Annoncering

Collapse
No announcement yet.

OBs økonomi. Transfers, budget, penge, penge, penge.

Collapse
X
 
  • Filter
  • Tid
  • Show
Clear All
new posts

    Oprindeligt indsendt af fmprOB Se indlæg

    Tænker det er Randers
    Godt bud. Randers, Esbjerg eller en af de mindre 1. divisions klubber der ikke er blevet solgt endnu. At skulle sælge OB fra OSE er sikkert ikke helt lige til, og de er sikkert dyre sammenlignet med de andre klubber der.

    Comment


      For år tilbage ville jeg aldrig have tænkt tanken, at udenlandske investorer i Odense kunne være en mulighed.

      Det gør jeg nu.

      Der er flere eksempler på, at de forvalter klubben fornuftigt og bringer professionalisme og god infrastruktur.

      Lige nu er OBs velgører fra Hunderupkvarteret, og alt er gået i stå. For min skyld kan pengemændene fint være fra USA, hvis det dog bare medfører udvikling og opbygning. Det, OB er nu, er simpelthed for trist.

      Comment


        Oprindeligt indsendt af Jungledyret Se indlæg
        For år tilbage ville jeg aldrig have tænkt tanken, at udenlandske investorer i Odense kunne være en mulighed.

        Det gør jeg nu.

        Der er flere eksempler på, at de forvalter klubben fornuftigt og bringer professionalisme og god infrastruktur.

        Lige nu er OBs velgører fra Hunderupkvarteret, og alt er gået i stå. For min skyld kan pengemændene fint være fra USA, hvis det dog bare medfører udvikling og opbygning. Det, OB er nu, er simpelthed for trist.
        Jeg har det på mange måder ligesom dig. Men det er også fordi vi kører rundt i den samme rille og man føler ikke rigtig der sker nogen udvikling i OB samtidig med at andre superligaklubber har gang i en masse spændende projekter. Hvis denne udvikling fortsætter bliver vi bare endnu mere uinteressante og ligegyldige og nedrykning bliver ved med at være et tema sæson efter sæson. Vores bedste bud på en strategi er at vi skal træne hårdere, håbe Tonny og resten af akademiet kan trylle noget guld frem og supplere det med transferfri eller billige spillere som de andre klubber er villige til at sende vores vej.

        Comment


          Oprindeligt indsendt af OleKBH Se indlæg

          Jeg har det på mange måder ligesom dig. Men det er også fordi vi kører rundt i den samme rille og man føler ikke rigtig der sker nogen udvikling i OB samtidig med at andre superligaklubber har gang i en masse spændende projekter. Hvis denne udvikling fortsætter bliver vi bare endnu mere uinteressante og ligegyldige og nedrykning bliver ved med at være et tema sæson efter sæson. Vores bedste bud på en strategi er at vi skal træne hårdere, håbe Tonny og resten af akademiet kan trylle noget guld frem og supplere det med transferfri eller billige spillere som de andre klubber er villige til at sende vores vej.
          Enig. Det siger sig selv, at det er forbandet håbløst.
          OB. På behørig afstand af egne ambitioner.

          Comment


            Oprindeligt indsendt af Jungledyret Se indlæg
            For år tilbage ville jeg aldrig have tænkt tanken, at udenlandske investorer i Odense kunne være en mulighed.

            Det gør jeg nu.

            Der er flere eksempler på, at de forvalter klubben fornuftigt og bringer professionalisme og god infrastruktur.

            Lige nu er OBs velgører fra Hunderupkvarteret, og alt er gået i stå. For min skyld kan pengemændene fint være fra USA, hvis det dog bare medfører udvikling og opbygning. Det, OB er nu, er simpelthed for trist.
            Der er så sandelig også eksempler på det modsatte. Næstved for lige at tage et af de senere. I min optik er alt slet ikke til salg for kortsigtet sportslig succes.

            Comment


              Oprindeligt indsendt af mckellberg Se indlæg

              Der er så sandelig også eksempler på det modsatte. Næstved for lige at tage et af de senere. I min optik er alt slet ikke til salg for kortsigtet sportslig succes.
              Det eneste, jeg ikke går op i, er kortsigtet succes. Det har jeg angivet flere gange. Jeg er bedøvende ligeglad med hvilke spillere OB henter i de forskellige transfervinduer, og jeg slår hele tiden på tromme for at spare penge på disse ligegyldige og kortsigtede handlerfor i stedet at bygge et ordentligt set-up og og en reel kultur.



              Comment


                Oprindeligt indsendt af Jungledyret Se indlæg
                For år tilbage ville jeg aldrig have tænkt tanken, at udenlandske investorer i Odense kunne være en mulighed.

                Det gør jeg nu.

                Der er flere eksempler på, at de forvalter klubben fornuftigt og bringer professionalisme og god infrastruktur.

                Lige nu er OBs velgører fra Hunderupkvarteret, og alt er gået i stå. For min skyld kan pengemændene fint være fra USA, hvis det dog bare medfører udvikling og opbygning. Det, OB er nu, er simpelthed for trist.
                Den absolut største gift for interessen på sigt er når ekstremt rige mennesker fra et sted helt uden tilknytning køber klubber og ja ... desværre endda flere klubber.
                Det bliver legetøj, hvidvaskning og helt op til den specifikke "organisation" om klubben skal overleve.
                Jeg er med på at mennesker gerne vil være med i noget der har succes, men er det for enhver pris?
                Tror gerne på at det er nemt, har bare aldrig tjekket det ...

                Jeg er ikke fan.
                Men kan finde på at informere om træning og opdatere på ungdomsfronten ... hvorfor, fordi bold er sjovt og Ådalen er tæt på :).

                Comment


                  Oprindeligt indsendt af Entusiastens Se indlæg

                  Den absolut største gift for interessen på sigt er når ekstremt rige mennesker fra et sted helt uden tilknytning køber klubber og ja ... desværre endda flere klubber.
                  Det bliver legetøj, hvidvaskning og helt op til den specifikke "organisation" om klubben skal overleve.
                  Jeg er med på at mennesker gerne vil være med i noget der har succes, men er det for enhver pris?
                  Jeg forstår dig godt. Sådan har jeg også haft det. Men hvorfor er NTs millioner i grunden finere, fordi han bor i Hunderupkvarteret?

                  Comment


                    Oprindeligt indsendt af Jungledyret Se indlæg

                    Jeg forstår dig godt. Sådan har jeg også haft det. Men hvorfor er NTs millioner i grunden finere, fordi han bor i Hunderupkvarteret?
                    Det synes jeg bestemt heller ikke de er, ved ikke om du har bemærket min generelle holdning i den forbindelse :).
                    Jeg er helt overordnet ikke til at klubber skal ejes af enkeltpersoner, som så kan gøre hvad de vil ... OB er et fantastisk godt eksempel på hvor skidt det kan være og uanset vil det altid være ekstremt plastik, selv i de klubber hvor pengene bare bliver ved med at komme.
                    Chelsea og City har jo snydt på den store klinge og sluppet for den helt store tiltale/efterfølgende smidt penge i de rigtige lommer og derfor sluppet for tiltale.
                    Tror gerne på at det er nemt, har bare aldrig tjekket det ...

                    Jeg er ikke fan.
                    Men kan finde på at informere om træning og opdatere på ungdomsfronten ... hvorfor, fordi bold er sjovt og Ådalen er tæt på :).

                    Comment


                      Oprindeligt indsendt af Entusiastens Se indlæg

                      Det synes jeg bestemt heller ikke de er, ved ikke om du har bemærket min generelle holdning i den forbindelse :).
                      Jeg er helt overordnet ikke til at klubber skal ejes af enkeltpersoner, som så kan gøre hvad de vil ... OB er et fantastisk godt eksempel på hvor skidt det kan være og uanset vil det altid være ekstremt plastik, selv i de klubber hvor pengene bare bliver ved med at komme.
                      Chelsea og City har jo snydt på den store klinge og sluppet for den helt store tiltale/efterfølgende smidt penge i de rigtige lommer og derfor sluppet for tiltale.
                      Jeg er ikke voldsomt uenig. Jeg er nok bare mere pragmatisk. Når nu OB de facto styres af NT, og det på alle tænkelige måder, fraset akademiet, har været en katastrofe, så kan jeg i ny og næ håbe på, at OB i stedet får en udenlandsk ejer med større sans for fodbold og det at opbygge en kultur.

                      Comment


                        Odense Stadion bliver to år mere Nature Energy Park:
                        https://www.ob.dk/nyhedsarkiv/nature...ne-hjemmebane/
                        "Einstellung ist alles. Talent wird überschätzt. Talent ist Grundvoraussetzung, ohne Talent geht nichts, aber Talent stellt dich nur in die Tür. Charakter, Einstellung und Fleiß bringen dich hindurch"
                        - Norbert Elgert -

                        Comment


                          Oprindeligt indsendt af andlox Se indlæg
                          Odense Stadion bliver to år mere Nature Energy Park:
                          https://www.ob.dk/nyhedsarkiv/nature...ne-hjemmebane/
                          Fint nok, men altid være Odense Stadion i min verden

                          Comment


                            https://www.tv2fyn.dk/fyn/stor-forsk...i-leje-stadion

                            OB har dyr stadionleje.

                            Comment


                              Oprindeligt indsendt af tOrnBjerg Se indlæg
                              Luxus koster penge jo

                              Comment


                                Ja det sgu sjovt at se de gamle sure 9er fans og sidde og rakke ned på OB og Odense kommune. Inde på TV2 Fyns fb side under et opslag.

                                Også selvom OB betaler husleje. Og vidst nok en af de højeste i ligaen

                                Comment

                                Working...
                                X