Annoncering

Collapse
No announcement yet.

OBs økonomi. Transfers, budget, penge, penge, penge.

Collapse
X
 
  • Filter
  • Tid
  • Show
Clear All
new posts

    OB scorer 17,8 mill i TV penge i denne sæson som må være lidt mindre end sidste sæson da man alene efter grundspillet scorede 13 mill

    https://ekstrabladet.dk/sport/fodbol...-bonus/8217893

    Comment


      Spændende læsning fra en lorteklub der i det mindste har en sportschef/direktør der har styr på tingene og kommunikere klart og tydeligt ud til sine fans

      https://www.bold.dk/fodbold/nyheder/...hale-os-i-aar/

      BIF,OB og Aab på ca samme budget i kommende sæson

      Comment


        Oprindeligt indsendt af fmprOB Se indlæg
        Spændende læsning fra en lorteklub der i det mindste har en sportschef/direktør der har styr på tingene og kommunikere klart og tydeligt ud til sine fans

        https://www.bold.dk/fodbold/nyheder/...hale-os-i-aar/

        BIF,OB og Aab på ca samme budget i kommende sæson
        Vi ligger måske ikke så langt fra Brøndby, som vi har gjort; men derfor har de stadigvæk mere at rutte med. Hvis du med 'kommunikere klart og tydeligt' mener = "sminke lidt på sandheden for at undgå kritik", så er jeg egentlig ligeglad med kommunikationen.

        Hvis jeg bare havde fornemmelsen af, at Michael Hemmingsen kom ind med et spændende netværk eller var god til scouting (eller i det mindste bedre end Jesper Hansen), så var jeg ligeglad med, hvad han udtaler. Kommunikation er totalt overdrevet i min bog. Desværre er det ikke lige fornemmelsen, jeg sidder med. Hellere en kompetent sportschef, der er en lallende idiot foran en mikrofon, end en glad speedsnakker, der ikke kan finde de gode spillere.

        Comment


          Oprindeligt indsendt af nixcha Se indlæg

          Vi ligger måske ikke så langt fra Brøndby, som vi har gjort; men derfor har de stadigvæk mere at rutte med. Hvis du med 'kommunikere klart og tydeligt' mener = "sminke lidt på sandheden for at undgå kritik", så er jeg egentlig ligeglad med kommunikationen.

          Hvis jeg bare havde fornemmelsen af, at Michael Hemmingsen kom ind med et spændende netværk eller var god til scouting (eller i det mindste bedre end Jesper Hansen), så var jeg ligeglad med, hvad han udtaler. Kommunikation er totalt overdrevet i min bog. Desværre er det ikke lige fornemmelsen, jeg sidder med. Hellere en kompetent sportschef, der er en lallende idiot foran en mikrofon, end en glad speedsnakker, der ikke kan finde de gode spillere.
          Pynte på sandheden gør de sgu da alle sammen. Jeg snakker kommunikation uanset om det godt eller skidt. Ærlighed.
          Hvis du er ligeglad med sådan noget har vi jo så bare forskellige behov

          Det sidste kan jeg godt følge dig i mht at man kunne tilgive ham meget mht kommunikation hvis han bare var god til sit job. Men det ved vi jo ikke om han er endnu. Pt peger pilen bare den forkerte vej ud fra det jeg har set og hørt

          Comment


            Oprindeligt indsendt af fmprOB Se indlæg

            Pynte på sandheden gør de sgu da alle sammen. Jeg snakker kommunikation uanset om det godt eller skidt. Ærlighed.
            Hvis du er ligeglad med sådan noget har vi jo så bare forskellige behov

            Det sidste kan jeg godt følge dig i mht at man kunne tilgive ham meget mht kommunikation hvis han bare var god til sit job. Men det ved vi jo ikke om han er endnu. Pt peger pilen bare den forkerte vej ud fra det jeg har set og hørt
            Mht kommunikation kan vi nok hurtigt blive enige om at være uenige. Der var også mange, der hang sig i det med Jesper Hansen også, og sikkert også sportschefer før ham. I min bog er det ret ligegyldigt, men sådan er vi forskellige.
            Jeg er mere bekymret mht det rent faglige; og der har vi helt rigtigt ikke set meget til endnu, men jeg er umiddelbart heller ikke jubeloptimist.

            Comment


              Oprindeligt indsendt af nixcha Se indlæg

              Mht kommunikation kan vi nok hurtigt blive enige om at være uenige. Der var også mange, der hang sig i det med Jesper Hansen også, og sikkert også sportschefer før ham. I min bog er det ret ligegyldigt, men sådan er vi forskellige.
              Jeg er mere bekymret mht det rent faglige; og der har vi helt rigtigt ikke set meget til endnu, men jeg er umiddelbart heller ikke jubeloptimist.
              Det irriterer slet ikke dig når man går pænt svækket ud af et vindue og sportshalløjsaen stiller sig op og kommunikerer ud at han syntes vi er styrket? Selvom 99,99% ser det anderledes gang på gang

              Det irriterer slet ikke dig at vi har en sportschef der kommunikerer ud at vores trup er bedre en AGFs og vi er til grin i fodbold Danmark?

              Det irriterer ikke dig at Thorborg melder europa ud og minimum Top 6 i dårlige sæsoner og nu vil vores træner ikke engang svare på om vi har en Top 6 trup?

              Det irriterer ikke dig at MH mere eller mindre lyver i en Podcast omkring Skjelvik?

              Jeg kunne blive ved men har også et fuldtidsjob der skal passes. Alt dette er kommunikation af værste skuffe og i min verden viser det bare at man inderst inde ikke respekterer sine fans. Man er loyal over for sin chef og virksomhed. Men fans må presseafdelingen tage sig af

              Comment


                Oprindeligt indsendt af nixcha Se indlæg

                Mht kommunikation kan vi nok hurtigt blive enige om at være uenige. Der var også mange, der hang sig i det med Jesper Hansen også, og sikkert også sportschefer før ham. I min bog er det ret ligegyldigt, men sådan er vi forskellige.
                Jeg er mere bekymret mht det rent faglige; og der har vi helt rigtigt ikke set meget til endnu, men jeg er umiddelbart heller ikke jubeloptimist.
                Enig.

                Hvis det skal være et valg, man må godt være god til begge dele. (Jeg savner ikke Troels B.)

                Skulle jeg vælge mellem Jesper og Troels, så ville jeg gå med Jesper til enhver tid.

                Hemme, han pynter ikke på sandheden, han fortalte en usandhed.

                I forhold til det faglige, ja endnu har han jo ikke lavet noget, en forlængelse med Fenger der ikke imponerer, men svært at vurdere Hemme på den, det kan være Fengers krav. Jeg tror dog Hemme er et totalt fejlcast. Gætter på vi ender med 0 tilgang, mest fordi Hemme ikke aner hvad og hvordan man gør.

                Comment


                  Oprindeligt indsendt af nixcha Se indlæg

                  Vi ligger måske ikke så langt fra Brøndby, som vi har gjort; men derfor har de stadigvæk mere at rutte med. Hvis du med 'kommunikere klart og tydeligt' mener = "sminke lidt på sandheden for at undgå kritik", så er jeg egentlig ligeglad med kommunikationen.

                  Hvis jeg bare havde fornemmelsen af, at Michael Hemmingsen kom ind med et spændende netværk eller var god til scouting (eller i det mindste bedre end Jesper Hansen), så var jeg ligeglad med, hvad han udtaler. Kommunikation er totalt overdrevet i min bog. Desværre er det ikke lige fornemmelsen, jeg sidder med. Hellere en kompetent sportschef, der er en lallende idiot foran en mikrofon, end en glad speedsnakker, der ikke kan finde de gode spillere.
                  Jeg er enig. Dog er uklar kommunikation ofte et tegn på manglende strategi. Er der en rød tråd i en virksomhed eller klub, som alle arbejder ud fra, så kan selv den mest ubehjælpsomme tilkendegive et eller andet meningsfuldt.

                  Der er ingen rød tråd i OB. Jeg tvivler på, at der overhovedet er en tråd.

                  Comment


                    Oprindeligt indsendt af Jungledyret Se indlæg

                    Jeg er enig. Dog er uklar kommunikation ofte et tegn på manglende strategi. Er der en rød tråd i en virksomhed eller klub, som alle arbejder ud fra, så kan selv den mest ubehjælpsomme tilkendegive et eller andet meningsfuldt.

                    Der er ingen rød tråd i OB. Jeg tvivler på, at der overhovedet er en tråd.
                    Hvis der er en tråd, så er den med sikkerhed ikke rød ... undskyld, dårlig joke :D!
                    Tror gerne på at det er nemt, har bare aldrig tjekket det ...

                    Jeg er ikke fan.
                    Men kan finde på at informere om træning og opdatere på ungdomsfronten ... hvorfor, fordi bold er sjovt og Ådalen er tæt på :).

                    Comment


                      Et kongerige for en blå tråd!

                      Comment


                        Oprindeligt indsendt af Jungledyret Se indlæg
                        Et kongerige for en blå tråd!
                        OB er i gang med at nyopføre Kejserens nye klæder. Med Hemmingsen i hovedrollen. " Se mor han har ikke noget på "
                        Last edited by sinus; 02-09-2020, 13:27.
                        OB. På behørig afstand af egne ambitioner.

                        Comment


                          https://www.berlingske.dk/virksomhed...er-paa-ny-bank
                          NT taber penge på den nye bank.

                          Comment


                            Oprindeligt indsendt af tOrnBjerg Se indlæg
                            Facit Bank eller Fattig Bank?
                            "Einstellung ist alles. Talent wird überschätzt. Talent ist Grundvoraussetzung, ohne Talent geht nichts, aber Talent stellt dich nur in die Tür. Charakter, Einstellung und Fleiß bringen dich hindurch"
                            - Norbert Elgert -

                            Comment


                              Oprindeligt indsendt af tOrnBjerg Se indlæg
                              Hvis han rekrutterer lige så elendigt ude i virkeligheden som i OB er det klart hans virksomheder er ilde stedt...
                              OB: Danske mestre i 2075/6

                              Comment


                                Oprindeligt indsendt af nixcha Se indlæg

                                Mht kommunikation kan vi nok hurtigt blive enige om at være uenige. Der var også mange, der hang sig i det med Jesper Hansen også, og sikkert også sportschefer før ham. I min bog er det ret ligegyldigt, men sådan er vi forskellige.
                                Jeg er mere bekymret mht det rent faglige; og der har vi helt rigtigt ikke set meget til endnu, men jeg er umiddelbart heller ikke jubeloptimist.
                                Ærlig kommunikation og en vis karisma er vigtig hvis der skal skabes noget entusiasme om et fodboldhold. Særligt når pengekassen er tom. Her fejlede JH eklatant; særligt samarbejdet med Kent drænede manges OB-entusiasme.
                                Last edited by fynsland_85; 02-09-2020, 18:56.
                                OB: Danske mestre i 2075/6

                                Comment

                                Working...
                                X