derfor TB ikke havde længere snor!

                                Nu passer det hele bedre sammen, alle trækker i samme retning, men der er ændret spillestil, til dels tvunget af økonomi. Poul Hansen var teoretisk set et bedre match til Troels, at han så grundlæggende ikke havde evner og niveau, er en anden ting, men de ville det samme.

                                Nu er vi tilbage ved det "gamle" OB. Jeg hilser det velkommen, hellere noget der virker end noget flottere der ikke virker.

                                Comment

                                Working...
                                X