Annoncering

Collapse
No announcement yet.

OBs økonomi. Transfers, budget, penge, penge, penge.

Collapse
X
 
  • Filter
  • Tid
  • Show
Clear All
new posts

    Oprindeligt indsendt af fmprOB Se indlæg

    Tænker vi har 10-15% som burde kaste 1-2 mill af sig hvis alt går vel. Små bække stor å
    Har der været nogle rygter eller andet omkring klausuler og hvilke klubber der evt er inde i billedet samt priser?
    817 ⚪️
    Y.N.W.A ❤️

    Comment


      Oprindeligt indsendt af Magge Se indlæg

      Har der været nogle rygter eller andet omkring klausuler og hvilke klubber der evt er inde i billedet samt priser?
      Ikke hvad jeg har hørt. Men det vil da undre hvis man ikke mindst har fået 10% i den handel der blev lavet. Pænt standart i disse dage
      Men vurderer ham til at koste 10-15 mill efter succes i Belgien

      Comment


        Oprindeligt indsendt af fmprOB Se indlæg

        Ikke hvad jeg har hørt. Men det vil da undre hvis man ikke mindst har fået 10% i den handel der blev lavet. Pænt standart i disse dage
        Men vurderer ham til at koste 10-15 mill efter succes i Belgien
        Okay det vil sgu være glædeligt hvis det holder stik
        817 ⚪️
        Y.N.W.A ❤️

        Comment


          Thorborgs 3C lander overskud på 520 mill i 2019. OSE havde fremgang på 50 mill

          https://fyens.dk/artikel/niels-thorb...t-for-dette-år

          Jojo. Gem du bare lidt på skillingerne Niels til dårligere tider...

          Comment


            Oprindeligt indsendt af fmprOB Se indlæg
            Thorborgs 3C lander overskud på 520 mill i 2019. OSE havde fremgang på 50 mill

            https://fyens.dk/artikel/niels-thorb...t-for-dette-år

            Jojo. Gem du bare lidt på skillingerne Niels til dårligere tider...
            Winter is comming https://fyens.dk/artikel/to-odense-h...-over-100-hjem
            "Fejlen ved verden er, at de dumme er så skråsikre på alting, og de begavede så fulde af tvivl."

            "Der findes ingen kendsgerninger, kun fortolkninger."

            Venter man for længe, får man ingenting ...

            Comment


              Artikel fra marts måned..! Sikkert ikke 100% opdateret...

              Comment


                Oprindeligt indsendt af Plum Se indlæg
                Ja tænk nu hvis overskuddet kun bliver på 1/4 milliard i år

                Comment


                  Kompensationspakker hjælper, men 2020 kan kun blive et mareridt for OSE. Jeg føler mig heldigvis overbevist om Niels sørger for, at vi findes på den anden side.

                  Comment


                    Oprindeligt indsendt af Polle Se indlæg
                    Kompensationspakker hjælper, men 2020 kan kun blive et mareridt for OSE. Jeg føler mig heldigvis overbevist om Niels sørger for, at vi findes på den anden side.
                    For OSE uden tvivl. Selve OB delen burde komme ud af krisen uden de store bemærkninger IMO
                    Men det er klart at hotellerne og LiveCulture har kæmper

                    Comment


                      Oprindeligt indsendt af fmprOB Se indlæg

                      For OSE uden tvivl. Selve OB delen burde komme ud af krisen uden de store bemærkninger IMO
                      Men det er klart at hotellerne og LiveCulture har kæmper
                      OB vil alt andet lige miste en del pga manglende indtægter på tilskuere og salg på kamp dage.

                      Comment


                        Oprindeligt indsendt af Kielberg Se indlæg

                        OB vil alt andet lige miste en del pga manglende indtægter på tilskuere og salg på kamp dage.
                        Ja, der har da også været artikler om, at OB er/vil blive hårdt ramt.
                        Til-afgange under Alm: 96 - still counting

                        Comment


                          Oprindeligt indsendt af Kielberg Se indlæg

                          OB vil alt andet lige miste en del pga manglende indtægter på tilskuere og salg på kamp dage.
                          Men til gengæld har hjælpepakkerne betalt både dele af spillerlønninger og 100% af en masse faste udgifter som skulle betales alligevel i 3-4 måneder
                          Dette beløb er i millionklassen og kompenserer en pæn del af det de har tabt på kampdage som jo delvist kommer igen fra SIF og resten af sæsonen.

                          Ca 25 spillere * 30.000kr* 3-4 måneder er 2,25-3 mill alene. Så har du andet personale ved siden af i salg/administration mm som også har været sendt hjem. Det løber nok også op i 1-1,5 mill. Så 3,5-4,5 mill i lønkompensation. Så er der alle faste udgifter til husleje,leasing,afskrivninger og meget andet som dækkes 100% i nogle måneder. Så min løse vurdering er at OB har modtaget 5-6 mill fra staten. Det dækker altså rigtig mange kampdage...

                          Comment


                            Oprindeligt indsendt af Kaspernon Se indlæg

                            Ja, der har da også været artikler om, at OB er/vil blive hårdt ramt.
                            Det var dengang i starten af Corona. Tingene ændrer og udvikler sig.
                            Min hårdnakkede påstand er at OB kommer fint ud af Corona men OSE er hårdt ramt

                            Comment


                              Oprindeligt indsendt af fmprOB Se indlæg

                              Det var dengang i starten af Corona. Tingene ændrer og udvikler sig.
                              Min hårdnakkede påstand er at OB kommer fint ud af Corona men OSE er hårdt ramt
                              Tror du har ret i at OB kommer relativt smertefrit ud af Corona krisen mens flere andre grene rammes betydeligt hårdere. Men jeg tror dog også at vi ikke skal gøre os håb om at blive synderligt forstærket forud for næste sæson.
                              817 ⚪️
                              Y.N.W.A ❤️

                              Comment


                                Oprindeligt indsendt af fmprOB Se indlæg

                                Det var dengang i starten af Corona. Tingene ændrer og udvikler sig.
                                Min hårdnakkede påstand er at OB kommer fint ud af Corona men OSE er hårdt ramt
                                Så optimistisk er jeg nu ikke. Jeg forventer blodrøde tal når regnskabet bliver offentliggjort i maj måned 2021.

                                Comment

                                Working...
                                X