Annoncering

Collapse
No announcement yet.

OBs økonomi. Transfers, budget, penge, penge, penge.

Collapse
X
 
  • Filter
  • Tid
  • Show
Clear All
new posts

    Oprindeligt indsendt af fmprOB Se indlæg

    Det bliver nærmere en kamp for at sælge en “profil” eller 2 dyrt og måske tynde lidt ud. Kan ikke se der kommer nogen ind
    Hvem ser du som de 3 bedste salgsemner?
    817 ⚪️
    Y.N.W.A ❤️

    Comment


      Mit bud er.
      I har ingen helt oplagte, som bare uden tvivl vil indbringe 10+.

      Tverskov (som altid, men nok ikke så varm som for 1-2 år siden)
      Jebali (mere hvis han var yngre)
      Oliver Christensen (ung og på u21, men det trækker ned med de relativt mange fejl).

      Det der ser mest lovende ud for jer lige pt, er jeres u15, de klarer sig ganske godt, men jeg har ikke set nok, endnu, til at kunne sige noget om specifikke spillere.
      U17 og u19 har ikke meget der ligner fremtidig superliga, eller mere.
      Last edited by Entusiastens; 26-11-2020, 20:12.
      Tror gerne på at det er nemt, har bare aldrig tjekket det ...

      Jeg er ikke fan.
      Men kan finde på at informere om træning og opdatere på ungdomsfronten ... hvorfor, fordi bold er sjovt og Ådalen er tæt på :).

      Comment


        Det ser vel ret sort ud for alle danske klubber. Men koncernen må lide mere end så mange andre, fordi den også satser på kongresser, livemusik og catering.
        OB skal være meget glad for, at det med stor sandsynlighed bliver Lyngby og Horsens, der rykker ned. En nedrykning nu ville kunne betyde katastrofe.
        Græsset er altid grønnere på den anden side, hvis man glemmer at vande.

        OB - engang var vi gode

        Comment


          Oprindeligt indsendt af Tåhyler Se indlæg
          Det ser vel ret sort ud for alle danske klubber. Men koncernen må lide mere end så mange andre, fordi den også satser på kongresser, livemusik og catering.
          OB skal være meget glad for, at det med stor sandsynlighed bliver Lyngby og Horsens, der rykker ned. En nedrykning nu ville kunne betyde katastrofe.
          Eller en udrensning :).

          Jeg vil hellere se første division end en klub ledet af amatører og hobby-forretningsmænd.

          Det kan selvfølgelig være, at de ville tage turen med ned, og så er det jo ét fedt.

          AGF har haft godt af nogle ture i divisionen.

          Comment


            Oprindeligt indsendt af Jungledyret Se indlæg

            Eller en udrensning :).

            Jeg vil hellere se første division end en klub ledet af amatører og hobby-forretningsmænd.

            Det kan selvfølgelig være, at de ville tage turen med ned, og så er det jo ét fedt.

            AGF har haft godt af nogle ture i divisionen.
            Har de?
            har Vejle, EFB, Viborg osv.
            Der er ingen naturlov, som siger at det bliver bedre.
            det som er sket i AGF kunne også have sket uden en nedrykning. De ansatte et par personer med drive, talent og erfaring på sportschef og direktør posten.
            vi kan det samme, men det kræver at NT ikke bruger OB som irl Football manager, og ansætter kompetente folk som får ansvar og bemyndigelser. Så må han fyre dem eller give bonus afhængigt af resultaterne. Det er ret simpelt 5-6 største budget.
            JH og MH har givet forsøgt deres bedste, men det er hele tiden med TC og Niels på skulderen.

            Comment


              Ville gerne høre eller læse et interview med Enrico nu.
              Græsset er altid grønnere på den anden side, hvis man glemmer at vande.

              OB - engang var vi gode

              Comment


                Lige nu er håbet vel, at der er andre som rammes hårdere : skal skære mere ind til benet, så vi ikke overhaler dem, men nærmere at de falder under os

                Comment


                  Oprindeligt indsendt af Chuck Se indlæg
                  Lige nu er håbet vel, at der er andre som rammes hårdere : skal skære mere ind til benet, så vi ikke overhaler dem, men nærmere at de falder under os
                  Vi er jo klart ramt hårdest pga OSE(sammen med FCK).. Så jeg har intet håb der

                  Comment


                    Oprindeligt indsendt af fmprOB Se indlæg

                    Vi er jo klart ramt hårdest pga OSE(sammen med FCK).. Så jeg har intet håb der
                    Ja, det er vel oplagt. Hvorfor skulle FCN f.eks. være særligt hårdt ramt sammenlignet med OB? De lever af talentudvikling og af at kunne sælge spillere, hvilket de stadig kan som vi har set med Kudus, og de har ingen tilskuere til deres kampe alligevel, så det kan jo ikke være alverden de taber der. Og hvis vi ser på andre klubber som AaB, AGF, Sønderjyske, Brøndby, Vejle osv, så er de jo ikke rigtigt trukket ned af andre forretningsben og virker til at have forholdsvis villige kapitalberedskaber.

                    Hold kæft hvor jeg glæder mig til den dag, hvor vi for alvor kan se de positive synergier ved at være end del af OSE. Man kan ikke forudse en pandemi, men jeg synes nærmest ikke der har været andet end dårlige undskyldninger gennem årene, og at det har været hæmmende for OB. Så har det været dårlige tider i konference- og hoteldriften, så har det været dårlige tider for koncertdrift, så har det været opkøb af nye virksomheder osv.

                    Og samtidig så gør konstruktionen os enormt usmidig ift. at få et nyt ejerskab en dag, hvilket jeg har en drøm om. Det kan næppe være tiltrækkende for fodboldkloge typer som Benham og Vernon, som aktivt vil investere i fodbold, at det også skal have catering, koncertdrift, hoteller osv. med oven i hatten.

                    Comment


                      Oprindeligt indsendt af Sheed Se indlæg

                      Ja, det er vel oplagt. Hvorfor skulle FCN f.eks. være særligt hårdt ramt sammenlignet med OB? De lever af talentudvikling og af at kunne sælge spillere, hvilket de stadig kan som vi har set med Kudus, og de har ingen tilskuere til deres kampe alligevel, så det kan jo ikke være alverden de taber der. Og hvis vi ser på andre klubber som AaB, AGF, Sønderjyske, Brøndby, Vejle osv, så er de jo ikke rigtigt trukket ned af andre forretningsben og virker til at have forholdsvis villige kapitalberedskaber.

                      Hold kæft hvor jeg glæder mig til den dag, hvor vi for alvor kan se de positive synergier ved at være end del af OSE. Man kan ikke forudse en pandemi, men jeg synes nærmest ikke der har været andet end dårlige undskyldninger gennem årene, og at det har været hæmmende for OB. Så har det været dårlige tider i konference- og hoteldriften, så har det været dårlige tider for koncertdrift, så har det været opkøb af nye virksomheder osv.

                      Og samtidig så gør konstruktionen os enormt usmidig ift. at få et nyt ejerskab en dag, hvilket jeg har en drøm om. Det kan næppe være tiltrækkende for fodboldkloge typer som Benham og Vernon, som aktivt vil investere i fodbold, at det også skal have catering, koncertdrift, hoteller osv. med oven i hatten.
                      Så vidt jeg ved, er de enkelte enheder i OSE individuelle aktieselskaber samlet i koncernselskabet OSE. Dette betyder også, at de enkelte selskaber

                      f.eks. OB A/S kan sælges ud af koncernselskabet OSE, hvis ledelsen i koncernbestyrelsen beslutter det.
                      Last edited by pnl; 30-11-2020, 22:26.

                      Comment


                        Nå .. nogen der håber? https://www.bt.dk/fodbold/medie-amer...ebe-dansk-klub
                        "Fejlen ved verden er, at de dumme er så skråsikre på alting, og de begavede så fulde af tvivl."

                        "Der findes ingen kendsgerninger, kun fortolkninger."

                        Venter man for længe, får man ingenting ...

                        Comment


                          Oprindeligt indsendt af Tåhyler Se indlæg
                          Det ser vel ret sort ud for alle danske klubber. Men koncernen må lide mere end så mange andre, fordi den også satser på kongresser, livemusik og catering.
                          OB skal være meget glad for, at det med stor sandsynlighed bliver Lyngby og Horsens, der rykker ned. En nedrykning nu ville kunne betyde katastrofe.
                          Håber talent afdelingen kan aflevere en masse til superliga'en i de kommende år. Vi må forvente at der ikke er så mange muligheder for tilførelse af flere midler, så der er ikke plads til mange fejlskud ved indkøb af nye spillere og evt. ansættelse af ny træner.

                          Håber JM og holdet for mere tur i den, er ikke sikker på at et træner skift er det rigtige nu.

                          Comment


                            Oprindeligt indsendt af Plum Se indlæg
                            Tænker det er Randers

                            Comment


                              Oprindeligt indsendt af Plum Se indlæg
                              Måske derfor at man ikke forlænger med JM eller melder noget ud omkring stadion samt Enrico er meget stille

                              Comment


                                Oprindeligt indsendt af Plum Se indlæg
                                Det er vel Randers, som har været til salg et stykke tid?

                                Comment

                                Working...
                                X