Oprindeligt indsendt af JMJ
Se indlæg
Siger jeg hermed at jeg håber at OB bliver en del af Red Bull?: NEJ. Jeg siger blot at OB’s ledelse og ejerskab i de seneste 15 år har vist at der mangler ambitioner, visioner og viden om hvordan man driver en professionel topklub i Danmark og derfor er vi blevet overhalet indenom af rigtig mange klubber efterhånden. Jeg vil dog ikke bytte ejerskab med flere af disse klubber, men jeg håber ledelsen i OB kigger på hvordan klubben kan komme ud af den middelmådighed vi befinder os i og har befundet os i, i 15 år efterhånden.

) skal spille med i toppen - hvis vi ikke via investorer, børsnotering eller ejerskab skifter gear, får et tidssvarende stadion og en økonomi der følger med konkurrenternes vil flere og flere klubber overhale os - og dermed ender vi som dinosaur. Enhver betragtning om at kulturprojekter og sammenhængskraft i Øens hold er tilstrækkelige til at holde os i nærheden af dansk topfodbold er efter min mening meget naive - indenfor de seneste 10 år er FCK, FCM, Brøndby, AGF og Nordsjælland alle rykket fra os - der vil komme flere til hvad enten vi kan lide det eller ej - nu er Silkeborg, Viborg og Randers dem vi håber at måle os med - men det varer ikke længe hvis vi fortsat står stille og de andre udvikler sig. Beklager mit sortsyn men romantiske forestillinger om gamle dages fryd står for fald - og jeg hører endda til dem som overværede begge OB's mesterskaber live og kan huske lokalopgør mod B1909 og B1913 så jeg forstår godt romantikernes drømme - men drømme skaber ikke fremtidens successer - det gør handling.
Comment