Annoncering
Collapse
No announcement yet.
Velkommen til Ove P.
Collapse
X
-
Oprindeligt indsendt af fmprOB Se indlægBelieve OB
½ sæsoner der bare skal overstås findes ikke
Ligegyldige kampe eksisterer ikke
Comment
-
Jeg synes generelt at det er dejlig statistik, men de detaljer med småt er pynter lidt unødvendigt på statistikken. Når det er til Ove Pedersens fordel, så tæller 1. divisionskampene med, når det ikke gør, så er tæller de ikke. Statistik er nu en sjov ting.
* Ove Pedersens AGF-ophold inkluderede blandt andet et ophold i 1. division i 2006/07-sæsonen. Disse kampe er talt med i statistikken.
** Viggo Jensens og Jess Thorups Esbjerg-ophold inkluderede ophold i 1. division. Disse kampe er IKKE talt med i statistikken.
Comment
-
Tak.
Fik lige det sidste, ikke at jeg er imod trænerskiftet, men det er godt svært at vænne sig til at det er Ove og ikke Troels. Det kræver lige en kamp eller to.
Når det er sagt, så er Ove jo "lakmus" prøven, rykker vi ned ham, var vi rykket ned med alle. Det er det han kan.
Jeg tror det er/var rigtigt at skifte træner, men....jo det er rigtigt.
Comment
-
Oprindeligt indsendt af fmprOB Se indlægSå det godt. Er allerede fan af Ove P.
Hvis resultaterne følger efter kunne jeg godt se Ove i OB i en 2-3 år...
Slås bare lidt med mig selv, betragter Ove P og C. som de to største brandslukkere der findes, men også som folk der er "over the top".
Tænker, vi må se tiden an, til vi redder røven.
Kent N. i Aalborg har kontraktudløb og kender om nogen JH.
Niels F. i Esbjerg har kontraktudløb.
Jess T. har kontraktudløb.
Men altså giver Ove P. mig en god oplevelse over de næste 9 måneder, sårhhh, et eller andet sted, så er han et godt match til Toppel, Ruud, Lasse, Kirke, Spel, Ari plusminus et par stykker guys der er lidt "no nosense".
Comment
-
Oprindeligt indsendt af Polle Se indlægTak.
Fik lige det sidste, ikke at jeg er imod trænerskiftet, men det er godt svært at vænne sig til at det er Ove og ikke Troels. Det kræver lige en kamp eller to.
Når det er sagt, så er Ove jo "lakmus" prøven, rykker vi ned ham, var vi rykket ned med alle. Det er det han kan.
Jeg tror det er/var rigtigt at skifte træner, men....jo det er rigtigt.Form barometer 1-2-3-4-5-6-7-8-9-10
Comment
-
Jeg kan så forfærdeligt godt lide interviews med Ove P. I dagens avis, lyder det som om han virkelig har taget taktstokken og virkelig nærstuderet de svagheder, strukturen på holdet lider under. Bl.a. Har han valgt at bytte rundt på KL og LN, så KL nu spiller i venstre side. F.eks. Fordi LN ganske enkelt er svagere med venstre end KL. Derudover nævnes det at han har valgt tre fra til i morgen, som han efter kampen vil afsløre ikke er langt fra startopstillingen pt. Og at navnene vil overraske os.
Fandme spændt på hvem disse spillere er!!
Comment
-
Oprindeligt indsendt af hankatten Se indlægJeg kan så forfærdeligt godt lide interviews med Ove P. I dagens avis, lyder det som om han virkelig har taget taktstokken og virkelig nærstuderet de svagheder, strukturen på holdet lider under. Bl.a. Har han valgt at bytte rundt på KL og LN, så KL nu spiller i venstre side. F.eks. Fordi LN ganske enkelt er svagere med venstre end KL. Derudover nævnes det at han har valgt tre fra til i morgen, som han efter kampen vil afsløre ikke er langt fra startopstillingen pt. Og at navnene vil overraske os.
Hvis vi har udgangspunkt i at de 3 navne som er fravalgt til startopstillingen i dag er spillere som er klar til kamp vil jeg gætte på TM, Momo og Azer, men det er der vel ikke så meget overraskende i så det kan muligvis også være Emil, Momo og LadoLast edited by manner; 04-10-2014, 06:54.Believe OB
½ sæsoner der bare skal overstås findes ikke
Ligegyldige kampe eksisterer ikke
Comment
-
Oprindeligt indsendt af hankatten Se indlægJeg kan så forfærdeligt godt lide interviews med Ove P. I dagens avis, lyder det som om han virkelig har taget taktstokken og virkelig nærstuderet de svagheder, strukturen på holdet lider under. Bl.a. Har han valgt at bytte rundt på KL og LN, så KL nu spiller i venstre side. F.eks. Fordi LN ganske enkelt er svagere med venstre end KL. Derudover nævnes det at han har valgt tre fra til i morgen, som han efter kampen vil afsløre ikke er langt fra startopstillingen pt. Og at navnene vil overraske os.
Comment
-
Ja det er præcist sådanne taktiske detaljer og finesser, som man forventer af Ove P., og som vi i den grad har hårdt brug for. Bech kørte stadig ud af et udviklingsspor, men det var som at ride dressur med en flok trækheste.
Bechs manglende evne til, at skabe et nogenlunde sikkert defensivt fundament, var hans værste forbrydelse.
Comment
Comment