Annoncering

Collapse
No announcement yet.

OBs økonomi. Transfers, budget, penge, penge, penge.

Collapse
X

• Filter
  • Tid
  • Show
Clear All
new posts

Oprindeligt indsendt af mhbp Se indlæg

jeg gider heller ikke de urealistiske meldinger der ikke bliver bakket op.

Men gider heller ikke en klub uden ambitioner - kom nu på banen OB, meld ud hvad man vil - og ikke mindst hvordan.
    Man må da sige at TB holdt kortene tæt på kroppen i TV i går aftes - sikken gang padleri "vi kører to spor" - uambitiøst ikke at melde ud at der satses entydigt på oprykning med det forspring en "sparetrup" har skaffet os.
    Det ligner desværre endnu en fortsættelse af de sidste mange års Thorborg strategi - mindst muligt billigst muligt.

Comment

Oprindeligt indsendt af mhbp Se indlæg

jeg gider heller ikke de urealistiske meldinger der ikke bliver bakket op.

Men gider heller ikke en klub uden ambitioner - kom nu på banen OB, meld ud hvad man vil - og ikke mindst hvordan.
      Det er netop problemet med OB’s meldinger. De bliver aldrig præsenteret med en klar plan, og de bliver heller aldrig fulgt op med handling.
      817 ⚪️
      Y.N.W.A ❤️

Comment

Oprindeligt indsendt af Jebola Se indlæg

Man må da sige at TB holdt kortene tæt på kroppen i TV i går aftes - sikken gang padleri "vi kører to spor" - uambitiøst ikke at melde ud at der satses entydigt på oprykning med det forspring en "sparetrup" har skaffet os.
        Det ligner desværre endnu en fortsættelse af de sidste mange års Thorborg strategi - mindst muligt billigst muligt.
        Oprykning er jo uden tvivl det entydige mål for sæsonen. Det blev allerede meldt ud den dag vi rykkede ned og er gentaget adskillige gange sidenhen.

Vi har i 12 år været vidne til målsætninger, ambitioner og armbevægelser vi slet ikke har kunne leve op til, hvor vi derfor har måtte starte forfra hver eller hveranden sæson.

Jeg er helt med på vi skal op igen, og helt med på at flere ser denne sæson som de rene træningskampe, men det er sgu befriende at OB nu har hjernen lidt med i det de foretager sig, og ikke bare kører på repeat som om tingene med største selvfølgelighed vil lykkedes, hvis bare vi holder sammen og henter 12 nye spillere hver sommer.

Altså OB kører videre med et af landets højeste budgetter. Det vidner jo ikke om vi skal spare, omend vi selvfølgelig ikke bruger hele budgettet lige nu. Tværtimod så vidner det netop om, at det altoverskyggende mål selvfølgelig er Superliga næste sæson.

Til-afgange under Alm: 96 - still counting

Comment

Oprindeligt indsendt af Kaspernon Se indlæg

Oprykning er jo uden tvivl det entydige mål for sæsonen. Det blev allerede meldt ud den dag vi rykkede ned og er gentaget adskillige gange sidenhen.

Vi har i 12 år været vidne til målsætninger, ambitioner og armbevægelser vi slet ikke har kunne leve op til, hvor vi derfor har måtte starte forfra hver eller hveranden sæson.

Jeg er helt med på vi skal op igen, og helt med på at flere ser denne sæson som de rene træningskampe, men det er sgu befriende at OB nu har hjernen lidt med i det de foretager sig, og ikke bare kører på repeat som om tingene med største selvfølgelighed vil lykkedes, hvis bare vi holder sammen og henter 12 nye spillere hver sommer.

Altså OB kører videre med et af landets højeste budgetter. Det vidner jo ikke om vi skal spare, omend vi selvfølgelig ikke bruger hele budgettet lige nu. Tværtimod så vidner det netop om, at det altoverskyggende mål selvfølgelig er Superliga næste sæson.

Der er vi så uenige - det jeg skrev var at det er uambitiøst at der ikke meldes ud at vi skal rykke op når der spørges på direkte TV i en situation hvor vi har så stort et forspring og den holdning står jeg ved - klar tale og klare målsætninger.
          At vi har et budget - men ikke bruger det p.t. - er varm luft i bedste OB spin stil - så kan alle jo have et stort budget. Det som er faktum er at OB trods faldskærmspenge fra nedrykningen, stort set uændrede tilskuertal, uændrede billetpriser og sponsortilslutning (iflg. egne meldinger) kører med et betydeligt LAVERE spillerbudget og uden at der er investeret i de forbedrede træningsfaciliteter der var stillet i udsigt for flere år siden. Med andre ord vi siger et ( at vi kører uændret videre) og gør noget andet ( sparer max.) ligner det ikke noget vi har set før - det synes jeg.

Comment

Working...
          X