Annoncering

Collapse
No announcement yet.

OBs økonomi. Transfers, budget, penge, penge, penge.

Collapse
X
 
  • Filter
  • Tid
  • Show
Clear All
new posts

    Oprindeligt indsendt af Mhjortebjerg Se indlæg

    Det kommer man jo til at gøre alligevel. Alle der har boet til leje, ved der opstår en dans ved udflytning, hvor udlejer forsøger at inddrage dit depositum (og mere til, hvis muligt) til at istandsætte sin ejendom til nye udlejere.

    Jeg kan have været uheldig, men jeg har ikke flyttet en eneste gang, uden der var forsøg med noget fiksfakseri, som vi så opdagede.

    OB har bedre aftaler og hatten af for det. Jeg mener faktisk, at byrådet bør prioritere OB mere som ambassadør for byen. Det kan ikke altsammen være H.C. Andersen og usynlige UNESCO sites.
    Ved ikke hvad der er af depositum de kan inddrage men nok svært lige at finde en anden lejer til den husleje.
    Uhensigtsmæssigt men OB kan nok finde andre stadions selvom hele Øens hold, Fynsk identitet osv. ryger sig en tur men det kan man jo blive tvunget til

    Spørgsmålet er jo hvad det koster at drifte stadion?

    Er der en businesscase i at overtage stadion for at sætte det i stand og drifte det i forhold til huslejebesparelser?
    I så fald skal der nok være flere aktiviteter end 15-20 kampe om året.

    "Fejlen ved verden er, at de dumme er så skråsikre på alting, og de begavede så fulde af tvivl."

    "Der findes ingen kendsgerninger, kun fortolkninger."

    Venter man for længe, får man ingenting ...

    Comment


      Oprindeligt indsendt af Plum Se indlæg
      Ved ikke hvad der er af depositum de kan inddrage men nok svært lige at finde en anden lejer til den husleje.
      Uhensigtsmæssigt men OB kan nok finde andre stadions selvom hele Øens hold, Fynsk identitet osv. ryger sig en tur men det kan man jo blive tvunget til

      Spørgsmålet er jo hvad det koster at drifte stadion?

      Er der en businesscase i at overtage stadion for at sætte det i stand og drifte det i forhold til huslejebesparelser?
      I så fald skal der nok være flere aktiviteter end 15-20 kampe om året.
      Som jeg forstår det, er der flere arealer omkring stadion med i planen, som Thorborg i fald af et køb, har råderet over. De kan være med til at gøre et stadionkøb mere rentabelt. Men det kræver jo at der er interesserede lejere/købere af disse områder. Men spørgsmålet er jo, om det overhovedet er muligt at drive et stadion med så relativt få tilskuere med overskud. Det er nok lettere at drive et fyldt stadion med 45.000 tilskuere, end et med 10.000 med overskud.

      Comment

      Working...
      X