Annoncering

Collapse
No announcement yet.

OBs økonomi. Transfers, budget, penge, penge, penge.

Collapse
X
 
  • Filter
  • Tid
  • Show
Clear All
new posts

    Oprindeligt indsendt af bjerghest Se indlæg

    Det er enten kluntet formuleret af EB eller også har OB en tyrkertro på det akademi.



    Jeg tror de har misforstået. OB vil skære de dyre leverpostej spillere væk og satse på akademiet. Men syntes netop de sidste par år viser at man er villig til at træde på speederen når chancen byder sig. Top 5 i løn hierakiet er netop lavet indenfor det sidste 1-2 år og ikke bare nogle gamle kontrakter man stadig hænger på.
    Vi vil i fremtiden se flere rigtige billige kontrakter og en del rigtig dyre

    Comment


      Oprindeligt indsendt af fmprOB Se indlæg

      Jeg tror de har misforstået. OB vil skære de dyre leverpostej spillere væk og satse på akademiet. Men syntes netop de sidste par år viser at man er villig til at træde på speederen når chancen byder sig. Top 5 i løn hierakiet er netop lavet indenfor det sidste 1-2 år og ikke bare nogle gamle kontrakter man stadig hænger på.
      Vi vil i fremtiden se flere rigtige billige kontrakter og en del rigtig dyre
      "OB vil gerne flytte den øvre grænse ned i et niveau omkring 150.000 kr."

      Det er da voldsomt kluntet formuleret. Er der er et ønske om at en fremtidig topløn i OB er 150K om måneden? Eller er det "minimumslønnen" for en topspiller i OB er 150K fremover og ikke 170K, som den er nu?

      Hvis makslønnen skal være 150K fremover, så har man en tyrkertro på det akademi eller også er man en topforhandler

      Hvis "minimumslønnen" rykkes fra 170K til 150K, så kan jeg godt se fornuften i det, hvis pengene bruges på unge spillere

      Comment


        Oprindeligt indsendt af stonebear Se indlæg
        Det mest chokerende i den artikel er at vi har haft tilbudt Makienok 180k om måneden
        Skarpt efterfulgt af, at vi giver Skjelvik det beløb.

        Comment


          Oprindeligt indsendt af bjerghest Se indlæg

          "OB vil gerne flytte den øvre grænse ned i et niveau omkring 150.000 kr."

          Det er da voldsomt kluntet formuleret. Er der er et ønske om at en fremtidig topløn i OB er 150K om måneden? Eller er det "minimumslønnen" for en topspiller i OB er 150K fremover og ikke 170K, som den er nu?

          Hvis makslønnen skal være 150K fremover, så har man en tyrkertro på det akademi eller også er man en topforhandler

          Hvis "minimumslønnen" rykkes fra 170K til 150K, så kan jeg godt se fornuften i det, hvis pengene bruges på unge spillere
          Enig. Elendig formuleret. Men jeg læser det som at lønloftet skal være 150.000kr.

          HVIS det skulle passe, så kan vi lige så godt pakke sammen og takke af for denne gang. Men jeg tror ikke på det og vil hellere stole på det jer ser, end det jeg læser i en tilfældig EB artikel

          Comment


            Er der egentlig et dato hvornår regnskabet fra OSE blir præsenteret?

            Comment


              Oprindeligt indsendt af wagrier1 Se indlæg
              Er der egentlig et dato hvornår regnskabet fra OSE blir præsenteret?
              Ligger ikke fast. Men sidste år var det 27. Marts. Men det bliver ikke kønt i år

              Comment


                Det er ikke kønt i FCK i hvert fald ..
                https://ekstrabladet.dk/sport/fodbol...i-2020/8493476
                "Fejlen ved verden er, at de dumme er så skråsikre på alting, og de begavede så fulde af tvivl."

                "Der findes ingen kendsgerninger, kun fortolkninger."

                Venter man for længe, får man ingenting ...

                Comment


                  Oprindeligt indsendt af Plum Se indlæg
                  Det er ikke kønt i FCK i hvert fald ..
                  https://ekstrabladet.dk/sport/fodbol...i-2020/8493476
                  men de satser stor på dyre kontrakter og ansættelser - kan gå helt galt

                  Comment


                    Oprindeligt indsendt af tOrnBjerg Se indlæg

                    men de satser stor på dyre kontrakter og ansættelser - kan gå helt galt
                    Tror altså de har styr på det derovre generelt set og har nogle pengestærke aktionærer i ryggen. Så tror ikke de kommer til at skære ned for blusset

                    Comment


                      Oprindeligt indsendt af fmprOB Se indlæg

                      Tror altså de har styr på det derovre generelt set og har nogle pengestærke aktionærer i ryggen. Så tror ikke de kommer til at skære ned for blusset
                      De har meget gæld. Det bliver meget tungt for dem hvis de ikke kommer i EL

                      Comment


                        Oprindeligt indsendt af tOrnBjerg Se indlæg

                        De har meget gæld. Det bliver meget tungt for dem hvis de ikke kommer i EL
                        Ja jeg har virkelig ondt af deres økonomi og budgetter derovre

                        Comment


                          Oprindeligt indsendt af tOrnBjerg Se indlæg

                          De har meget gæld. Det bliver meget tungt for dem hvis de ikke kommer i EL
                          Mon ikke de får en del indtægter fra de kommemde Lalandia i Søndervig og Sverige ?

                          Comment


                            Oprindeligt indsendt af Online Se indlæg

                            Mon ikke de får en del indtægter fra de kommemde Lalandia i Søndervig og Sverige ?
                            Husene i Søndervig er solgt. Jeg tror de har droppet Sverige igen.

                            Comment


                              Jeg ved ikke om det er den rette tråd, men spændende og rart med lidt i sagen.
                              https://www.tv2fyn.dk/odense/ob-vil-...ne-hjaelpe-med

                              Comment


                                Lidt nyt..

                                Comment

                                Working...
                                X